køb af båd et par spørgsmål
Fra : 2650-[donner]

Dato : 10-09-06 13:29

Hej, vi skal til at have vores første lille båd og har set på en "sea-cat"
en 22fod sejlbåd i aluminium.

se evt mere her

http://images.aucland.com/ImgUsers/0/27/2772/277299/27729999_2_Big.jpg
http://images.aucland.com/ImgUsers/0/27/2772/277299/27729999_Big.jpg
http://images.aucland.com/ImgUsers/0/27/2772/277299/27729999_3_Big.jpg

er der nogen der kan sige noget godt eller skidt om dette køb hvis man
antager prisen er ca 15.000 kr

Mvh Jesper & Stine

Fra : john

Dato : 10-09-06 19:25

"2650-[donner]" <donis5@msn.com> skrev i en meddelelse
> Hej, vi skal til at have vores første lille båd og har set på en
> "sea-cat" en 22fod sejlbåd i aluminium.
>
> se evt mere her

Hej Jesper og Stine

Jeg undrede mig lidt over at den skulle være bygget i aluminium - jeg kender
den ikke, men da den er bygget hos Marieholm i Sverige, så vil jeg gætte på
at den er i glasfiber, men at mast og bom er i aluminium.

Den er tegnet af Pelle Peterson og som sagt bygget på Marieholm, tegningen
og specifikationerne ser såmænd meget fornuftige ud, billederne tyder på at
den er rimelig velholdt, og hvis sejl og eventuel ph. motor er i orden, så
er 15 Kkr jo ikke vanvittigt mange penge.

Som sagt kender jeg den ikke, men tag en erfaren "fætter" med ud at kigge
lidt på den, den har sikkert de sædvanlige svagheder, ved røstjern, omkring
kølmontagen, måske ror, men ellers lyder det da ikke helt vildt.

Hilsen John

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 10-09-06 19:32

Bundstokkene er sikkert i alu også ...

Bjarke

Fra : Henrik Kolle Rasmuss~

Dato : 28-09-06 23:53

"Bjarke Christensen" <BjarkeMC@grevestrand_punktum_danmark> skrev i en
meddelelse news:45045a38$0$147$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Bundstokkene er sikkert i alu også ...
>
> Bjarke

>http://www.sailguide.com/
der er noget her

Fra : pkc

Dato : 11-09-06 15:58

> [...]
> http://images.aucland.com/ImgUsers/0/27/2772/277299/27729999_3_Big.jpg
>
> er der nogen der kan sige noget godt eller skidt om dette køb hvis man

Mon ikke det er Euro eller australske dollar ?

mvh
scanboat.com / Per Krabbe

Fra : 2650-[donner]

Dato : 11-09-06 23:47

det er en dansker der sælger den :-]

tak for svarne

Fra : ThomasB

Dato : 11-09-06 23:54

> [...]
> http://images.aucland.com/ImgUsers/0/27/2772/277299/27729999_3_Big.jpg
>
> er der nogen der kan sige noget godt eller skidt om dette køb hvis man

Det ser ud som om man får meget for pengene!

Få en sagkyndig med ud og kigge på den.