Syd Sejl, erfaringer?
Fra : Bjarke Christensen

Dato : 03-09-06 15:56

Er der nogen der har erfaringer (gode eller dårlige) med Syd Sejl ?

http://supersejl.homepage.dk/

--
Bjarke M. Christensen
http://www.MAXImalt.dk

Fra : pkc

Dato : 03-09-06 16:30

"Bjarke Christensen" <BjarkeMC@grevestrand_punktum_danmark> skrev i en
meddelelse news:44faecfc$0$144$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Er der nogen der har erfaringer (gode eller dårlige) med Syd Sejl ?
>
> http://supersejl.homepage.dk/

Design af logo har han da ikke ødslet penge på Gad vide om North er
tilfredse med det.

Per

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 03-09-06 16:33

Han skulle efter sigende være en tidligere NS sejlmager... Jeg synes også
logoet er lige på kanten...

Bjarke

Fra : pkc

Dato : 03-09-06 18:25

Kender ham ikke - men med de hjælpemidler til sejlproduktion der findes i
dag - er han sikkert ok. Spec. også hvis du siger han er tidl. NS sejlmager.

mvh
Per

En anden ting - personligt ville jeg vælge en Audi fremfor en Skoda selv om
man siger det er samme dele der bliver brugt i dem. Jeg ved ikke lige hvad
det har med dit spørgsmål at gøre - men det faldt mig lige ind

Fra : ThomasB

Dato : 03-09-06 18:52

"pkc" <must_be_changed_@scanboat.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> om man siger det er samme dele der bliver brugt i dem. Jeg ved ikke lige
> hvad det har med dit spørgsmål at gøre - men det faldt mig lige ind

Jep, jeg er helt enig. Sejl skal bare være første klasses arbejde.

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 03-09-06 19:37

Enig. Jeg synes bare ikke der er sammenhæng mellem pris og kvalitet. Nogle
lofter er dyre og har dårlig kvalitet. Andre billige og har glimrende
kvalitet.

Derfor er info om personlige erfaringer bedre end bare at hælde penge i
halsen på den sejlmager der kommer med det dyreste tilbud.

mvh tidligere Fiat, Triumph, BSA, Yamaha, VW, Audi, Toyota og Mazda ejer. Pt
VW Passat.
/Bjarke

PS: Min Audi kørte overlegent. - men når man skal betale værkstedregningerne
går det op for en, at kvaliteten er helt gennemsnitlig ...

Fra : pkc

Dato : 03-09-06 19:54

"Bjarke Christensen" <BjarkeMC@grevestrand_punktum_danmark> skrev i en
meddelelse news:44fb20d1$0$142$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> [...]
>
> PS: Min Audi kørte overlegent. - men når man skal betale
> værkstedregningerne går det op for en, at kvaliteten er helt gennemsnitlig

100% enig - det var på ingen måde en vurdering af Sydsejls kvaliteter. Tag
dog en snak med ham - kør forbi og se hvad der sådan ligger og hvad han går
og laver. Det får du meget ud af - er jeg sikker på. Intuition og øjesyn har
hjulpet mange.

Per

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 03-09-06 19:59

Ja, vi har talt i telefon med ham (det er ikke til min egen båd, men ham jeg
sejler aftensejladser med) og han virker meget OK. Men det ville jo være
herligt, hvis lige der var en der havde prøvet ham ....

Fra : Ukendt

Dato : 10-09-06 22:10

"Bjarke Christensen" <BjarkeMC@grevestrand_punktum_danmark> skrev i en
meddelelse news:44fb25ef$0$145$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> [...]
> sejler aftensejladser med) og han virker meget OK. Men det ville jo være
> herligt, hvis lige der var en der havde prøvet ham ....

Jeg har fået syet nyt Storsejl, Rullegenoa, Lazypack og windbreaker hos
Sydsejl i vinter, og kan kun anbefale ham.
Han er reel og overholder aftaler og hvad der var vigtigt for mig er han
bruger den tid der er nødvendig til at tale om hvordan det skal laves/sys.

Med venlig hilsen
Jeppe