Frihavnstema til Det Levende Søkort
Fra : Lars-Bo Jacobsen

Dato : 18-08-06 09:35

Hej

Jeg har lavet et tema over frihavne til Det Levende Søkort. Da der muligvis
er andre der har interesse i dette vil jeg lægge det ud på min hjemmeside.
Men da jeg har udarbejdet det i version 1 af Det Levende Søkort (venter på
2007 versionen) vil jeg være taknemmelig hvis der var nogle der vil afprøve
det i version 2 og 2006 versionen. I følge Dansk Sejlunion skulle der ikke
være problemer med at anvende temaet i disse versioner men jeg vil godt være
sikker. Så er du den lykkelige ejer af version 2 eller 2006 vil jeg være
taknemmelig hvis du vil prøve at installere temaet og se om tingene ser ud
til at virke.

Skriv til mig på nedenstående mail (fjern NOSPAM) og jeg sender filen

lars-bo@NOSPAMfoi.dk

Fra : Steffen Skov

Dato : 18-08-06 19:34

"Lars-Bo Jacobsen" <lars-bo@NOSPAMfoi.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> installere temaet og se om tingene ser ud til at virke.
> Skriv til mig på nedenstående mail (fjern NOSPAM) og jeg sender filen

Det vil jeg da gerne afprøve. Men hvad er din hjemmesideadresse? Og følger
der en brugsforvirring med?
Hilsen
Steffen

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 18-08-06 21:34

Hej Lars-Bo,

Temaet virker fremragende, dog ligger nogle af
positionsangivelserne som Skive sejlklub har angivet lidt ude i
vandet. De burde nok have været placeret nærmere den rigtige
havn. Det kan godt give grundlag for lidt gætteri.
De rigtige positioner og positionerne på de manglende havnes
placering finder jeg frem og mailer direkte til dig.

Alt i alt et rigtigt godt stykke arbejde du har udført.

Nu er samlingen af privatlavede temaer: Fiskepladser, Skydebaner
ikke angivet i søkort, og Frihavne.

Er der flere som har forslag til nye temaer???

Mvh/Harding