Søens Ferrari er på egnen
Fra : Mogens...

Dato : 11-08-06 22:58

Jeg var nede at se subj. i havnen idag - 80 km/t for sejl.
205 kvm storsejl - det er dælme noget af et lærred

De skal sejle i Malmö, men der står for lidt om det på webben
www.nokiaoopscup.com
--
/Mogens
Alt om import -> http://bilimport.tkrath.dk

Fra : Mogens...

Dato : 12-08-06 07:49

Vildt - www.skane.se/templates/page.aspx?id=148587

Fra : Martin Schöön

Dato : 14-08-06 17:41

"Mogens..." <no@reply.dk> writes:

> "Mogens..." <no@reply.dk> skrev i en meddelelse

> Vildt - www.skane.se/templates/page.aspx?id=148587

Förra året i Stockholm:
http://hem.bredband.net/nschoon/Oops_Stockholm/index.html

--
Martin Schöön "Problems worthy of attack
show their worth by hitting back."

Fra : Mogens...

Dato : 14-08-06 20:25

""Martin Schöön"" <martin.schoon@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Förra året i Stockholm:
> http://hem.bredband.net/nschoon/Oops_Stockholm/index.html

Ja, det var udemærke at se i Malmö. Vinden var okay.
Jeg var meget overrasket over accelerationen - hold da kæft
de rykker for vildt, når vinden fylder de 2 sejl. Båden springer
nærmest frem !

Fra : Leon Hulstroem

Dato : 14-08-06 22:53

> Ja, det var udemærke at se i Malmö. Vinden var okay.
> Jeg var meget overrasket over accelerationen - hold da kæft
> de rykker for vildt, når vinden fylder de 2 sejl. Båden springer
> nærmest frem !

Ja, sådan er det at sejle flerskrogbåd
Selv min gamle Hobie overrasker let en gast, det er sgu sjovt at se når de
mister ballancen i trapez'en og stepper agten ud til de tilsidst hænger og
dingler... (eller får hevet mig med i faldet).

Mvh
Leon

Fra : Martin Schöön

Dato : 16-08-06 18:34