K: Bom til flipperjolle
Fra : 2

Dato : 23-07-06 21:21

K: Bom til flipperjolle

Har fået mig en flipperjolle som jeg er ved at gøre sejlklar, men
mangler et par ting.
En bom
de 2 skrue/lukkedæksler ind til skroget
stål wirene til at holde masten, det kan jeg nok lave selv.

Det vigtigste er bommen, har du sådan en liggende?

MVH

Torben

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 25-07-06 08:33

2 <fuptilspam@yahoo.dk> wrote:

> [...]
> stål wirene til at holde masten, det kan jeg nok lave selv.
>
> Det vigtigste er bommen, har du sådan en liggende?

Hej

Jeg har ikke, men hvis du sender mig din rigtige email adresse privat
kan jeg give dig et hint til hvem du kan spørge.

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : 2

Dato : 25-07-06 09:55

On Tue, 25 Jul 2006 09:33:06 +0200, thomas_lists@elements.dk (Thomas
von Hassel) wrote:

>Hej
>
>Jeg har ikke, men hvis du sender mig din rigtige email adresse privat
>kan jeg give dig et hint til hvem du kan spørge.
>
>/thomas

Hej Thomas
Tak.
min email her fuptilspam@yahoo.dk er god nok på trods af navn.
Jeg bruger den kun her i nyhedsgruppe, og når jeg venter svar fra
nyhedsgruppe. Efter erfaring med hvor mange spam/reklamer der kan
komme, hvis man oplyser sin rigtige mail.

har sendt en mail til din mail.

MVH

Torben