Køb/salg på nettet ?
Fra : BuFFer

Dato : 14-07-06 19:48

Hej jeg vil gerne købe en sejl jolle via nettet
(fx. pirat, OK, fin, laser mm.)

Men de hjemmesider jeg har set har værret meget tomme for annoncer
- hvor køber man på nettet ?

Har ledt på dba, qxl, bådmagasinet mf.

Vh. Buff

Fra : Leon Hulstroem

Dato : 14-07-06 20:24

BuFFer wrote:
> [...]
> (fx. pirat, OK, fin, laser mm.)
> Men de hjemmesider jeg har set har værret meget tomme for annoncer

Hejsa...

Det bliver ikke helt let, for det er højsæson.
Men der er feks. lasersailing.dk og diverse andre type-båd hjemmesider.
Du skal bare søge lidt på google.dk

Mvh
Leon

Fra : Torben Bach

Dato : 14-07-06 20:31

"BuFFer" <nosp@m.2.me> wrote in message

> Hej jeg vil gerne købe en sejl jolle via nettet
> (fx. pirat, OK, fin, laser mm.)

snip

prøv feks. http://www.udkik.dk og brug Google - der er masser af sider.

Mvh
Torben

--
Husk at *hvis* du vågner -
er hver morgen den første dag

Fra : Karsten Svenningsen

Dato : 25-07-06 22:59

Hej

Den danske Finnjolleklub har en hjemmeside hvor der averteres både og grej
http://www.finnjolle.dk/

OK Jollen har en tilsvarende på http://www.okjolle.dk/

Snipe : http://www.snipe.dk/

PiratJolle: http://www.dpk.dk/

Laser: http://www.lasersailing.dk/

Så er der lidt at gå igang med. Overvej lidt efter hvad du vil, En
mands/Tomands, Kapsejlads (er der andre i nærheden at træne med) etc.

Mvh. Karsten

Fra : BuFFer

Dato : 26-07-06 15:33

Takker

Er det urealistisk at forvente nogle sælger en wairfar eller piratjolle til
under 10.ooo ?

Havde engang en træ-piratjolle med en lille skade i bunden.
Den købte vi for 2.500. (5 år siden)