Re: Pave-krisen
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 21-09-06 09:00

"Jesus-loves-you" skrev
(Sent: Wednesday, September 20, 2006 CET 23:59)
5702 ... file still NOT on-line 2006-09-21, Thursday CET 09:44

Last censur:
5692 news:rL_Pg.81$6O2.19@news.get2net.dk

> [...]
>
> News:
>
> (Udfordringen, nr. 38, den 20. september 2006, side 20, Bagsiden)
>
> === citat start ===
>
> Eftertanke:
>
> Det virker uhyggeligt
> når nogen snakker om
> hellig krig.
> Helligdom er vel
> det samme som fred ?
>
> John Wessel
>
> === citat slut ====
>

> Ja ... det er úbehagelige sandheder, men hvis det er sandt, at sandheden
> *frigør* (sådan som Jesus har lovet, John 8,32.34.36); da er der nok ikke

"USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
(2006-09-21, Thursday, CET 09:49)
- "Det skal du (OUTPUT complaint to Mr. §77-Lawbreaker)."

Yes, Sir:

Sig mig engang: Hvad _anden er meningen, Mr. §77-Lawbreaker ?

Du SKAL bare blande dig *fuldstændig* udenom dette her "program".

-

Disse var ordene, jeg har modtaget. Long live the freedom ...

Last file-OUTPUT:
5704 news:trrQg.12$3j6.0@news.get2net.dk

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
Info: 5676 news:IZTKg.32$lO5.27@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).

Fra : Bo Warming

Dato : 21-09-06 09:52

"Jesus-loves-you" <John15.13@1.John4.8.Heaven> wrote in message
> [...]

Både sabat og muslimfredag tillader, at der ikke hviles, når noget
vigtigt kræves, men pavens smalltalk er ikke en krise , mere end
JP-bagatellen, og den rager slet, slet ikke Jørn Bæk Simonsens og
hans helligkrigerallierede.
At en dansk professor gør sig klog på hvad en pave bør sige, viser at
det ikke er de rigtige mennesker vore universiteter ansætter som
professorer
HVadenten man er katolik eller ikke, kan man rose at en kristen kirke
omsider er i tråd med JEsu missionsbefaling om at fremhæve fordele ved
vor tro - uvoldelighed

pro-Islam professorn påstod i TV2 idag morgen, at der er koncensus om
at vor civilisation er skabt efter renaissancen og ikke af mørk
middelalderen, men citatet fra en byzantinsk kejser, der søgte at
hindre Konstantinopels og græskkatolicismens smadring af
Islambarbariet er netop fra renaissancen - og Sokrates, Paulus,
Jesus, Buddha og Diogenes er alle værd at citere og ikke forældede

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 21-09-06 10:43

"Bo Warming" skrev

[ ... file 5705 ... ]

"USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
(2006-09-21, Thursday, CET 11:36)
- "Login program."

You have a good memory, Sir ...

-

5708 news:PZsQg.23$8%7.2@news.get2net.dk

[...]
File-number: 5709

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 21-09-06 11:34

"Jesus-loves-you" skrev
5709 news:p8tQg.24$WX7.21@news.get2net.dk

[ ... ]
> "USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
> (2006-09-21, Thursday, CET 11:36)
> - "Login program."
>
> You have a good memory, Sir ...

Internal business
(2006-09-21, Thursday, CET 11:42-46)
.... (classified) ...

"USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
(2006-09-21, Thursday, CET 11:46:18, delay 0)
- "Keep it as a secret (the internal business)."

Yes, Sir!

You are indeed a lucky guy, Mr. §77-Lawbreaker ...

CET 11:51
- "Prepare weapons!"

I think the 11:51-break was an internal communication on board at the skip.

OUTPUT ?

11:54
- "Okay for me."

Hmm ... last weapon-memory: