Bryan Adams - Ballerup Superarena
Fra : schlafen

Dato : 21-09-06 06:56

Hvad hed det pigeband der "varmede" op til BA koncerten - jeg kunne ikke
høre/forstå hvad de sagde..?

Fra : Festmusikbooking

Dato : 21-09-06 20:50

det er da også ligemeget mager til LORT skal man lede længe efter

mvh JB

Fra : Holst

Dato : 21-09-06 21:09

Festmusikbooking wrote:

> det er da også ligemeget mager til LORT skal man lede længe efter

Det er vel så godt at vide, så man fremover kan gå uden om det.

Fra : Dopedog

Dato : 22-09-06 10:59

> det er da også ligemeget mager til LORT skal man lede længe efter

Godt at vi har dig. Din mening er jo den eneste der tæller.

Fra : Karina

Dato : 22-09-06 21:06

> Hvad hed det pigeband der "varmede" op til BA koncerten - jeg kunne ikke
> høre/forstå hvad de sagde..?

Jeg gætter på, det var samme band som i Herning... I så fald hed de Soak
the Sin. De udgav i foråret et album, der hedder The Work Is Done.

Mvh
Karina

Fra : schlafen

Dato : 23-09-06 17:36

"Karina" <khjorth@FJERNoncable.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg gætter på, det var samme band som i Herning... I så fald hed de Soak
> the Sin. De udgav i foråret et album, der hedder The Work Is Done.
>
> Mvh
> Karina

Jamen det lyder ganske rigtigt - takker! (ikke at jeg synes de var gode, men
blot for at få det hele med )