Offentligt organiseret kriminalitet
Fra : Rasmus

Dato : 19-09-06 21:59

Spild af resourser at få udarbejdet den rapport om Dan Lynge sagen.
http://www.ladk.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=769
Den konklution kunne jeg godt have forudset, kortere og billigere.

Rasmus

Fra : Frank Leegaard

Dato : 19-09-06 22:50

"Rasmus" <rasmus@dahl.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Spild af resourser at få udarbejdet den rapport om Dan Lynge sagen.
> http://www.ladk.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=769
> Den konklution kunne jeg godt have forudset, kortere og billigere.

Jeg er ikke utilbøjelig til at give dig ret.

/FL

Fra : Bertel Brander

Dato : 20-09-06 20:48

Rasmus wrote:
> Spild af resourser at få udarbejdet den rapport om Dan Lynge sagen.
> http://www.ladk.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=769
> Den konklution kunne jeg godt have forudset, kortere og billigere.

Det er mig en gåde hvordan man kan udtale kritik,
men ikke drage nogen til ansvar.

Fra:
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-4910850.html
Hvor der står:
"Politiet kritiseres for sit samarbejde med eksrockeren
Dan Lynge, men ingen personer kan drages til ansvar for
svigt i ledelsen, konkluderer Lynge-kommission."

Hvis der er noget at kritisere er der vel også nogen
at kritisere?

--
Just another homepage:
http://damb.dk