De usexede autonome kompenserer ved "anark~
Fra : Bo Warming

Dato : 19-09-06 16:01

De usexede autonome kompenserer ved "anarki-

perfektionisme"

"Også den ringeste kan være lykkelig og på sin måde fuldkommen".
Goethe

Både på Christiania og Jagtvej 69 gør man dyd ud af, at ingen
bestemmer over andre - individerne skal realisere sig selv,

En græsrodsgruppe ville forrige uge vise, hvor slemt det er, at
skulle forlade "sit hus" så de skrev til hundreder af Nørrebroere på
kommunens brevpapir, at de var sat ud og skulle finde en anden bolig
på 14 dage. Mange pensionister blev meget ulykkelige. Det er år siden
jeg har set piger nær Jagtvej 69, og det er nok den skæbne, der hævnes
på tilfældige sagesløse naboer.

Først afviste mandagsmødet i jagtvejhuset at have ansvar, men så roste
de, at individer blandt dem havde været kreative.

Der er også noget sundt i ikke at rette dømmesyge og krav om
ensretning i nedenstående korrespondence mellem mandagsmødet og mig.

Men er det sundt nok til, at de ikke bør langtidsfængsles, alle
sammen, som retfærdig kollektiv straf - NEJ.

Hej Bo

Jeg bruger ikke tid på at ringe dig op. Nej, der er ikke en
mandagsmødebrslutning om at du skal trues med tæsk, det må være folk
der
selv synes det er fornuftigt.

Ungdomshuset