Autonome blåstempler hinandens tæske-trusl~
Fra : Bo Warming

Dato : 19-09-06 14:17

Hej Bo

Jeg bruger ikke tid på at ringe dig op. Nej, der er ikke en
mandagsmødebrslutning om at du skal trues med tæsk, det må være folk
der
selv synes det er fornuftigt.

Ungdomshuset

Fra : Peter Wing Larsen

Dato : 19-09-06 16:31

> [...]
>
> Jeg bruger ikke tid på at ringe dig op. Nej, der er ikke en
> mandagsmødebrslutning om at du skal trues med tæsk, det må være folk der

Hvor er blåstemplingen?

Fra : Bo Warming

Dato : 19-09-06 17:02

"Peter Wing Larsen" <peterwing@mail.dk> wrote in message
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message

> Hvor er blåstemplingen?

Talsmanden for "Ungeren" tager ikke afstand fra grov kriminalitet

Det han bifalder svarer til at røvere truer med tæv hvis du passerer
et fortov uden at betale bompenge/dummeøde til dem

De er extremt antidemokratiske og voldsforgudende i deres forsvar for
medlemmer der har lyst at sætte sig i respekt pr kriminelle trusler

De autonome har kaldt husets beboere for voldspsykopater - MED
STOLTHED. Det er ikke sjov men alvor

SYNES POLITIET VI SKAL HAVE EN FORSMAG PÅ LIVET UNDER
MUSLIM-REGIMENTE?

Fra : Peter Wing Larsen

Dato : 19-09-06 20:42

> [...]
>
> Det han bifalder svarer til at røvere truer med tæv hvis du passerer et
> fortov uden at betale bompenge/dummeøde til dem

Næ, han siger bare, at hvis nogen har gjort noget, må det stå for deres egen
regning. Det er altså ikke en fælles beslutning, hvilket du spurgte om.

Fra : Bo Warming

Dato : 20-09-06 00:04

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message

> Næ, han siger bare, at hvis nogen har gjort noget, må det stå for
> deres egen regning. Det er altså ikke en fælles beslutning, hvilket
> du spurgte om.

Når man som disse - der selv kalder sig voldspsykopater - har MELDT
SIG UD AF SAMFUNDET OG BIFALDER KAMPFÆLLERS MENINGSLØSE
TÆSKEHOLDSHOBBY , som udråbes til at være politisk idealisme,
så er langtidsfængsling den eneste rigtige.løsning

Etik hos autonome er som hos rockere og muslimbander. Magt er ret.