(Voldtægts)ofres troværdighed
Fra : Bo Warming

Dato : 19-09-06 09:23

(Voldtægts)ofres troværdighed

Fordi ynk er livsindhold for milliarder af kristne, og medier skal
underholde dem, så overdrives ofres troværdighed

Medierne er helt ukritiske fx overfor Natascha fra Østrig , og om
voldtægtsofre oplyses idag i EB at de ofte ikke har klaret sig godt i
skolen

De har måske ofte noget at hævne ved at overdrive offerrolle

Når de påstår, at de var gode til matematik før men ikke efter, så bør
læreren vel give dem høj karakter trods dårlige præstationer - sådan
gør lærere jo med muslimflygtninge.

Natascha fra Østrig påstås at kunne flygte da hun SELV havde gjort sig
stærk nok efter 8 år

Og hun siges at være stærk nu PÅ GRUND AF PSYKOLOBEHANDLING EFTER HUN
valgte hjemmet frem for Wolfgang Priklopips hjem.

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 19-09-06 11:03

> [...]
>
> Og hun siges at være stærk nu PÅ GRUND AF PSYKOLOBEHANDLING EFTER HUN
> valgte hjemmet frem for Wolfgang Priklopips hjem.

Nu har der været adskillelige tråde omkring denne hændelse og jeg vil mene
at der er rigelig studiemateriale til at klarlægge de psykiske
omstændigheder i USA, hvor man har professionelle steder, forældrer kan lade
deres børn bortføre til.

Motiverende faktorer som tilbageholdelse af føde og såkaldte "exit-plans"
(Hvis ungen vil hjem, når vedkommende fylder 18 og programmet ikke er
tilendebragt, så har forældrene tiltaget i seminarer som hjernevasker dem
til at smide ungen ting ud foran huset og nægte vedkommende adgang til
hjemmet.), kan virke befordrede til at blive hos bortføreren.

Et andet og langt større problem er at de unge udsættes for en opstillet
version af hvordan tingene foregår imellem de forskellige køn. De får ikke
en naturlig indfaldsvinkel til at fumle sig igang med kønslig omgang, når
forbilledet er www.hogtied.com m.fl.

Jeg er selv en gammel herre og nutidens sexual undervisning foregår på en
hel anden måde end for årtier siden, da en ung mand skød den første ladning
på en million af de gode fyre af i gummiet inden at det kom til action. Idag
vil de unge konstant forsøge at bryde det tilsagn om alm. omgang med noget
eksperminterende i alle de huller, der kan bruges.

Det skaber konflikter og byretten i Næstved mente da også i en meget
publiceret sag at den almindelig uvidenhed hos nogle unge (Der ER blod
første gang for en pige), kombineret med en lidt for belæst partner kan
skabe en situation, som ligger på grænsen og hvor at der skabes en 2-1
afgørelse, som kunne være faldet ud som voldtægt med en anden sammensætning
af dommerpanelet. Der er IKKE ment som en kritik af retten.

Jeg er ikke helt klar over hvordan at det skal imødegås. Måske skulle man på
10-klasse niveau (Hvis alle er over 15 der.) indføre en NIS-uge, hvor alle
elever skulle gå nøgne rundt for på den måde at få et afslappet og knapt så
en hystrisk indstilling til at kroppe skal ligne en blanding imellem
supermodeller og bodybuildere. Det kræver selvfølgelig at det foregår i
aflukket del af skolen for ikke at genere yngre elever og at der er kameraer
overalt så der ikke er døde vinkler, hvor misbrug kan finde sted. Sekundært
så skal der være strenge regler for "nok-se-ikke-røre." og sprogbrug.

Måske kunne man lave det som et lejrskoleophold på nogle centre rundt
omkring i landet. Ihvertfald skal der være maximal sikring imod overgreb og
yngre elever skal ikke udsættes for synet af nøgne elever.

Jeg har bedt JensenDenmark om at lave en NIS-historie (Naked in School), men
han har p.t. travlt med 3 noveller, så det kommer til at vare lidt.

Carsten Overgaard
http://www.center-validering.dk/aboutdenmark.htm
"Om 2006 - Evigt ejer du kun det, som du har mistet."

Fra : Bo Warming

Dato : 19-09-06 12:59

"Carsten Overgaard" <info@carstenovergaard.dk> wrote in message

> [...]
> School), men
> han har p.t. travlt med 3 noveller, så det kommer til at vare lidt.

Fremragende pædagogisk projekt, det NIS

Den største fordel ved at være skaldet er, at man kan høre
snefnuggene lande. R.C. Daniels

Nø0 Crime committed in evening dress is what most appeals to popular
imagination. Anatole France 1844-1924

Nø0 Vi starter spædbarnets liv med at svøbe det, det er en form for
trældom". Rousseau(og læger har idag kortlagt enorme skader af
fortidens brug af svøb)(At han så kister som unødvendige ved
begravelse, er en sund spire til "nudisme", som var ukendt før
Rousseau.)

Nø1 Al anden påklædnintg end hvad holder varmen, er udtryk for
forfængelighed. Ambrose Bierce, Satans Bibel,

Nø1 Jeg tager kun tøj på for ikke at være nøgen, når jeg går ud og
køber ind. Julia Roberts

Nø2 Hjemmet er et sted , hvor du kan kradse dig, overalt hvor det
klør. Henry Ainsley

Nø2 Jeg kan ikke tænke med tøj på. Florence Allen

Nø3 Mange mennesker bliver muligvis deprimerede ved synet af
menneskelig nøgenhed. Personligt kan jeg ikke se, at en grim krop er
mere anstødelig end et grimt sæt tøj. Evelyn Waugh

Nø3 Nøgenhed hører under kunst. Ikke under sex. Mae West

Nø5 De smukkeste klæder bliver båret for at blive taget af.
Jean Cocteau

nø5 Den eneste gang kvinder oplever en virkelig orgasme er, når de
køber tøj. Joan Rivers(andre siger at fødslen er eneste ægte orgasme
for kvinder)

NØ5 En kjole giver ingen mening, medmindre en mand ønsker at tage den
af. Francoise Sagan

Nø5 En kjole skal være stram nok til at vise, at der er en kvinde
inden i den, og løs nok til at vise, hun er en dame. Ukendt

Nø5 En kvinde, der allerede med sin påklædning viser alt, har ikke
mere, hun kan gøre mændene interesserede med. Raquel Welch

Nø5 I dress for women -- and I undress for men. Angie
Dickinson

Nø5 Jeg klæder mig på for kvinder og af for mænd. Angie
Dickinson

Nø5 Jo dybere udskæringer, jo morsommere bliver festen.
Ukendt

Nø5 Kvindens nøgenhed er klogere end filsofiens lære. Max
Ernst.

Nø5 Kvinders påklædning er helt enkelt variationer over den evige
kamp mellem det indrømmede ønske at klæde sig på, og det hemmelige at
klæde sig af. Lin Yutang

Nø5 Lillemor (til den nøgent solbadende unge smukke Rikke) "Hvorfor
tager du egentlig altid solbad her, hvor alle kan se dig, i forhaven.
Bag huset kan du ligge i fred for nysgerrige blikke og ikke forarge
nogen? RIKKE: Jeg hader, når folk stiller spørgsmål, og så selv
besvarer dem"

Nø5 Og så mangen en god opfindelse er der til, at det er som en
kvindebarm: nyttigt og samtidig rart. Nietzsche

nø5 Unge damer i gennemsigtige bluser tror, de kan vinde slaget med
deres to batterier.Enhver artilleriekspert vil imidlertid kunne
fortælle dem, at ucamoufleret skyts er strategisk værdiløst.
James Stewart

nø6 At tie sandhed, er at begrave guld.Danske Ordsprog

Nø6 Den nøgne sandhed fængsler ikke mennesker halvt så meget som de
let tilslørede halve sandheder. Jean Cocteau

Nø6 Det er et interessant spørgsmål, hvor mange der ville beholde
deres position i samfundet, hvis de blev berøvet deres tøj.
Henry Davis Thoreau

Nø6 Det er klart nok at en vis kultur er fornøden, før en følelse
som kærlighed kan opstå. Før den kvindelige kjole var til, var der
ikke kvinder, men kun hunner, og før der var kvinder var der ikke
kærlighed til. Georg Brandes1842-1927

Nø6 Jeg kan berolige alle mænd: der er intet nyt under kjolen. Otto
Ludwig

nø6 Kvindens hele væsen er en hemmelighed som bør bevares. Karen
Blixen

Nø6 Modesty died when clothes were born.Mark Twain

Nø6 Vi burde tænke, som om enhver kunne se ind i vor inderste
bevidsthed. Lucillius Seneca (B.C. 3-65 A.D)

Nø6lø Klæder er kroppens bedrag. Hans Lohberger

Nø7 Kroppe er ikke det stof drømme laves af

Nø7 Der tales om masker, forestillelse og kunstlethed, og det er alt
sammen mangen god diskussion værd; med lad os så erkende, at sjælene
lige så lidt som legemerne er skikkede til at gå nøgne om. Nis
Petersen

Nø7 Hum havde alt for meget sminke, og alt for lidt tøj på. Det er
altid et godt tegn på, at en kvinde har problemer. Oscar Wilde

Nø7 Mændene ser ikke på klæder. Man forelsker sig ikke i en kvinde
på grund af den kjole, hun har på. André Maurois

nø7 Man skal aldrig give en kvinde noget, som hun ikke kan have på
om aften. Oscar Wilde

nø7 Perhaps truth is a woman, who has reasons for not revealing her
reasons. Nietzsche

nø8 I mine erotiske fantasier sker der aldrig det, at nogen elsker
mig for mit intellekt. Nora Epron

Nø9 I legen står mennesket nøgent foran sin gud. Platon

Nø9 Uden er stort, ja eventyrligt mod til at ville sig selv i
guddommelig nøgenhed, når ingen til virkelig frigjorthed.
Henrik Pontoppidan

Noa Patriotisme er villigheden til at dræbe eller blive dræbt for
trivielle sager. Bertrand Rusell (1872-1970)

Nod Den, som ikke forstår en spøg, forstår ikke dansk. Georg Brandes

Nødv When things come to the worst, they generally mend. Susanna
Moodie

noew Skønt jeg elsker mit land, elsker jeg ikke mine landsmænd
Lord Byron

nøg8 Sex appeal is only a dirty name for abit of life-flame. No man
works so well and so successfully as when some woman has kindled
alittle fire in his veins. DH Lawrence

nøg8 Sex og fester er de to eneste ting, hvor man rent faktisk skal
være til stede. Andy Warhol

nøg8 Uden begæret keder kvinder mig ubeskriveligt. Camus