Riv lortet ned!
Fra : Jesper

Dato : 18-09-06 23:17

To højhuse i Rødovre ejet af AAB skal evakures i tilfælde af orkan, da
de risikere at styrte sammen. En reperation så de kan modstå en orkan
ville koste 400 mio kr og så ville de stadig være noget taveligt lort
fra 50'erne

http://politiken.dk/indland/article175071.ece

--
Jesper

Der findes ingen smalle film, alle film er 35 mm brede.
- Christian Braad Thomsen

Fra : Bo Warming

Dato : 18-09-06 23:59

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
> [...]
> orkan
> ville koste 400 mio kr og så ville de stadig være noget taveligt

Statens kontrol med stormsikkerhed er inkompetent

Stilladser drattede sammen i hård kuling en kilometer herfra dette
efterår.

Samtidig forlanger Bondam fjernet min udestue i førstesalshøjde af
tynd beskyttende plastik, der sikrer at vi overlever autonomstenkast

Ved besøg af kommunens arkitekter kunne de ikke påvise
nedstyrtningsfare nogetsteds

Det væltede kæmpestillads var til femtesalshøjde og kunne have dræbt
mange