"Nej til aggression"
Fra : Tim

Dato : 18-09-06 16:57

.... var, hvad galningene råbte, mens det brændte en pavedukke af, sammen med
det tyske og det amerikanske flag af )

LOL, for en flok hjernedøde idioter

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-4904603.html?forside

citat:
"Struber skal skæres over
Imens bebudede militante i gruppen Mujahedeen Shura Råd, der regnes for en
paraplyorganisation for al-Qaeda i Irak, at kristne vil få deres struber
skåret over.
I dag gik det så løs i Basra, hvor omkring 150 demonstranter brændte en
pavedukke af og råbte slagord som blandt andet "Nej til aggression", mens
der også blev brændt amerikanske, israelske og tyske flag af."

Tim

Fra : NVJ

Dato : 18-09-06 17:08

On Mon, 18 Sep 2006 17:57:14 +0200, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
wrote:

>... var, hvad galningene råbte, mens det brændte en pavedukke af, sammen med
>det tyske og det amerikanske flag af )
>
>LOL, for en flok hjernedøde idioter

Enig, og hvad kan man så udlede af det... muslimerne må det hele, men
vi må ikke gøre en skid... andet end at danse efter deres pibe. Vi har
bare at holde kæft og makke ret.

Næ, de ka' fand'me tro nej, ka' de...

/NVJ

Fra : Erling Hansen

Dato : 18-09-06 17:22

NVJ <nvj1975@yahoo.dk> wrote:

> Enig, og hvad kan man så udlede af det... muslimerne må det hele, men
> vi må ikke gøre en skid... andet end at danse efter deres pibe. Vi har
> [...]

Sådan nogle handlinger krænker sgu da mig mindst lige så meget, som en
åndssvag karrikatur af Muhammed krænker de voldelige islamister.
Kan vi så lige få et par tusinde af de såkaldt moderate muslimer, som er
blevet forsørget i årevis og har fået deres børns uddannelse betalt, til
at tage højlydt afstand fra disse voldeligheder.
eh