Skærme
Fijala 3554
Mirai fladskærm
Fra : Christopher Tracy

Dato : 18-09-06 01:15

Hey

Hvordan er jeres erfaringer med de Mirai-skærme ?
Jeg overvejer meget at handle denne: http://tinyurl.com/lauaw

De er en del billigere end hvad der ellers er på markedet -
så derfor kunne man jo frygte at det var gået ud over kvaliteten ?

--
/C.T.
-------------

May U Live 2 C The Dawn

Fra : Peter T.

Dato : 18-09-06 06:20

Christopher Tracy udviste en rettidig omhu og skrev:

> http://tinyurl.com/lauaw

På linket er der 5 stjerner. Hvis du klikker på dem, kan du læse folks
umiddelbare bedømmelser af dem. Tag det dog med et gran salt, når de
skriver "HERREFED FALDSKRÆM!!!!!!11" osv. :)

--
Mvh. Peter T.

FreeCell-statistik pr. 5. august 2006 (opdateres vilkårligt):
Total: won/lost 165/50 (77%). Streaks: wins/losses/current 18/4/1 win

Fra : Peter Jensen

Dato : 18-09-06 11:45

"Christopher Tracy" <goldartist@_remove_this_yahoo.com> skrev i en
meddelelse news:450de519$0$147$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Hey
>
> Hvordan er jeres erfaringer med de Mirai-skærme ?
> Jeg overvejer meget at handle denne: http://tinyurl.com/lauaw

Hvad skal den bruges til ??
Betragtningsvinkel er ikke imponerende.
Men den står skarpt og jeg spiller spil og ser film
på min uden trailing/ghosting.
Så jeg er en glad mand - det er en fin skærm til prisen.
--
Peter J

Fra : Christopher Tracy

Dato : 19-09-06 17:33

Hey

> [...]
> Men den står skarpt og jeg spiller spil og ser film
> på min uden trailing/ghosting.
> Så jeg er en glad mand - det er en fin skærm til prisen.

Den skal bruges til alm. brug - ikke noget spil af betydning.
Men tekst og grafik, er ved det primære.

--
/C.T.

May U Live 2 C The Dawn