Ond drøm: At gøre de autonome sindsyge(re)~
Fra : Bo Warming

Dato : 17-09-06 01:25

Ond drøm: At gøre de autonome sindsyge(re).

Jagtvej69 beboerne der bzer faderhusets hus, kan ikke lide at jeg
siden Landsretsdommen for et par uger siden har lagt min vej omkring
det offentlige fortov der forbinder Aldi-parkeringspladsen med
Nørrebros runddel bag huset, og de sidste dage, hvor jeg 3 gange har
kastet nysgerrige blikke mod deres sammenstimlen har de truende
meddelt, at de ikke vil se mig nær "deres" hus.

Som om de havde adkomst i den retning, hvad politiet klart oplyser mig
at de ikke har, og det ville de heller ikke have hvis de havde skøde.

To gange i de sidste 5 år, hvor de i Lokalavisen havde annonceret med
et arrangement i huset, hvor der var offentlig adgang, har jeg sammen
med forskellige fremskridtspartikolleger søgt at deltage og er blevet
skubbet ud ved indgangen af truende unge - så måske jeg ikke tør nærme
mig huset i fremtiden, selvom det er på min vej i fugleflugtslinie fra
Bjelkes Alle 46 til den indre by.

De har klart brug for et fjendebillede at hade og jeg bor nær og når
de kl 5 mellem fredag og lørdag har brugt øl og stoffer op, så går de
ned at hærge mit hus - anonymt i mørke.

Der var klart heltebedrift i øjnene hos "rottemanden" den tykke i
rullestol, der engang havde en tam rotte på sit tøj, da han igår og
idag tog øjen kontakt med mig og truende frabad sig at de så mit
ansigt nær huset i fremtiden.

Hvorfor rammer jeg en øm ligtorn i deres fristads-sind?

Jeg tror de kan se, at de er gruppepresstyret og ikke så fri som jeg,
og der er mere Pippi Langstrømpe-ånd ved Dansk Folkeparti end ved
Enhedslisten, og den erkendelse har de svært ved at fortrænge når jeg
friskt og frejdigt ser dem i øjnene, cyklende forbi med nedsat
hastighed .

Kan jeg gøre dem mere sindsyge end de er?