Gang i den/viljen til magt
Fra : Bo Warming

Dato : 16-09-06 23:15

Porno-idealet er at den sexede mand får slikket pik mens hans
underordnede slikker pigens skridt

Men kvinden har kun een eneste ritig orgasme - hendes fødsler

Orgasmefakestøn efterligner fødslens

Fra : preben nielsen

Dato : 17-09-06 07:51

> Porno-idealet er at den sexede mand får slikket pik mens hans
> underordnede slikker pigens skridt

I din fantasi velsagtens....

> Orgasmefakestøn efterligner fødslens

Bare fordi _du_ ikke har oplevet andet end fake-orgasmer betyder
ikke, at de ægte ikke findes - eller sågar er sjældne!

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 18-09-06 01:09

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> wrote in message

> I din fantasi velsagtens....

> Bare fordi _du_ ikke har oplevet andet end fake-orgasmer betyder
> ikke, at de ægte ikke findes - eller sågar er sjældne!

En pålidelig statistik findes næppe, men fortæl hvad får dig til at
være sikker på nul-skuespil

Jeg tror at der er stor bekræftelse for pigen i at fyren vil ind i
hende og at hun kan give ham noget stort og det skaber en glæde og
lyst til at smigre ham ved at arbejde sig op til et klimax i stil med
sædudtømningens og måske samtidigt

Egentlig er graden af fake vel ret uvæsentlig - næsten alt samvær
gennemtrænges af skuespil og løgn

Mange mænd har oplevet at pigen var liderlig og kom, og sagde jeg
elsker dig, og næste dag ville hun skilles.
Jeg har oplevet at pigen var begejstret under samleje og næste dag
ligeglad og jeg mener ærlighed varer længst - og er landet på et
kærlighedsløst VENSKABELIGT ægteskabssamliv - på det jævne, på det
jævne
Jeg er ikke chancerytter og gider ikke flere skilsmisser.

At staten vil blande sig i parliv og forlange tvungen fælles
forældremyndighed er vanvid