Pavens uretfærdige udtalelser
Fra : sp

Dato : 16-09-06 19:30

Paven har citeret en kejser for at bl.a. at sige: "Vis mig hvad Muhammed har
bragt af nyt, og du vil kun finde ting, som er onde og umenneskelige,
ligesom hans befaling om at sprede den tro han prædiker med sværdets magt".

Muslimerne er selvfølgelig sårede og stødte over den slags udtalelser og er
da også nødsaget til at reagerer når de konstant bliver skudt i skoene at de
er voldlige.
Den, der fornærmer profeten Muhammed, skal dræbes på stedet af den nærmeste
muslim, sagde sheik Abubukar Hassan Malin til troende i en moské i Somalias
hovedstad, Mogadishu.
I byen Nablus på Vestbredden kastede ukendte gerningsmænd brandbomber mod to
kirker i protest mod pavens udtalelser. Ingen kom til skade ved angrebet.
(citat Jyllandsposten)

Min personlige mening er at han bør konventere for at vise at sin oprigtige
anger, det vil måske ikke hele såret i den muslimske selvfølelse, men dog
lette lidt på trykket for det forståelige raseri hele den muslimske verden
må føle.

stig

Fra : Tim

Dato : 16-09-06 20:58

"sp" <12089036@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> oprigtige anger, det vil måske ikke hele såret i den muslimske
> selvfølelse, men dog lette lidt på trykket for det forståelige raseri hele

LOL, ja

Tim

Fra : John V.

Dato : 16-09-06 23:48

"sp" <12089036@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> oprigtige anger, det vil måske ikke hele såret i den muslimske
> selvfølelse, men dog lette lidt på trykket for det forståelige raseri hele

Selvfølgelig er de det, hvorfor skulle vi ikke syntes det er fedt med bomber
alle vegne!

Undskyld i bomber os!
Undskyld vi har produceret alt muligt til jer ( som i er for dumme til selv
at producere)!
Undskyld vi har opfundet alt muligt i har brug for!
Undskyld fordi vi har givet ulandsbistand til jer!
Undskyld fordi I er "the missing link"!
Undskyld fordi vi ikke er muslimer!
Undskyld vi i det hele taget lever!

WC