Er TV2 andet end Steffen Brandt?
Fra : Thomas H.

Dato : 16-09-06 15:08

Var inde at se TV2 i går i KB-hallen, sådan lidt improviseret, da det ikke
er nogle jeg normalt ville gå ind at se, men de fyrede den da ok af, og de
jo lavet en del fede numre (og noget lort)

Nå, men mit spørgsmål går på, hvorfor der intet fokus er på de andre
bandmedlemmer der alle har været med lige siden 81 da de startede, ja
faktisk helt siden Taurus!
På scenen står Steffen Brandt i en lyskegle under hele koncerten, de andre
lidt i baggrunden i halvmørke, selv da der f.eks. kom en længere guitarsolo,
kom guitaristen ikke frem i lyset, og der kom ikke mere lys på ham eller
noget.

Er det normalt for deres koncerter, eller var det bare en dårlig lysmand?

--
Mvh.
Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Morten Bowman

Dato : 17-09-06 10:11

On Sat, 16 Sep 2006 16:07:42 +0200, "Thomas H."
<thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> wrote:

> [...]
>noget.
>
>Er det normalt for deres koncerter, eller var det bare en dårlig lysmand?

Nope intet nyt. Steffen er frontfigur og har altid været det.