"Oh, you New York PANSIES! Afraid of anoth~
Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 16-09-06 14:56

Nu når dhimmi-vanviddet hos New York Times vist nye højdepunkter:

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-4888338.html

(Subject-ordvalget er i øvrigt hentet direkte fra denne udødelige
satire-flash: http://www.zipperfish.com/free/yaafm12.swf )

Anders Peter Johnsen

Fra : Tim

Dato : 16-09-06 15:10

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in message
> Nu når dhimmi-vanviddet hos New York Times vist nye højdepunkter:
>
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-4888338.html

Det er rystende!

Tim

Fra : John

Dato : 16-09-06 15:27

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er rystende!

Næh, nærmest forudsigeligt. :)

'En kilde' fortæller mig, at jødisk-ejede NY Times blandt
israelere regnes for stærkt venstre-orienteret, men samtidig har
nogle af verdens bedste journalister.

(Sammenlign med Politikens (jødiske) Herbert Pundik, der foreslog
en moske bygget for danske skatte-yderes penge..)

Mvh John

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 16-09-06 15:38

John skrev:

> [...]
>
> (Sammenlign med Politikens (jødiske) Herbert Pundik, der foreslog en
> moske bygget for danske skatte-yderes penge..)

For da slet ikke at nævne vores allesammens elskede og højtagtede
chefredaktør ved samme blad...

Jeg må godt nok sige at jeg har UTROLIGT svært ved at forstå de jøder -
uanset hvor sækulariserede de så end er - som synes at have en een eller
anden sygelig, selvdestruktiv interesse i direkte og manifest at støtte
islamiske fundamentalister, der jo betragter dem som udyr og helst så
dem masseudryddet.

Jeg fatter simpelthen ikke dèn mentalitet...

Anders Peter Johnsen

Fra : John

Dato : 16-09-06 17:06

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i
en meddelelse

> Jeg fatter simpelthen ikke dèn mentalitet...

Ditto. Måske en slags Stockholm-syndrom? Pundik mistede en søn i
Yom Kippur-krigen i '73.

Mvh John

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 18-09-06 05:09

John skrev:

> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
> meddelelse

> Ditto. Måske en slags Stockholm-syndrom? Pundik mistede en søn i Yom
> Kippur-krigen i '73.

Jeg er rent ud sagt ved at brække mig over dèn slags Cindy
Sheehan-typer, der frem for retteligt at ære og respektere deres
decideret hæderværdige døde sønner åbent misbruger dem til _deres egne_
politiske dagsordner:

http://en.wikipedia.org/wiki/Cindy_Sheehan

Tillad mig måske at lyde lidt "perkeragtig" her, men jeg må altså sige:
Føj for en grel vanære, disse døde sønner derved lider!

Lad os lige huske vort udmærkede oldnordiske Havamål:

"Fæ skal dø, frænder skal dø, men et dør aldrig - mindet om en stor
mands dåd!"

Vi taler for mig at se ganske enkelt om forældre med TOTAL mangel på
respekt for deres egne døde børns ære, vilje og liv...

Synd, helt sikkert, men ikke ligefrem skidehamrende RESPEKTFULDT, vel?

(Gud da ellers nåde og trøste mig for om jeg - in casu - ud fra
velovervejede kristen-etiske principper om at tjene mine medmennesker
_selv valgte_ at tjene i den danske hær for at beskytte den stakkels
irakiske civilbefolkning imod usle, morderiske terrorister og i kampen
med dem måtte skulle lade livet for at min moder derefter flippede
skråpsykotisk og i manglende anerkendelse af mine egne etiske valg
skulle give sig til direkte at modarbejde alle de principper, jeg derved
selv troede på!)

Ja, det er modbydeligt, men der er jo lige præcis ingen, der nogensinde
har lovet os at livet bare skulle være let, vel?

Anders Peter Johnsen

Fra : Joakim

Dato : 18-09-06 10:12

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:450e1b4f$0$84017$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Tillad mig måske at lyde lidt "perkeragtig" her, men jeg må altså
> sige: Føj for en grel vanære, disse døde sønner derved lider!

Du lyder snarere som en indigneret teenie weenie DF'er end "en
perker". Kom igen når du har oplevet bare en brøkdel af, hvad Herbert
Pundik har oplevet.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 18-09-06 15:31

Joakim skrev:
> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
> meddelelse news:450e1b4f$0$84017$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Du lyder snarere som en indigneret teenie weenie DF'er

Og du lyder åbenlyst indbildsk pseudopatroniserende. Godt så?

> end "en
> perker". Kom igen når du har oplevet bare en brøkdel af, hvad Herbert
> Pundik har oplevet.

Nu kender jeg ikke meget til Herbert Pundiks personlige tab, men det er
mig simpelthen bare for ulækkert at se dèn groteske "Se mig, ynk
mig!"-følelsespornografiske medieprostitutionsmentalitet som Cindy
Sheehan på det allergroveste grådigt udnytter sin afdøde søns eftermæle til.

Hun kunne i mine øjne fuldstændig lige så godt sætte sig overskrævs og
pisse på hans grav, når hun ensidigt tager _hans_ offer til indtægt for
_sine egne_ vanvittige, venstresnoede anti-Bush- og
anti-Israel-holdninger. (Hun er tilsyneladende også ligefrem blevet
bedste venner med den decideret USA-fjendtlige kommunistkupmager Hugo
Chavez på sønnens bekostning!)

Hermed en stærkt tiltrængt satiretegning om dette forrykte fruentimmer:

http://www.coxandforkum.com/archives/000644.html

(Hvis du har svært ved at genkende den anlagte komposition i denne
tegning er det nok nødvendigt for dig også at se denne hjemmeside som
tiltrængt pædagogisk hjælperedskab:
http://en.wikipedia.org/wiki/Piet%C3%A0_(Michelangelo))

Anders Peter Johnsen

Fra : Croc®

Dato : 16-09-06 22:15

On Sat, 16 Sep 2006 16:38:19 +0200, Anders Peter Johnsen

> [...]
>anden sygelig, selvdestruktiv interesse i direkte og manifest at støtte
>islamiske fundamentalister, der jo betragter dem som udyr og helst så

Det er yderst nemt at forstå når du anvender en logisk tilgang til
problemet.

En ikke troende gennemsnitsdansker kan ikke forstå virakken fordi
religion ingen betydning har i samfundet, men både i USA og blandt
jøderne har man samme fundamentalistiske tilgang til at bedømme verden
gennem religiøse briller, så hvordan det kan være UTROLIGT for dig, er
da grundet manglende reflektion.

Regards Croc®

Navigare necesse est, vivere non est necesse

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 18-09-06 04:49

Croc® skrev:

> Det er yderst nemt at forstå når du anvender en logisk tilgang til
> problemet.

Det er så lige her, vi åbenbart skal diskutere fænomenet "logik", tror
jeg...

> [...]
> jøderne har man samme fundamentalistiske tilgang til at bedømme verden
> gennem religiøse briller, så hvordan det kan være UTROLIGT for dig, er

Næh, dèr hvor det svigter for undertegnede er sgu' nok snarere ved at
man sikkert nok kan være noget så påstået kristen- eller ditto jødisk
FUNDAMENTALISTISK (Bøh? Er du virkelig skræmt nu?), men at folk af
rendyrket godtroenhed tydeligvis alligevel ikke fatter Islams temmelig
latente farlighed og blot forsøger at tilskrive dèn een eller anden
latterligt misforstået "fromhed": Islam er altså desværre bare IKKE
judæokristendom med dertilhørende sobre idealer om "fredelig
magtudøvelse". Tværtimod handler selve Islams selvindbildte magt om
regulær vold: En muslim, som ikke dyrker Jihad, anses åbenbart i de
kredse som "svag" når han ikke direkte og under størst muligt opbydelige
skrigeri omsætter sin potentielle "magt" (hvadenten han har penge eller
religiøs status) at styrte med draget krumsabel ud i nedslagtning af os
andre påståede "vantro".

Når man så ligefrem fra civiliseret side åbenbart ALLIGEVEL insisterer
på at give sådanne folk både penge og religiøs status til at nedslagte
sig selv, har jeg altså bare ganske svært ved at få øje på logikken...

Anders Peter Johnsen

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 16-09-06 16:01

Anders Peter Johnsen skrev:
> [...]
>
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-4888338.html
>
> (Subject-ordvalget er i øvrigt hentet direkte fra denne udødelige

Og her er den så, selve den omtalte NY-Times leder:

<http://www.nytimes.com/2006/09/16/opinion/16sat2.html?ex=1316059200&en=55dd46982dc29167&ei=5090&partner=rssuserland&emc=rss>

"EDITORIAL
The Pope’s Words

Published: September 16, 2006

There is more than enough religious anger in the world. So it is
particularly disturbing that Pope Benedict XVI has insulted Muslims,
quoting a 14th-century description of Islam as “evil and inhuman.”

In the most provocative part of a speech this week on “faith and
reason,” the pontiff recounted a conversation between an “erudite”
Byzantine Christian emperor and a “learned” Muslim Persian circa 1391.
The pope quoted the emperor saying, “Show me just what Muhammad brought
that was new, and there you will find things only evil and inhuman, such
as his command to spread by the sword the faith he preached.”

Muslim leaders the world over have demanded apologies and threatened to
recall their ambassadors from the Vatican, warning that the pope’s words
dangerously reinforce a false and biased view of Islam. For many
Muslims, holy war — jihad — is a spiritual struggle, and not a call to
violence. And they denounce its perversion by extremists, who use jihad
to justify murder and terrorism.

The Vatican issued a statement saying that Benedict meant no offense and
in fact desired dialogue. But this is not the first time the pope has
fomented discord between Christians and Muslims.

In 2004 when he was still the Vatican’s top theologian, he spoke out
against Turkey’s joining the European Union, because Turkey, as a Muslim
country was “in permanent contrast to Europe.”

A doctrinal conservative, his greatest fear appears to be the loss of a
uniform Catholic identity, not exactly the best jumping-off point for
tolerance or interfaith dialogue.

The world listens carefully to the words of any pope. And it is tragic
and dangerous when one sows pain, either deliberately or carelessly. He
needs to offer a deep and persuasive apology, demonstrating that words
can also heal."

Sikke dog en gang uudholdeligt flæbende dhimmi-snot at fyre af!

Her et billede fra sidste redaktionsmøde:

http://www.coxandforkum.com/archives/000773.html

Usle tøsedrenge!

Anders Peter Johnsen

Fra : Patruljen

Dato : 16-09-06 16:38

Anders Peter Johnsen wrote:

> [...]
> dem masseudryddet.
>
> Jeg fatter simpelthen ikke dèn mentalitet...

Nja. Argumentationen kan være vanskelig at forstå.

Jeg kunne være nysgerrig efter Israels politik i relation til "
gæstearbejdere, indvandrerer og flygtninge. Pundik bor i Israel. Og
argumenterer for integration af indvandrerer i Danmark.

Bruger han den samme argumentation om forholdene i selve Israel ?
Eller gælder det kun " os andre "...

Best regards Bruun

Fra : John

Dato : 16-09-06 17:17

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Bruger han den samme argumentation om forholdene i selve Israel
> ?

Min israelske kilde siger: Ja.

Mvh John

Fra : Patruljen

Dato : 16-09-06 22:02

John wrote:

> Min israelske kilde siger: Ja.

Din israelske kilde Ok.

Hvordan er Israels politik ?

Venlig hilsen Bruun

Fra : John

Dato : 16-09-06 22:28

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan er Israels politik ?

Besværlig. :)

Mvh John

Fra : @

Dato : 16-09-06 22:54

On Sat, 16 Sep 2006 23:27:35 +0200, "John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

>Besværlig. :)

engang sagt:

hvis to jøder diskuterer bliver der luftet mindst tre meninger

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : John

Dato : 16-09-06 23:25

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> hvis to jøder diskuterer bliver der luftet mindst tre meninger

Yderst dækkende!

Mvh John :))