FY! dumme pave. Sig undskyld.
Fra : Mark Jensen

Dato : 16-09-06 14:49

Findes der nogen herinde, der oprigtigt mener at Paven skal undskylde
for noget HAN citerede? Jeg håber det virkelig ikke.

Vi vil få et hav af Muhammedkonflikter i dette århundrede. De
primitive masser i mellemøsten mangler åbenbart bare det mindste
påskud for at forlange undskyldninger, og forlange at Vesten lever op
til deres helt absurde religionsdyrkelse, og i hvert fald under ingen
omstændigheder kritisere Muhammed og co.

Det er jo vanvittigt, men det er på den anden side også glædeligt at
det måske efterhånden går op for flere og flere mennesker, at det
altså IKKE var noget specielt tilfælde, der skete i Danmark. At det
ikke var noget helt specielt dansk problem, men at det er noget der
sker og vil ske i det meste af Vesten, pga at kultursammenstødene er
så ekstremt udtalte.

Hvis man i dette tilfælde finder sin sympati i de fundamentalistiske
brokkehoveder i mellemøsten, burde man oprigtigt overveje om man bor i
det rette sted. Det kunne ligne en tanke at man ville passe langt
bedre i Saudiarabien.

Fra : @

Dato : 16-09-06 15:08

On Sat, 16 Sep 2006 15:48:46 +0200, Mark Jensen <jesperj@it.dk> wrote:

>Findes der nogen herinde, der oprigtigt mener at Paven skal undskylde
>for noget HAN citerede? Jeg håber det virkelig ikke.

selvfølgelig ikke,
og slet ikke for den sammenhæng hvori han citerede

paven opfordrede faktisk til at man afstod fra religiøs
voldsanvendelse,

og den slags kan muhamedanere naturligvis ikke bruge til noget

> [...]
>til deres helt absurde religionsdyrkelse, og i hvert fald under ingen
>omstændigheder kritisere Muhammed og co.

det må så være hvad det være vil, det bedste vil være at blæse disse
tosser en hatfuld og lukke for salg af fødevarer til dem samt stoppe
al ulandsbistand til lande med muhamedansk styre

det værste rent indenrigs er alle de (u)nyttige idioter som af rent og
skært had til USA bedriver femtekolinnevirksomhed og render de
muhamedanske verdensforbryderes ærinde både rent praktisk og ved i
medierne vedvarende at finde på fantasifulde undskyldninger for
muhamedanernes umenneskelige virke overalt hvor de kommer frem

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : nvj1975@yahoo.dk

Dato : 16-09-06 16:36

@ skrev:

> [...]
> voldsanvendelse,
>
> og den slags kan muhamedanere naturligvis ikke bruge til noget

Åbenbart ikke nej... nu har jeg lige hørt i Radioavisen, at en
muslimsk / islamistisk præst i Somalia har opfordret folk til at jage
paven og ifald de fanger ham at dræbe ham. Så er ringen jo lissom
sluttet og paven fik ret i sine udtalelser.

Sandheden er - åbenbart - ilde hørt.

/NVJ

Fra : @

Dato : 16-09-06 17:50

On 16 Sep 2006 08:35:36 -0700, nvj1975@yahoo.dk wrote:

> [...]
>paven og ifald de fanger ham at dræbe ham. Så er ringen jo lissom
>sluttet og paven fik ret i sine udtalelser.

jep som imam'en sagde:"dem som påstår at vi er voldelige, hugger vi
hovedet af for deres afskyelige løgne"

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær