Behandlingsmuligheder af kæledyr i dagens ~
Fra : Linda Due Hansen

Dato : 16-09-06 11:37

Kære alle sammen,

Ryd allerede nu kalenderen onsdag den 27. september, hvor det sidste
støtteforedrag til fordel for dyreværnsorganisationerne, Græske
Hunde og Polske Hunde finder sted på Landbohøjskolen. Denne gang er
temaet, Behandlingsmuligheder af kæledyr i dagens Danmark, og aftenen
omfatter hele 3 foredragsholdere :

Dyrlæge, Bente Iversen (www.biodyr.dk) :
Alternativ behandling som akupunktur, homøopati, blomstermedicin og
massage.

Dyrlæge, Knud Dahlgaard (www.dahlgaardsdyreklinik.dk) :
Kræftbehandling og etisk stillingtagen hertil

Dyrehealer,Mia Lykke Nielsen (www.mia-nielsen.dk) :
Clairvoyance, healing og andre spændende terapimuligheder

Der bliver rig mulighed for at spørge om alt mellem himmel og jord
vedr. kæledyrs sundhed og trivsel, samtidig med, at vi får en meget
informativ indgangsvinkel til, hvor meget/lidt vi kan gøre for vores
dyr nu til dags.

Der vil som sædvanlig være sjov konkurrence i pausen, hvor der denne
gang er mange flere og super flotte præmier - Så husk småpengene

Prisen er sølle 75 kr. inkl. drikke og hjemmebag, og arrangementet
finder sted kl. 18.30-21.30 på :
Den Kongelige Veterinær- og Landbohøjskole
Thorvaldsensvej 40
1870 Frederiksberg C
Auditorium 3-14 (ved Marmorhallen i det grå Højhus)

Håber at få fuldt hus til denne sidste aften
For tilmelding kontakt venligst undertegnede på lindadue@dsr.kvl.dk
Vel mødt,
Dyrlægestuderende, Linda Due Hansen

Fra : Kim Christensen

Dato : 16-09-06 15:10

Det lyder meget interessant. Sisdte vinter var jeg til en
hundemassageworkshop, og det var virkelig spændende, også at høre om
tilfælde som var dømt kroniske, men kunne afhjælpes væsentligt med
massage. Jeg har massret mine hunde gennem mange år, men siden
november sidste år har jeg vidst hvordan det skullle gøres ;)
Alternativ behandling er mange ting, men jeg må indrømme at jeg står
af når tarotkortene og pendulet bliver hevet frem.

Hilsen Kim