EB beviser jeg skal ha Nobelpris
Fra : Bo Warming

Dato : 16-09-06 08:38

EB beviser jeg skal ha Nobelpris

Papir-EB idag udbreder sig om kanalrundfart hvor man i 1½ time ikke
kan lade sit vand og folk pisser i bukserne og hopper i kanalen af
skamfor at få lugten væk

GIV DEM ET MARMELADEGLAS MED ELLER UDEN SKRUELÅG

Ethvert plastbæger kan bruges og de blufærdige kan holde et smalt
plastbæger(fx en pr lommekniv halveret plastølflaske) ind under
bukser/trusser og pisse i det og siden slynge indhold i kanal eller
grøftekant.

I årevis har jeg nævnt min primitive tophygiejniske bondefornuft ,men
kun Ugeskrift for Læger har værdsat den Nobelprisværdge forskning og
trykt og en overlæge professor dr.med har svaret rosende på mine
ideer, omend han til visse inkontinente pensionister foretrak kirurgi
og medicin -som har bivirkninger der har min enkle løsning ikke

FORKORT FRIT BoWarming Bjelkes Alle 46, Nørrebro

Fra : Peter Wing Larsen

Dato : 16-09-06 10:11

> Papir-EB idag udbreder sig om kanalrundfart hvor man i 1½ time ikke kan
> lade sit vand og folk pisser i bukserne og hopper i kanalen af skamfor at
> få lugten væk

Tænker du på den her JOKE http://ekstrabladet.dk/forbrug/article224843.ece
skrevet af en standupKOMIKER?

> EB beviser jeg skal ha Nobelpris

Nej, de beviser, at du LYVER om avisindhold.

Fra : Neuman

Dato : 16-09-06 13:54

"Peter Wing Larsen" <peterwing@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Tænker du på den her JOKE http://ekstrabladet.dk/forbrug/article224843.ece
> skrevet af en standupKOMIKER?

GEO, som jeg fandme godt gad at klappe en på siden af hovedet for at
forpeste andres tilværelse i "humorens" tegn. Jeg tror ikke der findes en
person jeg hader meget mere uden at kende vedkommende.

Fra : Bo Warming

Dato : 16-09-06 15:58

"Peter Wing Larsen" <peterwing@mail.dk> wrote in message
> [...]
> http://ekstrabladet.dk/forbrug/article224843.ece skrevet af en
> standupKOMIKER?

> Nej, de beviser, at du LYVER om avisindhold.

EB oplyser at turistER hopper i kanalen fordi der ikke er toilet i
båden.

Jeg tror ikke det er sandt, hvis man væder bukserne, lar man det blive
ved det og hopper ikke ud i koldt vand hvor det er svært at kravle i
land igen - at Geo er komiker vidste jeg ikke

Min pointe er sand - at hvis blot båden eller passager havde haft
marmeladeglas var der intet problem. Ethvert bæger, ølkrus, brugt
plastikpose kunne have reddet fra våde bukser. Hvorfor er folk så
angst for at gøre noget unormalt?

Fra : pip160@hotmail.com

Dato : 16-09-06 17:18

Bo Warming wrote:
> [...]
> skamfor at få lugten væk
>
> GIV DEM ET MARMELADEGLAS MED ELLER UDEN SKRUELÅG
>
> FORKORT FRIT BoWarming Bjelkes Alle 46, Nørrebro

Det tror jeg naappe de har brug for, jeg er pt i Thailand, hvor jeg bla
andet ser de saakaldte ladyboys disse lokale stjerner er
konsskifteopereret og de kan sagtens klare sig uden glas. Saa losningen
er at du faar skaaret pikken af Bo.

Fra : Bo Warming

Dato : 16-09-06 18:19

<pip160@hotmail.com> wrote in message
Bo Warming wrote:
> [...]

andet ser de saakaldte ladyboys disse lokale stjerner er
konsskifteopereret og de kan sagtens klare sig uden glas. Saa

BW: Du kan heller ikke se nogen uklog detalje vedr mine alternativ
forslag vedr urinering, vel?

Pik vil ikke gøre fra eller til, når man ikke er i luderbranchen som
ladyboys, Tønderpige og Tønderpigemor

Vigtigt er betragtninger som følgende:

Jelved er dum som de muslimer, der fordrejer pave og JP som "de kalder
ALLE muslimer voldelige"
Jelved siger på sit landsmøde at DF begår karaktermord på ALLE
libanesere der var på ferie i hjemlandet under
Israel-retfærdighed-bombningerne
DF ønskede kun tjæk på om NOGLE var socialbedragere og hævede penge
uden at være til rådighed for arbejdsmarkedet.