Ak. Slået på stregen
Fra : Patruljen

Dato : 15-09-06 14:24

Selvom de seneste dage har givet god optimisme om vores danske fri -
sind, må vi så alligevel se os slået på målstregen.

http://politiken.dk/udland/article171987.ece

Og det af et muslimsk ældsteråd i Sudan. Vi må tage os sammen, nu !
Hvorfor skal dyresex fans diskrimineres, sådan at de hverken kan blive
gift eller få
hjælp mod barn - løshed ?

Det er sidste mulighed for at bevare vores gode renome.

Vi lever trods alt i 2006.

Best regards Bruun

Fra : Alucard

Dato : 15-09-06 14:53

On 15 Sep 2006 06:23:30 -0700, "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>
>Og det af et muslimsk ældsteråd i Sudan. Vi må tage os sammen, nu !
>Hvorfor skal dyresex fans diskrimineres, sådan at de hverken kan blive

Hmmmm.... Er det ikke en gammel historie....?

Jeg mener da at jeg har set den for lang tid siden....

Fra : Konrad

Dato : 16-09-06 11:11

"Alucard" <alucard44@hotmail.dk> skrev i en meddelelse

> Hmmmm.... Er det ikke en gammel historie....?

Jo - på alle leder og kanter. Og det er naturligvis ***uendeligt**
interessant.

Langt mindre interessant var historien fra omkring 20 juli, hvor man kunne
læse, at en 9 årig pige var blevet giftet med en 60-årig i Pakistan. Stort
ramaskrig - OGSÅ i Pakistan. Myndighederne greb ind, fængslede manden - som
nu står til 10 års fængsel - og ophævede ægteskabet. I modsætning til hvad
mange bilder sig ind, særligt dem der ynder at kalde Muhammed for
"pædofeten", er lavalderen for giftermål nemlig 16 år i Pakistan.

Men den slags historier "overser" de "islamskeptiske" naturligvis...

Fra : @

Dato : 16-09-06 12:26

On Sat, 16 Sep 2006 12:10:48 +0200, "Konrad"
<davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:

> [...]
>
>Langt mindre interessant var historien fra omkring 20 juli, hvor man kunne
>læse, at en 9 årig pige var blevet giftet med en 60-årig i Pakistan.

har det været bragt i danske aviser?

ikke fordi jeg tvivler på hvad du skriver, men selv om jeg ellers
følger nyhedsstrømmen så godt som tiden tillader kan jeg ikke erindre
at have læst om dette

>Men den slags historier "overser" de "islamskeptiske" naturligvis...

overhovedet ikke, men med alle muhamedanismens dårligdomme kan de få
lyspunkter nemt drukne i mængden

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : Konrad

Dato : 16-09-06 12:38

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> har det været bragt i danske aviser?

Jada. Jeg læste det såmænd i toget mellem København og Nyk F, og der er en
særlig anledning til at jeg kan huske datoen.

> ikke fordi jeg tvivler på hvad du skriver, men selv om jeg ellers
> følger nyhedsstrømmen så godt som tiden tillader kan jeg ikke erindre
> at have læst om dette

Og det forstår jeg faktisk godt - jeg tror ikke det har så meget med dig
(eller andre) at gøre - det er ganske enkelt en kombination af tidens
trend - dæmonisering af islam OG den gamle regel om mand bider hund.
Historien er ikke særlig sensationel - slet ikke sammenlignet med en muslim
der gifter sig med en ged.

> overhovedet ikke, men med alle muhamedanismens dårligdomme kan de få
> lyspunkter nemt drukne i mængden

Det hele handler jo om hvad læserne/seerne forventer - hvor deres øjne søger
hen - for hvad læserne forventer, det er det, som aviserne (eller andre
medier) primært fokuserer på.

Du kan bare tænke tilbage til Muhammedkrisen - pludselig var medierne fulde
med historier om allehånde måder at "krænke" minoriteter på, og allehånde
historier om minoriteter der af den ene eller anden grund krævede "respekt".
I dag hører vi slet ikke så mange af den slags historier, men det er jo ikke
det samme, som at det ikke stadigvæk foregår!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 16-09-06 01:51

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

[...]

Er det på grund af "hustruen" at de siger ude i byen at du lugter af ged?

/FL

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 16-09-06 12:57

Patruljen skrev:

> [...]
> gift eller få
> hjælp mod barn - løshed ?
>
> Det er sidste mulighed for at bevare vores gode renome.

Ikke muslimerne!

(Ifølge deres kalender befinder vi os nemlig så vidt jeg ellers kan se
på 23. Shabaan i året 1427! )

Anders Peter Johnsen

Fra : @

Dato : 16-09-06 13:38

On Sat, 16 Sep 2006 13:57:20 +0200, Anders Peter Johnsen
<anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

>Ikke muslimerne!
>
>(Ifølge deres kalender befinder vi os nemlig så vidt jeg ellers kan se
>på 23. Shabaan i året 1427! )

det kan ikke passe, Amerika blev først "opdaget" i 1492

hvordan kan de så have bombet WTC?

Fra : Patruljen

Dato : 16-09-06 13:08

Frank Leegaard wrote:
> [...]
>
> Vi lever trods alt i 2006.
>

> Er det på grund af "hustruen" at de siger ude i byen at du lugter af ged?

Se, Leegård. Nuleverer du så noget en terapeut ikke kan undgå at
bemærke.
Det er jo et faktum, at du ikke aner, hvem du henvender dig til. Du
kender ikke mit navn, nichts, nothing, nada.
Alligevel oplever du så, at " de " siger til dig ude i byen, at jeg
lugter af ged.

Så det er en helt naturlig fortsættelse på dialogen, at spørge til,
om du ofte går rundt og oplever, at " de " fortæller dig ting og
sager? Er det ikke en besværlig tilstand at befinde sig i, sådan at
få meddeleser fra " de" og " dem " ?
Har du tænkt på, hvem det mon er, der sådan fortæller dig ting ?
Og sidst. Får du andre ting afvide ?

Er det dine telepatiske forbindelser fra stormestrene i bjergene i
Tibet, der opdaterer dig med viden og dit og dat ?

Regards Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 16-09-06 13:10

Anders Peter Johnsen wrote:

> Ikke muslimerne!
>
> (Ifølge deres kalender befinder vi os nemlig så vidt jeg ellers kan se
> på 23. Shabaan i året 1427! )

He. ja, det forklarer måske en del. Eksempelvis at paven må citere
samtidige kilder, for at blive forstået i sin retorik.

Best regards Bruun