Imanerne er ikke vejen frem
Fra : John

Dato : 14-09-06 23:21

Imanerne er ikke vejen frem. De nærer sig ved
konspirationsteorier og en meget ensidig islamisk opfattelse. De
er med til at fastholde de unge i fundamentalisme.
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-4880453.html

Mvh John

Fra : Patruljen

Dato : 15-09-06 15:06

John wrote:
> [...]
> konspirationsteorier og en meget ensidig islamisk opfattelse. De
> er med til at fastholde de unge i fundamentalisme.

Det er fuldstændig korrekt, når vedkommende skriver, at Imaerne ofte
nærer sig. Ved vestens åbenlyse selvmodsigelser eller dobbelte
standard.

Der benyttes ikke alene konspirations - teorier. Holocaust - historien
er en del af retorikken. Men man skal lytte mellem linerne...

Fyren her, sammenligner jødernes holocaust med israelernes overgeb i
de besatte områder, eksempelvis. Derfor må vi tænke, at hans
opfattelse af jødernes holocaust
er lidt anderledes end vores traditionelle opfattelse, ikke ?

Vores berørings - angst, som medfører forbud i store dele af
Europa,og at man generalt kalder enhver historie - revisionist for
anti - semit eller nazist. Samtidig med, at vi påberåber os "
ytrings - frihed " nok til at bryde religiøse tabuèr. Er en
iøjenfaldende paradoksal eller modsatrettet tilstand, der nærer
mistilliden.

http://switch5.castup.net/frames/20041020_MemriTV_Popup/video_480x360...

Best regards Bruun

Fra : John

Dato : 15-09-06 15:18

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Vores berørings - angst

Hovsa! Hvor kom dén fra?

Der var da vist ingen 'berørings-angst' før angrebet på WTC..?

Mvh John

Fra : GB

Dato : 17-09-06 21:03

"John" <nogen@pladderballe.ok> wrote in news:4509d583$0$3478
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Imanerne er ikke vejen frem. De nærer sig ved

Det hedder ikke "imaNer" men "imaMer".

GB

Fra : John

Dato : 17-09-06 21:14

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> Det hedder ikke "imaNer" men "imaMer".

Ja far. Det er copy-paste fra TV2. Deres fejl, ikke min.

Mvh John

Fra : @

Dato : 17-09-06 21:17

On Sun, 17 Sep 2006 20:03:22 GMT, GB <nospam@nospam.invalid> wrote: