MS Windows
briani 27239
makro emailadresse
Fra : ___P.Sir

Dato : 14-09-06 20:58

Kan man det? Vælge en tast som ved tryk simpelthen skriver sin email
adresse, ligemeget hvilket software måtte være åbent? Ville ihvertfald være
ganske praktisk.
Nogle bud?
preben

Fra : emj

Dato : 14-09-06 21:21

___P.Sir skrev:

>Kan man det? Vælge en tast som ved tryk simpelthen skriver sin email
>adresse, ligemeget hvilket software måtte være åbent? Ville ihvertfald være
>ganske praktisk.
>Nogle bud?

Hvorfor ville det være praktisk?
Hvornår har du brug for at skrive din e-mailadresse?

Hilsen emj

Fra : Holst

Dato : 14-09-06 21:31

emj wrote:

> Hvorfor ville det være praktisk?
> Hvornår har du brug for at skrive din e-mailadresse?

Han må jo åbenbart have behovet tilstrækkeligt ofte til at efterlyse en
måde til at gøre det nemmere at skrive adressen.

Jeg skriver da også jævnligt min e-mail-adresse, når jeg for eksempel
skriver almindelige papirbreve.

Fra : Max

Dato : 14-09-06 21:30

Hej Preben

> Kan man det? Vælge en tast som ved tryk simpelthen skriver sin email
> adresse, ligemeget hvilket software måtte være åbent? Ville
> ihvertfald være ganske praktisk.

Jeg har svært ved at se det praktiske i det, men du kan bruge et makro
program til den slags, der er det kun din fantasi der sætter grænser for
hvilke opgaver du kan løse med sådan et. Kik f.eks. her

http://www.macros.com/

Mvh Max

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-09-06 08:30

Den 14-09-06 22.29 skrev Max følgende:

> http://www.macros.com/

Og hvis man vil have et gratis program:
http://kimludvigsen.dk/programmer-tools-flashpaste.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Red slettede filer med PC Inspector.

Fra : ___P.Sir

Dato : 15-09-06 14:17

> Og hvis man vil have et gratis program:
> http://kimludvigsen.dk/programmer-tools-flashpaste.html

Det virker da faktisk upåklageligt - tak for det.
preben

Fra : Ukendt

Dato : 15-09-06 07:42

"___P.Sir" <remove_pbs@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man det? Vælge en tast som ved tryk simpelthen skriver sin email
> adresse, ligemeget hvilket software måtte være åbent? Ville ihvertfald
> [...]
Hej !

Selvom jeg kører XP, bruger jeg stadig et program fra WIN 3.1.
Det hedder Makrooptager (recorder.exe).
Det kan 'optage' indtastninger (og musebevægelser), som så kan afspilles i
vilkårlige programmer ved tryk på en tastekombination.

Makroerne kan ikke redigeres.

mvh

Abricosicus