Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Eksempler på web-præsentation af billedser~
Fra : Thomas Grave Larsen

Dato : 21-06-01 22:00

Hej NG

Jeg har en serie billeder som jeg vil lægge på min hjemmeside, og i den
forbindelse ønsker jeg, at få lidt inspiration til hvordan de kan
præsenteres.

Har I, eller kender I til websider, hvor billeder bliver præsenteret med et
spændende layout, må I meget gerne sende et link til siderne. Alt har
interesse uanset billedernes indhold, blot præsentationen er spændende.

På forhånd tak for hjælpen.

/Thomas

Fra : Martin Damgård

Dato : 21-06-01 22:43

Daws!

Prøv engang at besøge Stig Stasigs side - den er ikke ringe...
http://www.stasig.dk

MVH
Martin
http://www.wayout.dk - den er såmænd heller ikke så tosset endda

Fra : A.H.

Dato : 22-06-01 08:48

.............Hvilken stemning vil du ramme ???

Anders

Fra : Thomas Grave Larsen

Dato : 22-06-01 21:34

Enkelt og flot design. Jeg synes Mikaels side er et rigtig godt bud.
- men der må da være flere som ligger inde med gode links.....

/Thomas (c:

Fra : Kim Østrup

Dato : 22-06-01 22:22

Hej igen Thomas

For ikke så længe siden var der en der smed et link ind på
http://www.signebirck.subnet.dk/index.html og det ser da også rimelig
enkelt og flot ud. Men det kommer jo helt an på hvilken type billeder du
vil præsentere - er det mode/trendy billeder i skæve vinkler og
sort/hvid - eller billeder af en flot kronhjort i en skovlysning

Mvh

Kim

Thomas Grave Larsen <Thomas_larsen@get2net.dk> skrev i en

Fra : Mikael

Dato : 22-06-01 12:45

Hej,
Jeg har selv en hjemmeside med mine billeder, og jeg synes selv layoutet er
blevet ganske vellykket. Jeg ved ikke om man kan kategorisere det som
direkte "spændende", men flot synes jeg det er.

http://ostehaps.tripod.com

Arbejder i øjeblikket på at få det til at køre fra en database (for at gøre
det nemmere at opdatere med tiden når billedsamlingen vokser).

Mvh,
Mikael Sand

Fra : Kim Østrup

Dato : 22-06-01 14:52

Hej Mikael

Det er en rigtig smart og relativ hurtig løsning. Flot design.

Mvh

Kim

Mikael <sandman_dk@hotmail.com> skrev i en

Fra : Gert Kethmer

Dato : 17-07-01 13:33

Hejsa . . .

Det er godt nok snart 1 måned siden du spurgte, men jeg er
dk.fritid.foto-newbi - så jeg sad lige og så tidligere indlæg igennem.

Jeg har valgt at gøre bl.a. sådan:
http://www.danbbs.dk/~kethmer/privat/foto/holbaek2000.htm

Gert