Chris Cornell - Billie Jean ?
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 14-09-06 17:00

Jeg hørte Chris Cornell i radioen forleden dag, hvor han gav en akustisk
version af Michael Jacksons "Billie Jean" (vistnok fra en koncert i
Stockholm fornyligt).
Er der nogen der ved, om den kan købes eller downloades nogen steder fra ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Thomas

Dato : 14-09-06 20:10

> [...]
> Stockholm fornyligt).
> Er der nogen der ved, om den kan købes eller downloades nogen steder fra ?

De har vist spillet et nummer med ham i programmet 'Stereo' (Som kører fra
kl.
11.03-14.00 hver dag på P3) - Forleden spillede de 'Black Hole Sun' med ham,
fra den koncert - Og idag spillede de et nummer, som er på den nye
Audioslave-
plade (Men altså også i en akustisk version) - Og i morgen sender de endnu
et,
i samme tidsrum.
Jeg tror ikke de er til at downloade nogen steder, da det bare er nogen P3
(Eller
evt. en svensk radio) har optaget...

Men måske nogen herinde har optaget numrene? Så er jeg da ihvertfald
interesseret i en kopi

Mvh. Thomas

Fra : Thomas

Dato : 16-09-06 21:23

> [...]
> Stockholm fornyligt).
> Er der nogen der ved, om den kan købes eller downloades nogen steder fra ?

Prøv denne adresse...
http://d.turboupload.com/d/989755/Chris_Cornell_-_Unplugged_in_Sweeden_-_aud.com.rar.html

Mvh. Thomas

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 17-09-06 09:25

Thomas wrote:

> Prøv denne adresse...
> http://d.turboupload.com/d/989755/Chris_Cornell_-_Unplugged_in_Sweeden_-_aud.com.rar.html

Super, tusinde tak

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Thomas

Dato : 23-09-06 10:51

> Super, tusinde tak

Check i øvrigt Cornells nye James Bond sang, med titlen 'You Know My
Name'...
Den er FEEED

..Thomas