MS Windows
briani 27239
Den Store Danske Encyklopædi
Fra : Peter Loumann

Dato : 14-09-06 09:53

Jeg har Den Store Danske Encyklopædi på cd og installeret. Jeg har været
glad for den selv om det har været irriterende at programmet med mellemrum
krævede cd'en isat som verifikation. Men nu er den pludselig holdt op med
at virke. Dobbeltkik på genvejen eller exe-filen udløser ingenting. En
geninstallation har ikke virket.

CD'er en den originale, købt og betalt 1. okt. 2004.

Nogen forslag?

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Hans

Dato : 14-09-06 10:00

"Peter Loumann" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogen forslag?
>
> --
> hilsen pl (peloda hos tiscali her i landet)

I går var der i en af aviserne en artikel om, at en ganske ny MS-opdatering
betyder, at en række kopibeskyttede programmer, herunder dit, IKKE kan
starte. Men der kommer nok en opdatering til opdateringen...

Fra : Peter Loumann

Dato : 14-09-06 10:21

On Thu, 14 Sep 2006 10:59:34 +0200, Hans wrote:

> I går var der i en af aviserne en artikel om, at en ganske ny MS-opdatering
> betyder, at en række kopibeskyttede programmer, herunder dit, IKKE kan
> starte. Men der kommer nok en opdatering til opdateringen...

Aha! Tak! Noget usmart, men man må da håbe du får ret.

Nåhr ja, jeg glemte at skrive Windows Xp home dk.

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Robert Eriksen

Dato : 14-09-06 11:40

Hans wrote:
> [...]
> betyder, at en række kopibeskyttede programmer, herunder dit, IKKE kan

Bl.a. Computerworld
http://www.computerworld.dk/art/35602?a=newsletter&i=653

Fra : Ukendt

Dato : 14-09-06 10:51

On Thu, 14 Sep 2006 10:52:52 +0200, Peter Loumann wrote:

> [...]
> geninstallation har ikke virket.
>
> CD'er en den originale, købt og betalt 1. okt. 2004.

http://www.support.gyldendal.dk/ - klik på linket "Programmet vil ikke
starte". Du kan få en opdatering fra microsoft der løser problemet.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Peter Loumann

Dato : 14-09-06 11:37

On Thu, 14 Sep 2006 11:50:33 +0200, Kurt Hansen wrote:

> http://www.support.gyldendal.dk/

Tak for konkret og anvendelig info.
Pokkers bureaukratisk, men det virkede

http://huse-i-naestved.dk