MS Windows
briani 27239
XPpro installation standser ved 34% "en R ~
Fra : Joergen

Dato : 14-09-06 07:38

Det er en rep. med R på en "Bærbar AcerTravel530 P4 M", der standser når
34% er nået!

Har genstartet install.2gange, men hvergang standser installationen ved 34%.
Må indrømme jeg ikke er meget for, at lave en ren install m.format etc., men
den bliver måske
enden på det, hvis den bliver ved med at standse v.34% Hvad mener I jeg har
af mugligheder?
Skal siges jeg må se, at få afsluttet install. da den ikke kan stå således
ret længe, så tak hvis en har et lille hurtigt fif.
Vh.Jama
nb: Nu er den nået 33% hura, men installationen har også været igang siden
kl.ca.4 i morges og nu er kl.9.30, så det er alt for længe.Det er en ny
Harddisk 40GB.Der intet fejler er testet, SÅ, hvad gør jeg, hvis dette
gentager sig næste gang jeg skal install.Windows?

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 14-09-06 19:24

"Joergen" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Harddisk 40GB.Der intet fejler er testet, SÅ, hvad gør jeg, hvis dette
> gentager sig næste gang jeg skal install.Windows?

Eftersom du anvender reparationsinstallering, har du formentlig haft et
problem i forvejen.
Det er så nok dette problem den desværre støder på igen og ikke kan
overskrive komme udenom.
Jeg reparerer en del pc.er og er også stødt på ovenstående problem et par
gange, og der var desværre ingen anden mulighed end at foretage en
nyinstallation og så var fejlen væk.

Kurt