Nyt mærkesystem på kødvarer.
Fra : Patruljen

Dato : 13-09-06 17:28

Som kødspiser bliver jeg lidt utryg ved de seneste dages oplysninger
om udlejning af dyr.
Måske trænger vi til en varemærkning, som ikke alene drejer sig om
økologi ?
Jeg vil egentlig gerne advares, så.

Best regards Bruun

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-09-06 22:58

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

[...]

Bange for at spise et af dem du har haft samkvem med?

/FL

Fra : Patruljen

Dato : 14-09-06 09:54

Frank Leegaard wrote:
> [...]
> økologi ?
> Jeg vil egentlig gerne advares, så.
>

> Bange for at spise et af dem du har haft samkvem med?

Nope. Jeg tænkte mere på eksempelvis, dig. Og / eller andre sære
eksistenser.

Regards Bruun

Fra : Frank Leegaard

Dato : 14-09-06 10:44

Frank Leegaard wrote:
> [...]
>

> Bange for at spise et af dem du har haft samkvem med?

Nope. Jeg tænkte mere på eksempelvis, dig. Og / eller andre sære

Nu er det jo så lige lukt det modsatte af hvad du ytrer hvor du netop siger
at du gerne vil advares.

Men jeg er da glad for din omsorg for andre mennesker og den ulempe dine
handlinger har på dem.

Normalt udviser du ikke en sådan omsorg, når du spammer nyhedsgruppen her
med dit vrøvl

/FL

Fra : Patruljen

Dato : 14-09-06 20:21

Frank Leegaard wrote:
> [...]
> handlinger har på dem.
>
> Normalt udviser du ikke en sådan omsorg, når du spammer nyhedsgruppen her

Jeg tænker, du har det hårdt. Leegård. Og det har jeg vist tænkt
før.
Sådan lidt trafic rage på useet e`r ikke en holdbar løsning i
længden.
Det kan lufte ud i agressionen, men det løser ikke grundlæggende dit
problem.

Hvis du møder ting, du syntes er vrøvl, hvordan kan det da være, du
absolut må beskæftige dig med tingene, Leegard ? Det virker nu engang
ganske tvangspræget, at måtte beskæftige sig med sager, der ikke har
interesse. Alene den side af sagen, gør, at jeg får helt ondt af dig.
Hvormange newsgrupper "skal" du så igennem, Leegard?

Bruun