ulovligt bygge firma
Fra : laksesko@hotmail.com

Dato : 13-09-06 17:16

Højesteret fastslog for nylig, at det var ulovligt, da Horsens kommune
for nogle år siden gav Dansk Supermarked lov til at bygge et Bilka
lavprisvarehus på 13.000 kvadratmeter nær byens centrum.

link til et vaskeægte lortefirma. Ejot Danmark

http://www.ejot.dk/

De Samvirkende Købmænd var af den opfattelse, at det var ulovligt, og
kørte sagen. Og de har nu fået medhold. Det bliver derfor nu
interessant at se, hvordan Horsens kommune vil reagere

Fra : GB

Dato : 13-09-06 17:33

laksesko@hotmail.com wrote in news:1158164177.666938.200400
@d34g2000cwd.googlegroups.com:

> link til et vaskeægte lortefirma. Ejot Danmark
> http://www.ejot.dk/

Er du lige blevet fyret? Og hvad har det med politik at gøre?

XFUT dk.forbruger

GB

Fra : Allan Riise

Dato : 13-09-06 17:56

GB wrote:
> laksesko@hotmail.com wrote in news:1158164177.666938.200400
> @d34g2000cwd.googlegroups.com:

> Er du lige blevet fyret? Og hvad har det med politik at gøre?
>
> XFUT dk.forbruger

XFUT fjernet, da G.B. som sædvanlig dummer sig, han har faktisk selv fjernet
det politiske i skrivet, sådan et fjols.

Derudover skulle G.B. måske selv se at overholde fundatsen når han om
aftenen/natten får lyst til at bringe rene opslag i dk.politik, uden så
meget som en eneste kommentar, eller holdnings visning, for slet ikke at
tale om alle de indlæg der rettelig hører hjemme i dk.politik.indvandring.

--
Allan Riise

Fra : Sten Schou

Dato : 13-09-06 18:44

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> tale om alle de indlæg der rettelig hører hjemme i dk.politik.indvandring.

Hvilke indlæg er det, som skulle være postet forkert af G.B. ?

Hilsen Sten

Fra : Allan Riise

Dato : 13-09-06 19:01

Sten Schou wrote:
> "Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilke indlæg er det, som skulle være postet forkert af G.B. ?

Nu samler jeg ikke ligefrem på dem, men her er bare 1..

Sex in Islam.

Ren Copy/Paste...

--
Allan Riise

Fra : Sten Schou

Dato : 13-09-06 20:43

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Nu samler jeg ikke ligefrem på dem, men her er bare 1..

Nå, ok, det troede jeg.......

> Sex in Islam.

Hvad mener du så om ham/hende, der har et indlæg om dyresex?

Hilsen Sten

Fra : Allan Riise

Dato : 13-09-06 20:47

Sten Schou wrote:
> "Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Nå, ok, det troede jeg.......

> Hvad mener du så om ham/hende, der har et indlæg om dyresex?

At det ikke hidser mig op, men det er ikke et opslag, og det er ikke
copy/paste, men et indlæg indeholdende en holdning.
Og det kan godt retfærdiggøres at poste det herinde, da det jo er en
politisk beslutning om dyresex skal være tilladt, hvad jeg så ikke mener det
skal, men fred være med det.

Hvad skulle du så bruge svaret til, ang. om G.B. lavede copy/paste opslag?

--
Allan Riise

Fra : Sten Schou

Dato : 13-09-06 22:50

> [...]

> Og det kan godt retfærdiggøres at poste det herinde, da det jo er en
> politisk beslutning om dyresex skal være tilladt, hvad jeg så ikke mener

I et samfund som vores, hvor kræfter prøver at bringe islam ind i
lovgivningen, med støtte af herboende etniske danskere, må et indlæg om sex
og islam absolut have sin relevans.

> Hvad skulle du så bruge svaret til, ang. om G.B. lavede copy/paste opslag?

Det var ikke hvad han gjorde, jeg skulle bruge til noget, men hvorfor du
mente det var OT.

Hilsen Sten

Fra : Allan Riise

Dato : 14-09-06 02:31

Sten Schou wrote:

> I et samfund som vores, hvor kræfter prøver at bringe islam ind i
> lovgivningen, med støtte af herboende etniske danskere, må et indlæg
> om sex og islam absolut have sin relevans.

Skulle det have bare det mindste med politik at gøre, hvilket jeg ikke
mener, så havde dk.politik.indvandring været den korrekte gruppe, men for
mig at se, så skulle det postes i seksual gruppen, og så bringer man ike
både link og så godt som hele teksten i andre grupper end i opslags gruppen,
især da der ikke er en enste meningstilkendegivelse fra G.B. selv.

> Det var ikke hvad han gjorde, jeg skulle bruge til noget, men hvorfor
> du mente det var OT.

Hvis det er min specifikke mening, kun til dig, så må du bruge e.mail da det
næppe har gruppens interesse.

--
Allan Riise

Fra : GB

Dato : 13-09-06 19:31

"Sten Schou" <rabin@planetwave.net> wrote in

> Hvilke indlæg er det, som skulle være postet forkert af G.B. ?

Årh, Allan Riise har bare et horn i siden på mig, fordi det ikke lykkedes
ham at få mig smidt ud af Hjemmeværnet (hvor jeg var i uddannelse som
sygepasser). Fuck ham - without rubber.

GB

Fra : Allan Riise

Dato : 13-09-06 20:35

GB wrote:
> [...]
> lykkedes ham at få mig smidt ud af Hjemmeværnet (hvor jeg var i
> uddannelse som sygepasser). Fuck ham - without rubber.

Næ, jeg har bare noget imod arrogante mennesker som er fyldt med løgn, had
og som ikke kan tåle at drikke uden at ringe rundt til folk fra N.G. og
true, fordi man er uenige i debatterne.

For du har jo løjet ang. din udmelding fra hjemmeværnet?

--
Allan Riise

Fra : Sten Schou

Dato : 13-09-06 22:52

> [...]

> og som ikke kan tåle at drikke uden at ringe rundt til folk fra N.G. og

Det skal du såmænd ikke være så ked af. Jeg er skam også blevet ringet op af
en del af dine meningsfæller. Men jeg har så valgt at ignorere dem, så gider
de som regel ikke længere, når man ikke gider hidse sig op over det.

Hilsen Sten

Fra : GB

Dato : 14-09-06 00:21

> [...]
> op af en del af dine meningsfæller. Men jeg har så valgt at ignorere
> dem, så gider de som regel ikke længere, når man ikke gider hidse sig

Jeg har én gang ringet til Arne Herzsprung Wilstrup i opløftet
sindstilstand og inviteret ham på et par flade, da han her i gruppen
skældte min gamle moder på 90 år (hun er 92 i dag) ud for at være nazist,
fordi hun tilfældigvis kommer fra Wien, Østrigs hovedstad.

Dette kastede Allan Riise sig over, som en abe over en bunke bananer, og
kontaktede majoren på mit distrikt, med det formål at få mig smidt ud,
hvilket dog mislykkedes, da der ikke var nogen sag.

Dette skete oven i købet EFTER at jeg, også her i gruppen, havde
undskyldt min utilstedelige, men meget menneskelige reaktion, og havde
modtaget Arne Herzsprung Wilstrup kvittering for, og accept af min
undskyldning.

Men selvfølgelig, sådan et fejltrin har jo nærmest ubegrænset holdbarhed,
ikke noget med Skare Meat-Ompackers her, vel?

For en ordens skyld vil jeg hermed erklære, at hvis nogen forsøger at
overfalde mig korporligt, kan jeg sagtens klare mig, og jeg vil i det
hele taget kun benytte mig af selvforsvar. Jeg er ikke typen, som sparker
folks dør ind midt om natten for at gå amok med et aluminiums-baseball-
bat, jeg er faktisk et meget fredeligt menneske, men somme tider kan ens
grænser blive skubbet ud over kanten, hvilket kan føre til live-verbale
metoder. Dette stadium er jeg dog vokset fra, lad dog idioterne folde sig
ud på Usenet, de stakler har alligevel ikke noget liv ved siden af.

GB

Fra : Allan Riise

Dato : 14-09-06 02:28

GB wrote:
> [...]
> kan føre til live-verbale metoder. Dette stadium er jeg dog vokset
> fra, lad dog idioterne folde sig ud på Usenet, de stakler har

Du er stadig en løgner, for du skrev at du *selv* var udtrådt af
hjemmeværnet, da du godt kunne se at din opførsel ikke kunne forliges med et
at være i hjemmeværnet, og at det blev opdaget af undertegnede da du
frembusede med dit fortsatte medlemskab i anden gruppe.
Og noget helt andet er at i det virkelige liv, så er jeg ikke sikker på at
du kan klare noget som helst selv.

--
Allan Riise

Fra : Konrad

Dato : 16-09-06 11:23

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

(...)
> Dette skete oven i købet EFTER at jeg, også her i gruppen, havde
> undskyldt min utilstedelige, men meget menneskelige reaktion,

Ja - den er lige så "menneskelig", som når en 17-årig knægt indtelefonerer
en bombetrussel til Jyllandspostens redaktion, fordi han er sur over
Muhammedtegningerne.

Men det mener du jo er noget forfærdeligt noget - nærmest terrorisme. Efter
din egne begreber er du dermed en samfundsskadelig,
ytringsfrihedsundertrykkende potentiel terrorist.