Remote Desktop - reboote?
Fra : f00ge

Dato : 13-09-06 00:02

Hvordan kan jeg genstarte min maskine, som jeg styrer gennem remote desktop
i WinXP?

Jeg kan kun logge af. Kan ikke boote selve dyret.
Det må da kunne lade sig gøre.

På forhånd tak,

Fra : Jan

Dato : 13-09-06 00:07

Hej,

f00ge wrote:
> [...]
> desktop i WinXP?
>
> Jeg kan kun logge af. Kan ikke boote selve dyret.

Klik start > Windows security, så får du task manager frem, der klikker du
på "shut down" så kan du reboote der.

Mvh
Jan

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 13-09-06 07:19

On Wed, 13 Sep 2006 01:02:21 +0200, "f00ge"
<f00ge***REMOVE***@gmx.net> wrote:

>Hvordan kan jeg genstarte min maskine, som jeg styrer gennem remote desktop
>i WinXP?

Kør shutdown på en kommandolinie

Fra : jørgen

Dato : 13-09-06 07:59

f00ge wrote:
> Hvordan kan jeg genstarte min maskine, som jeg styrer gennem remote desktop
> i WinXP?
>
> Jeg kan kun logge af. Kan ikke boote selve dyret.
> Det må da kunne lade sig gøre.

Prøv at trykke Ctrl+Alt+END

Fra : f00ge

Dato : 13-09-06 11:04

Tak til jer alle. :)

Fra : Lars

Dato : 15-09-06 21:53

> Hvordan kan jeg genstarte min maskine, som jeg styrer gennem remote
> desktop i WinXP?

Den langsomme:
1) Højreklik på uret --> Jobliste --> Luk Computeren --> Genstart

Den hurtige:
2) Tryk på RB på Statbar