MS Windows
briani 27239
Timeout på info-boble.
Fra : Ole Møller Christens~

Dato : 12-09-06 22:00

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at vide, om det er muligt at lave en timeout
på info-boblen for mit trådløse netværk?
Når jeg starter min computer, så kommer der en info-boble i bunden til
højre, som fortæller mig, om jeg er logget på et netværk eller ej, men
den forsvinder ikke af sig selv.

På forhånd tak
Ole Møller Christensen

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 14-09-06 21:21

Ole Møller Christensen skrev:
> [...]
> Når jeg starter min computer, så kommer der en info-boble i bunden til
> højre, som fortæller mig, om jeg er logget på et netværk eller ej, men

Time out ved jeg ikke, men du kan slå den fra med TweakUI under "taskbar and
start menu"
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix...

Fra : Ole Møller Christens~

Dato : 15-09-06 18:24

Torben Greve Otzen <torbengreveotzenSLET@hotmail.com> skrev:
>Time out ved jeg ikke, men du kan slå
>den fra med TweakUI under "taskbar and
>start menu"

Ved ikke lige, om det er sådan jeg gerne vil have det. Jeg
prøver dog alligevel, da jeg tror at det er en bedre løsning end
altid at skulle lukke boksene manuelt.

Tak for hjælpen.

Venlig hilsen
Ole Møller Christensen