Rissa fotomodel??
Fra : Ralph

Dato : 10-09-06 22:27

Jeg har en sød og fotogen hund, hvis jeg nu gerne vil have hende til at
blive fotomodel, hvor henvender jeg mig henne?

Vurder Rissas chancer i modelbranchen her (de første 4 billeder er af Rissa
som hvalp og med hendes kæreste, se bort fra dem og vurder de sidste 10)
http://www.rissaras.webbyen.dk/

--
tak
Ralph

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 11-09-06 07:16

> [...]
>
> Vurder Rissas chancer i modelbranchen her (de første 4 billeder er af
> Rissa som hvalp og med hendes kæreste, se bort fra dem og vurder de sidste

Hun er lækker!
da jeg var meget ung, var min kære fader vildt betaget af disse store
schnauzere, og havde en drøm om at få en, som så kunne være min "bodyguard"
når jeg rendte ude om aftenen.. det fik han nu aldrig..
jeg har senere stiftet bekendtskab med racen igennem vores lokale
brugshundeklub, det er en lækker hund med mange muligheder.

mvh marie
www.photopassion.dk

Fra : Clas Lau

Dato : 11-09-06 22:49

Næsten lige så sød som hende her...:)

http://www.stendalens.dk/bimse.htm

-Clas-

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:4504ff16$0$146$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

Fra : Battlefield´s

Dato : 12-09-06 15:12

"Clas Lau" <clas@sleepmonsters.dk> skrev i en meddelelse
> Næsten lige så sød som hende her...:)
>
> http://www.stendalens.dk/bimse.htm

Hej
Jeps!
Det kan jeg skrive under på for jeg har nemlig set Bimse i virkeligheden (på
en markprøve).
Hilsen Vibeke

Fra : Kim H.

Dato : 15-09-06 19:43

"Clas Lau" <clas@sleepmonsters.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Jeres hunde er sikkert meget søde osv. men der er altså ikke meget
"fotomodel" over dem, så det skal ikke regne med.

Min egne hunde er fotomodeller, men det er, som med de fleste andre hunde,
kun mig selv og den nærmeste familie der gider ta' billeder af dem

Kim