Min beagle drømmer... :o)
Fra : Jesper HVL

Dato : 13-07-06 01:43

Hey

Sidder lige her en sen nattetime og ser på min beagle-bølle der ligger
og sover under sofabordet, på siden.

Pludselig går halen lystigt på ham, *smæk* *smæk* ned i gulvet. Så en
pause, så en gang til *smæk* *smæk*.

.... nu drømmer han igen. Så bliver man sgu helt blød inden i. Hvad mon
han drømmer om!?

Nogle gange så små-gør han *vrouf* *vro* og så går poterne på ham, alle
fire. Så er han helt sikkert ude og løbe efter dådyr i parken (ja ja...
med mig efter i en snor - eller naboens kat.

Andre gange igen knurrer han så læberne på ham dirrer.

Sjovt som de drømmer de små

God nat - og drøm sødt!

/j.

Fra : pwh

Dato : 13-07-06 02:06

> [...]
> pause, så en gang til *smæk* *smæk*.
>
> ... nu drømmer han igen. Så bliver man sgu helt blød inden i. Hvad mon

Det gør Angel også tit, Tyson sjældent (lille hjerne).
Det er meget underholdene at se på, jeg forstyrrer hende aldrig,
det hader vi andre jo også hvis vi drømmer om feks.........

/Jens

Fra : qfha

Dato : 13-07-06 06:34

Ja, de kan drømme meget både godt og skidt. Det kan være særdeles
larmende. Jeg oplevede også engang, hvor en af hundene lå og sov i
sofaen ved siden af mig, at den i drømme var oppe at slås og bed ud i
luften. Det kan nok være jeg fik flyttet min bagdel et par meter væk.

mvh
qfha

Fra : Jesper

Dato : 13-07-06 11:02

"qfha" <bt_s2002@yahoo.dk> wrote in message

[...]

He he det samme gøre vores hund ( en westie )

Blev vækket en gang da dan hylede som en ulv...
Han tror han er en stor farlig ulv en gang imellem :)

mvh
Jesper