Hvem har lavet denne sang...
Fra : Martin Dantoft

Dato : 21-06-01 19:26

Det er 2 mænd der synger den, den stammer vel helt tilbage fra de gode gamle
80 og hedder hvis nok noget med
Guardian Angel ???. Den ene mand har en lidt skinger stemme og den anden
synger lidt dybere stemme..

Hvis du ved hvem der synger denne sang så skriv....
--

\\\|///
\\ ~ ~ //

Fra : Fab-4011

Dato : 21-06-01 19:47

Masquerade?

/N

--
"I'm sorry, but never."
--Buffy the Vampire Slayer

Fra : Thomas H.

Dato : 21-06-01 23:23

"Fab-4011" <spam-chaff@p0st2.tele.dk> skrev i en meddelelse news:j8g4jtsk8gccsafu17dkl4kk218rjnstiq@4ax.com...

> Masquerade?

Jep, smukt nummer

Fra : Flemming

Dato : 22-06-01 10:09

On Fri, 22 Jun 2001 00:23:04 +0200 "Thomas H." <thhe@sol.dk>
wrote in dk.kultur.musik:

> Jep, smukt nummer

Var det ikke en oversættelse af Nino De Angelo's "jenseits von eden"?

+ Flemming S. Nielsen <culture@post3.tele.dk> +
+ Visit Flemming's STARBOY UNIVERSE at <http://starboy-universe.dht.dk> +
- "Did you ever ask those strangers what they're searching for? -
- Did they laugh and tell you they're not really sure...?" (G. O'Dowd) -

Fra : Kim Petersen

Dato : 22-06-01 20:39

> Var det ikke en oversættelse af Nino De Angelo's "jenseits von eden"?

Om det var den ene eller den anden vej aner jeg ikke, men ja, det er det
samme nummer på hver sit sprog.

Fra : Thomas H.

Dato : 23-06-01 13:01

"Flemming" <culture@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse news:cm26jt43dkhb07fq4odhh7i10hrm7st6p3@4ax.com...

> Var det ikke en oversættelse af Nino De Angelo's "jenseits von eden"?

Nej jeg mener det var omvendt.

Fra : Michael Alø-Nielsen

Dato : 21-06-01 19:48

"Martin Dantoft" <oz9adw@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> synger lidt dybere stemme..
>
> Hvis du ved hvem der synger denne sang så skriv....

Jammen det gør jeg da...
"Masquerade"

- Michael.

Fra : Jørgen Laursen

Dato : 22-06-01 13:48

Er også udkommet i en udgave med gruppe kaldet Mixed Emotions. Gruppen, der
er tysk består af den gamle poprotte Drafi Deutcher plus en yngre mand hvis
navn jeg ikke kender. Melodien er skrevet af Drafi himself og teksten er
skrevet af Hans-Joachim Horns-Brenges.
Hvis du søger mere af samme skuffe, skal du nok søge Mixed Emotions, da
denne specielle sound nærmest er varemærket for Drafi Deuther.
Hilsen Jørgen.

Fra : Martin Dantoft

Dato : 22-06-01 19:23

Mange tak for alle svarne.....