mitsubishi galant.
Fra : Claus-Betina

Dato : 12-09-06 18:47

Er der nogen der ved om man kan få en motorantenne til en mitsubishi galant
årgang 1998 billigere end ved mitsubishi selv. De tager nemlig 2230 plus
moms.

claus

----
Min indbakke er beskyttet af TryUs SPAMfighter
1382 spam mails er blokeret indtil videre.
Hent gratis TryUs SPAMfighter i dag!

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-06 07:30

> [...]
> galant
> årgang 1998 billigere end ved mitsubishi selv. De tager nemlig 2230 plus

ved du om den passer antenne med en E50 model?? altså modellen op til 97..

For så har jeg en i min bil, som jeg ikke bruger..
alternativt:

http://cgi.ebay.de/Elektrische-Antenne-Mitsubishi-Galant-E50-NEU_W0QQitemZ130024076444QQihZ003QQcategoryZ64930QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Mvh
Morten

Fra : Claus-Betina

Dato : 17-09-06 16:25

Det tror jeg næsten den gør, hvis det er en stor sort kasse med antennen
stikkende ud, kassen indeholder alt det hele incl. relæer og der sidder et
firkantet hvidt stik i siden.
Kan der fåes nogle billeder.evt. pr. mail:
claus.pedersenXXX@gmail.com (fjern 3X).

Claus

----

Fra : H.S.

Dato : 15-09-06 14:16

Claus-Betina wrote:
> Er der nogen der ved om man kan få en motorantenne til en mitsubishi galant
> årgang 1998 billigere end ved mitsubishi selv. De tager nemlig 2230 plus
> moms.

Jeg havde en Galant '91, og her fungerede en 179 kr motorantenne fra
Harald Nyborg upåklageligt.