Kan man overfodre sine fisk så de bliver f~
Fra : Michael Kragh

Dato : 21-06-01 19:17

Jeg har nogle fede fisk... de drejer f.eks om en han gul neon molly som er
blevet ret fed samt en han perle gurami som også ligeså er blevet ret
fed.....

jeg er rimelig ny med det her.....

mvh Michael

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 21-06-01 19:55

"Michael Kragh" <kragh@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har nogle fede fisk... de drejer f.eks om en han gul neon molly som er
> blevet ret fed samt en han perle gurami som også ligeså er blevet ret
> fed.....
>
> jeg er rimelig ny med det her.....

Det kan du sagtens.

Jeg kan ikke huske titlen, men en dansk akvarie bog jeg læste engang, nævnte
at fedme er den største dødsårsag hos akvarie fisk.

Prøv at skære deres foder mængde ned til det halve. Og sig til resten af
familie og venner at de IKKE må fodre fiskene.

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069

http://www.disky-design.dk/fish

Now available:
The internets first PLANT SEARCH ENGINE
http://www.disky-design.dk/fish/PlantSearch/PlantSearch.html

Fra : Martin Heller

Dato : 22-06-01 00:27

> [...]
>
> Jeg har nogle fede fisk... de drejer f.eks om en han gul neon molly som er
> blevet ret fed samt en han perle gurami som også ligeså er blevet ret

Er det noget som er sket i løbet af lang tid, eller er det sket
mere pludseligt.
Hvis det sidste er tilfældet er dine fisk nok syge og har
bugvattersot.