Ja saa skete det uundgaaelige
Fra : per_biker@hotmail.co~

Dato : 12-09-06 09:42

Konen har faaet den skoere ide at tage koerekort. Hun har sin foerste
dobbelt lektion idag, saa jeg holder mig indendoere oppe paa 3 sal.

Det er der vel ikke noget odioest i, men min hustru er fra Afrika,
lerhytte nummer 4, ca 3 solopgange fra lufthavnen i Accra Ghana. Hun
laeser og skriver ikke saa godt, og koerekortet skal tages i Holland,
det skal sku nok blive sjovt.

Per Jakobsen
Snart Citroen C4 Exclusive 2.0 Hdti

Fra : Leif Langgaard

Dato : 12-09-06 10:18

<per_biker@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> lerhytte nummer 4, ca 3 solopgange fra lufthavnen i Accra Ghana. Hun
> laeser og skriver ikke saa godt, og koerekortet skal tages i Holland,

Hej

Lyder spændende, hvorfor i Holland?

--
Leif Langgaard
GRATIS BILLEDER OG STOCKFOTOS:

Fra : Hr. Jensen

Dato : 12-09-06 10:20

Den 12 Sep 2006 01:42:01 -0700 sendte per_biker@hotmail.com følgende
røgsignaler:

> [...]
>lerhytte nummer 4, ca 3 solopgange fra lufthavnen i Accra Ghana. Hun
>laeser og skriver ikke saa godt, og koerekortet skal tages i Holland,

Det er derfor at du "tør" skrive dette....?

--
Hr. Jensen.
Hvad skulle jeg dog i Himlen efter, når jeg dør?

Fra : jan@stevns.net

Dato : 12-09-06 17:47

Hr. Jensen <aage.er@musikalsk.invalid> skrev :

>Det er derfor at du "tør" skrive dette....?

Tro mig - de læser i smug, hvis de kan slippe afsted med det ;)

--
Jan_stevns

Fra : per_biker@hotmail.co~

Dato : 12-09-06 10:25

Leif Langgaard wrote:
> <per_biker@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

Vi bor i Holland, da jeg arbejder her, det er jo lovligt at fyre den
fede , hvilket goer hverdagen sjovere .

Per

Fra : per_biker@hotmail.co~

Dato : 12-09-06 10:29

Hr. Jensen wrote:
> [...]
> Skal man tro religiøse fanatikere, så er der jo
> fyldt med muslimske selvmordsbombere og Jehovas Vidner...

'lumsk' He he !!. Jepper, hvad hun ikke ser, hoere eller laeser har hun
ikke ondt af

Per

Fra : Hr. Jensen

Dato : 12-09-06 10:50

Den 12 Sep 2006 02:28:30 -0700 sendte per_biker@hotmail.com følgende
røgsignaler:

>'lumsk' He he !!. Jepper, hvad hun ikke ser, hoere eller laeser har hun
>ikke ondt af

Mener du ikke: "Hvad hun ikke ser, hører eller læser, har DU ikke ondt
af..."

Fra : Bjørn

Dato : 12-09-06 10:53

> [...]
> lerhytte nummer 4, ca 3 solopgange fra lufthavnen i Accra Ghana. Hun
> laeser og skriver ikke saa godt, og koerekortet skal tages i Holland,

Dette kunne måske være lidt spændende læsning
http://www.opelpower.dk/forum/viewtopic.php?t=4421

Er det så nu jeg skal sige at jeg er single i dag?

--
Mvh Bjørn :)
Opel Vectra B 2.5 V6 Sport '99

Fra : Martin Vollert

Dato : 12-09-06 12:36

Bjørn skrev:

> Dette kunne måske være lidt spændende læsning
> http://www.opelpower.dk/forum/viewtopic.php?t=4421
>
> Er det så nu jeg skal sige at jeg er single i dag?

Ellers en lækker vogn du har fået dig der.

--
Hilsen Martin.

http://vollert.dk

Concentration and focus are very important. If your mind wanders, you will miss things.

Fra : Bjørn

Dato : 12-09-06 12:55

"Martin Vollert" <"Mit fornavn"@ertele.dk> skrev i en meddelelse

> Ellers en lækker vogn du har fået dig der.

Takker

Der er vildt, som der er klasse forskel på en A'er og en B'er

Fra : Martin Vollert

Dato : 12-09-06 13:36

Bjørn skrev:
> "Martin Vollert" <"Mit fornavn"@ertele.dk> skrev i en meddelelse

> Takker
>
> Der er vildt, som der er klasse forskel på en A'er og en B'er

Ja B'er er nu også min farvorit hvis jeg skulle vælge hvad siger
den på rullefeltet ?

Fra : Bjørn

Dato : 13-09-06 09:35

> Ja B'er er nu også min farvorit hvis jeg skulle vælge hvad siger den
> på rullefeltet ?

Standard maskineriet lagde 183hk på rullerne :)

Fra : Brian

Dato : 12-09-06 13:57

Bjørn wrote:

> Takker
>
> Der er vildt, som der er klasse forskel på en A'er og en B'er

Skal det tolkes, som at du allerede savner VA'eren ?

/Brian

Fra : Bjørn

Dato : 13-09-06 07:37

> Skal det tolkes, som at du allerede savner VA'eren ?

Hehe, dog ikke - mén da, jeg hentede min nye baby hjem, forsøgte jeg
gentagne gange på de par hundrede km, at sætte den i 6.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 12-09-06 16:21

Bjørn wrote:

>Mvh Bjørn
>Opel Vectra B 2.5 V6 Sport '99
>http://www.opelpower.dk/galleri/?mode=showcar&carid=1

Jamen tillykke med den nye

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

begin 666 smile.gif
M1TE&.#EA#P`/`)$!`````+^_O___`````"'Y! $```$`+ `````/``\```(N
MC V9QY$"X6(@6GGJO0!)+3RA$XDA:&Y6JGXMIX$K%G,8^2EE]G:4?&ID%+Y#
#`0`[
`
end

Fra : Bjørn

Dato : 13-09-06 07:35

> Jamen tillykke med den nye

Takker

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 12-09-06 16:24

per_biker@hotmail.com wrote:
> [...]
> lerhytte nummer 4, ca 3 solopgange fra lufthavnen i Accra Ghana. Hun
> laeser og skriver ikke saa godt, og koerekortet skal tages i Holland,

Hvis det var meningen, at kvinder skulle køre bil, mon så ikke at rattet
havde siddet i deres side ?

Spøg til side, min kone ville også engang have et kørekort.
Mig og en af brødrene ville så lige give hende et par gratis lektioner.
Det første (og eneste) forsøg resulterede i, at bilen hoppede ca. en meter
frem og gik i stå, da hun slap koblingen og vi andre lå bare totalt flade af
grin (ikke særligt pænt gjort) og det blev så enden på den snak om kørekort

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 12-09-06 17:01

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> writes:

> [...]
> grin (ikke særligt pænt gjort) og det blev så enden på den snak om kørekort

Og det har du aldrig selv gjort? Hun er da vist rigeligt nem at narre...

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 12-09-06 17:48

Peter Dalgaard wrote:

> Og det har du aldrig selv gjort?

Joda.

> Hun er da vist rigeligt nem at
> narre...

Der var nu ikke tale om at narre hende, det var bare så komisk det hele
Jeg opfordrede hende endda til et nyt forsøg, men nej, det ville hun ikke.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : peter.koch.larsen@gm~

Dato : 13-09-06 16:29

per_biker@hotmail.com skrev:

> [...]
> lerhytte nummer 4, ca 3 solopgange fra lufthavnen i Accra Ghana. Hun
> laeser og skriver ikke saa godt, og koerekortet skal tages i Holland,

Så sørg for at købe en C4 med den semiautomatiske gearkasse.. så
kan din kone køre den som en automat-gears bil. Den er lidt dyrere,
men mon ikke det alligevel vil gå lige op?

/Peter

Fra : per_biker@hotmail.co~

Dato : 13-09-06 22:09

peter.koch.larsen@gmail.com wrote:

> Så sørg for at købe en C4 med den semiautomatiske gearkasse.. så
> kan din kone køre den som en automat-gears bil. Den er lidt dyrere,
> men mon ikke det alligevel vil gå lige op?
>
> /Peter

Jeg har godt nok haft den tanke, men jeg mener ikke diesel udgaven
tilbyder den option. Kun alm 6 trins box. Kunne ellers have vaeret
fedt.

Per