Appelsinædende bøsser: WTC-revisionisme
Fra : Bo Warming

Dato : 11-09-06 23:15

Appelsinædende bøsser: WTC-revisionisme

Som modspil mod at mange kritiserer at brandfolk sendtes unødvendigt i
døden 11.9.01 er der lavet film(vist i TV2 idag) med flotte studie og
stunt optagelser og hvor brandfolkenes vidunderlige kammeratlige
sammenhold og bøssede omfavnelser under daglig arbejde vises.

Når de tager en slapper, så tager de ikke en smøg eller en øl, men
spiser appelsiner.

Tårer er fotogene og Hollywood-rutine, men i det første døgn tror jeg
man havde for travlt til at græde. Der var håb om at finde levende i
dele af ruindyngerne.

Gid der blev forsket seriøst på et eller andet lands universiteter i
teorierne om, at sprængladning var parat i de to højhuse og gav styret
demolition efter impact.

Når man fortier, giver man næring til rygterne og de fleste
amerikanere er vist landet på samme konklusion som jeg, nemlig at der
er ca 50% sandsynlighed for at sådant skete.

Men i vor olympiade-medieverden med een årsag, een virkning vedr alt,
anerkendes ikke sådan bondefornuft. Enten skal eet synspunkt - fx 6
mio kzgasninger - vinde eller det modsatte skal vinde, -- dramatik og
underholdning giver engagement, og det skal journalisterne skabe vedr
ufarlige emner.

Og demokrati har aldrig virket nogetsteds, så vælgernes meninger er
ikke farlige - især ikke i USA, hvor ganske få stemmer, men også i
lande som vort med proportionstal-parlament kan hævdes at "hvis
valgene betød noget, ville de være forbudt"

Skolers "elev-demokrati er om farven på lokumspapiret", er en klog
overdrivelses-vits

"Vi er i vane med at forklare det, som skyldes mange årsager ved
enkelt årsag, og de fleste uenigheder kan føres tilbage til dette."
Liebig (1803-1873)German Chemist and Professor

Fra : preben nielsen

Dato : 12-09-06 04:59

> [...]
> amerikanere er vist landet på samme konklusion som jeg, nemlig
> at der er ca 50% sandsynlighed for at sådant skete.

Gid der blev forsket seriøst i Peter Wessels (Tordenskjolds) død i
1720. Jeg er overbevist om, at det vil vise sig, at den pågældende
duel var arrangeret og planlagt af den svenske regering, som
(heller) ikke brød sig om Wessels nedladende udtalelser ifm. den
store indtagelse af kogt kål blandt den sydsvenske adel.

Ingensteds kan du finde nogen som vil nævne dette emne, og det
tyder jo på, at Sverige selv i vore dage køber politikeres og
journalisters tavshed. At det er lykkedes at holde det skjult så
længe tyder også på, at der er store krafter på spil her, og man
fristes til at tro, at sagen dækker over langt mere !

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 12-09-06 07:15

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> wrote in message

> [...]
> længe tyder også på, at der er store krafter på spil her, og man
> fristes til at tro, at sagen dækker over langt mere !

Det er ikke svært st skjule spor efter stor forbry delse.
Kriminalromanunivers er drømmeindustri

Visse ting opklares aldrig og der er mange medvirkende årsager og
Tordenskjold-duellen har da nok været lidt påvirket af hans
forhånelser - han var jo så krigsgal som Churchill og Hitler og duede
til intet i fredstid

"Vi er i vane med at forklare det, som skyldes mange årsager ved
enkelt årsag, og de fleste uenigheder kan føres tilbage til dette."
Justus von Liebig (1803-1873)German Chemist and Professor

Forenklet historieskrivning om WTC , Rudy Frederiksen eller holocaust
er medieunderholdning og bidrager lidet til sandhed

"Out of passions grow opinions , mental sloth let them rigidify into
convictions. Nietzsche

"Convictions are more dangerous enemies of truth than lies.
Friedrich Nietzsche

Fra : Alucard

Dato : 12-09-06 08:20

ROTFL....