orange og news, hvornår får de styr på det
Fra : lhs

Dato : 21-06-01 18:54

ej

Jeg er rimelig tilfreds orange kunde, dog sparker deres news server ikke
just røv og har aldrig gjort i min korte (ca. 2 1/2 månedes abbo tid). News
indlæg forsvinder som var det dug for solen. Bare i denne gruppe er der
adskillige newsindlæg fra igår (!!!!!!!) der er væk og sådan er det over
hele linien, that sucks Orange .....

Lars HS

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 21-06-01 20:20

"lhs" <shane@get2net.dk> wrote in message

> that sucks Orange .....

We know....der arbejdes på sagen.

Mvh haa/oeangedk.com/egen_mening.

Fra : Christian Flintrup

Dato : 21-06-01 21:12

Henrik Aarfeldt <rivmin@rivmin.dk> wrote:

> oeangedk.com

Nej, nu pjatter du! :)

--
Christian

Fra : Claus MC

Dato : 21-06-01 21:25

"Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> skrev i en meddelelse
> We know....der arbejdes på sagen.

Jaja.....her er en kopi af en mail til mig fra 2/4-01:

--------

Kære Claus

Dette skyldes at vores News-server er meget ustabil iøjeblikket, vi har
umiddelbart ingen tidshorizont på hvornår problemet bliver løst.
Med venlig hilsen

Mobilix Internet

Konrad P. Hahn - Teknisk Internet Rådgiver

------

Hvor svært kan det være ???

/Claus

Fra : Morten Boysen

Dato : 21-06-01 21:35

"Claus MC" <clausmc@usa.net> wrote in message
> Konrad P. Hahn - Teknisk Internet Rådgiver

Er det den nye betegnelse for en supporter?

--
Morten Boysen

Fra : Anders Ebbesen

Dato : 21-06-01 21:34

"Claus MC" <clausmc@usa.net> skrev i en meddelelse

> Hvor svært kan det være ???

Ja, for alle ved jo at det er pissenemt at få sat sådanne servere op. Selv
Brian fra 8. der var til netparty i sidste uge kunne jo gøre det.

--
Anders Vind Ebbesen
Webudvikler

Fra : Martin

Dato : 21-06-01 22:30

"Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> wrote in message

> We know....der arbejdes på sagen.
"klip"
skal i ha' noget hjælp ... kender måske nogle
folk der kan trylle lidt ;)

mvh

Martin Damberg
www.ohkk.dk

Fra : Andreas

Dato : 22-06-01 08:12

On Thu, 21 Jun 2001 19:53:36 +0200, "lhs" <shane@get2net.dk> wrote:

> [...]
>indlæg forsvinder som var det dug for solen. Bare i denne gruppe er der
>adskillige newsindlæg fra igår (!!!!!!!) der er væk og sådan er det over

Well, hvis ikke du bliver tilfreds indenfor en overskuelig fremtid så
kan du jo f.eks skifte til sunsite som har en ganske fortræffelig
newsservice - dog fører de ikke udenlandske grupper og dk.binaer
finder du heller ikke.

http://sunsite.dk/SunSITE/info/usenet.phtml kan du læse mere samt
tilmelde dig, hvis du vil sende gennem Sunsite - det kræver nemlig
logon og password - og så er det gratis hurtigt og stabilt.

--

Med Venlig Hilsen
- Andreas