davis vejrstation og webside ?
Fra : Is

Dato : 11-09-06 21:19

Hej

Jeg ved ikke rigtig om det er rette gr. men jeg er blevet opfordret til at
prøve her.

Jeg har i sommer købt en davis PRO2 vejrstation (anvendes også i "dit vejr"
på tv2). Jeg vil ikke være online hele tiden, og kan derfor ikke være med
der. Men det forhindre jo ikke at jeg laver mig en side, hvor jeg uploader
"gamle" data.

men er der nogen der har kenskab til hvad jeg skal bruge og hvordan ??
helst noget gratis !

Erik Isager

Fra : Jens Axel Søgaard

Dato : 11-09-06 21:43

Is skrev:
> [...]
> "gamle" data.
>
> men er der nogen der har kenskab til hvad jeg skal bruge og hvordan ??

Så vidt jeg husker følger der software med vejrstationen, som kan
producere billeder med diverse kurver og lignende. Du stiller
software til at kopiere billederne op på din web-server, og sætter
så billederne ind på din hjemmeside på sædvanlig vis.

--
Jens Axel Søgaard

Fra : Jens Axel Søgaard

Dato : 11-09-06 21:49

Jens Axel Søgaard skrev:

> [...]
> software til at kopiere billederne op på din web-server, og sætter
> så billederne ind på din hjemmeside på sædvanlig vis.

Jeg tror, jeg huskede forkert. Mon du kan finde noget software
på denne side?

<http://www.wunderground.com/weatherstation/index.asp>

Davis' egen software hedder WeatherLink, men er ikke gratis.

--
Jens Axel Søgaard