MS Windows
briani 27239
Foretrukne
Fra : Gert E

Dato : 11-09-06 15:48

Hej Gruppe.
Jeg formaterede min windowsxp her forleden,og inden da gemte jeg
mappen foretrukne på et andet drev,som jeg plejer at gøre med
jævne mellemrum,men denne gang er der lavet noget underligt, da
jeg lagde mappen foretrukne ind igen,fra backupdrevet var de løse
links både før og efter de gule mapper jeg havde oprettet i foretrukne.
Er der en der kan give mig et tip på hvordan dette kan rettes,så alle
gule mapper ligger øverst igen som de plejer?
Hilsen. Gert

Fra : Thomas V. Nielsen

Dato : 11-09-06 19:06

> Er der en der kan give mig et tip på hvordan dette kan rettes,så alle
> gule mapper ligger øverst igen som de plejer?

Åben Foretrukne og højreklik, vælg Sorter efter navn.

Mvh
Thomas

Fra : Gert E

Dato : 12-09-06 12:35

"Thomas V. Nielsen" <tvn@_remove_vandsted.net> skrev i en meddelelse
Er der en der kan give mig et tip på hvordan dette kan rettes,så alle
gule mapper ligger øverst igen som de plejer?

Åben Foretrukne og højreklik, vælg Sorter efter navn.
Hej igen.
Den tekst findes ikke i min version af windowsxp ??
Jeg åbner foretrukne,højreklikker og der kommer så
en menu med disse = standard knapper,adress,hyperlinks
og lås værktøjslinjer og google
Hilsen Gert

Fra : L.E.P.

Dato : 12-09-06 15:45

Mon, 11 Sep 2006 16:47:38 +0200, skrev "Gert E" <geem@mail.dk> :

> [...]
>Er der en der kan give mig et tip på hvordan dette kan rettes,så alle
>gule mapper ligger øverst igen som de plejer?

Hvis du åbner den i stifinder, gælder de almindelige sorteringsregler,
og de har ingen indflydelse på sorteringen når der åbnes fra Start
knappen.

Hvis du åbner Foretrukne på Start-knappen, kan du flytte rundt på dem
med musen. Den første gang den åbnes efter en ny installering, vil den
altid være sorteret på samme måde i Stifinder.

Hilsen Lars

Fra : Gert E

Dato : 13-09-06 10:35

"L.E.P." <nyheder@SLETplakaten.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> med musen. Den første gang den åbnes efter en ny installering, vil den
> altid være sorteret på samme måde i Stifinder.

Hej.
Tak for tipset,jeg brugte stifinderen,og derfra kunne jeg slette det hele
og lagde min backup ind igen,og så er det som det skal.
Mange Hilsener Gert