Tips til optimering af speedsteam 2601 rou~
Fra : Gert

Dato : 21-06-01 18:34

Har lige fået lagt TDC 2mbit/512k ASDL ind idag med speedsteam 2601 router
og XpressLink modem.

MEN downloadhastighderne meget skuffende - fra tucows.dk kun 128k i snit og
på giganews.com kan jeg ikke engang gennemføre reverse traceroute testen.

Er der nogen som har tips til optimering af router + win98 osv.

Mvh Gert

Fra : rea

Dato : 22-06-01 11:14

"Gert" <dontmail@me.com> wrote in message
> [...]
testen.

> Er der nogen som har tips til optimering af router + win98 osv.

aner ikke helt, men selv brukte jeg Tweak-test fra
http://www.dslreports.com/
til å hjelpe meg med å sette opp min computer.

Om dette derimot funker for deg,,
du kan jo prøve,,

hilsen
rea