MS Windows
briani 27239
XP home ovenpå XP pro
Fra : Peter 101

Dato : 10-09-06 18:18

Hej

jeg har købt og installeret en XP home ed og installeret denne på min
PC hvor der i forvejen var installeret en XP Pro.

Jeg havde forventet at installationen gav mig mulighed for at
afinstallere XP pro som jeg ønskede, men nu ligger de der begge til
stor gene.

1. PCén starter op hvor jeg nu skal vælge det styresystem
2. jeg oplever en del prob lemer med performens nu - hastighed og
skærmopdatering

Er der nogle der har erfaringer eller kommentarer hører jeg hjertens
gerne herom

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 10-09-06 18:40

Peter 101 skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Jeg havde forventet at installationen gav mig mulighed for at
> afinstallere XP pro som jeg ønskede, men nu ligger de der
> begge til stor gene.

Pro til Home er en "nedgradering" - og det kan ikke gøres uden
videre.

Home til Pro er en "opgradering", så der kan den godt installeres
oveni.

Så slet din Pro (evt formatter) og installer den nye Home Home
fra bunden.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Ukendt

Dato : 10-09-06 18:51

"Peter 101" <no@notis.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Jeg synes man skal starte på en frisk og glemme alt
om at opdatere fra det ene til det andet.