/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Test nationen
Fra : Klaus Andersen


Dato : 10-09-06 12:21

Så fik vi en ny omgang "Test nationen"

Nu går jeg så og venter på at den politisk korrekte del af samfundet udråber
resultatet til at være manipuleret, eller opstået på baggrund af spørgsmål
som på den ene eller anden måde ikke tilgodeser en eller anden del af
befolkningen.

Nå ... men ... det virkeligt "overraskende" var forskellen mellem mænd og
kvinder.

Ja - ja ... jeg ved det ... spørgsmålene tilgodeser ikke de kvindelige
inteligenser, så derfor denne uligevægt - eller?

? hmmm.

.... Nej, vel... men alligevel: Er mænd klogere end kvinder?



 
 
Anders Wegge Jakobse~ (10-09-2006)
Kommentar
Fra : Anders Wegge Jakobse~


Dato : 10-09-06 12:34

"Klaus Andersen" <klaus_andersen@yahoo.com> writes:

> SÃ¥ fik vi en ny omgang "Test nationen"
>
> Nu går jeg så og venter på at den politisk korrekte del af samfundet udråber
> resultatet til at være manipuleret, eller opstået på baggrund af spørgsmål
> som på den ene eller anden måde ikke tilgodeser en eller anden del af
> befolkningen.

Det behøver man ikke værepolitisk korrekt for at gøre. Deltagerne i
undersøgelsen ar selv valgt om devil deltage eller ej, så man kan
ikke bruge resultatet til at sige noget omdanmarks befolkning som
sådan, men kun om den del af danmarks befolkning der har valgt at
deltage.

Så derfor er der ikke så meget mere at sige om det.

--
// Wegge
Min begrundelse for at betragte Arne Wilstrup som en paphat:
<http://wiki.wegge.dk/Usenet_personligheder>
Bruger du den gratis spamfighther ser jeg kun dine indlæg *EN* gang.

Klaus Andersen (10-09-2006)
Kommentar
Fra : Klaus Andersen


Dato : 10-09-06 12:49


"Anders Wegge Jakobsen" <wegge@obelix.wegge.dk> skrev i en meddelelse
news:m3lkosrm4v.fsf@obelix.wegge.dk...
> "Klaus Andersen" <klaus_andersen@yahoo.com> writes:
>
> Det behøver man ikke værepolitisk korrekt for at gøre. Deltagerne i
> undersøgelsen ar selv valgt om devil deltage eller ej, så man kan
> ikke bruge resultatet til at sige noget omdanmarks befolkning som
> sådan, men kun om den del af danmarks befolkning der har valgt at
> deltage.
>
> Så derfor er der ikke så meget mere at sige om det.

Ah ... vel er dette ikke en impirisk undersøgelse, men jeg er i
virkeligheden ret overbevist om at den såmænd nok skal vise sig at være
repræsentativ når det kommer til stykket.

Men lige et spørgsmål til dig: Afviser du dermed testresultaterne
fulstændig?

Jeg må indrømme at jeg var helt forberedt på indlæg som bare afviser
testresultaterne som værende ikke impiriske og derfor " Så derfor er der
ikke så meget mere at sige om det" agtige.



Men mit spørgsmål står stadig: er mænd mere inteligente end kvinder?

//



Anders Wegge Jakobse~ (10-09-2006)
Kommentar
Fra : Anders Wegge Jakobse~


Dato : 10-09-06 13:01

"Klaus Andersen" <klaus_andersen@yahoo.com> writes:

> "Anders Wegge Jakobsen" <wegge@obelix.wegge.dk> skrev i en meddelelse
> news:m3lkosrm4v.fsf@obelix.wegge.dk...
> > "Klaus Andersen" <klaus_andersen@yahoo.com> writes:
> >
> > Det behøver man ikke værepolitisk korrekt for at gøre. Deltagerne i
> > undersøgelsen ar selv valgt om devil deltage eller ej, så man kan
> > ikke bruge resultatet til at sige noget omdanmarks befolkning som
> > sådan, men kun om den del af danmarks befolkning der har valgt at
> > deltage.
> >
> > Så derfor er der ikke så meget mere at sige om det.
>
> Ah ... vel er dette ikke en impirisk undersøgelse, men jeg er i
> virkeligheden ret overbevist om at den såmænd nok skal vise sig at være
> repræsentativ når det kommer til stykket.

Kan du argumentere for det synspunkt?

> Men lige et spørgsmål til dig: Afviser du dermed testresultaterne
> fulstændig?

Ja. Det store metodemæssige problem i den sammenhæng, er at der kun
kan deltages en gang fra hvad IP-adresse, og dermed kan kun en person
pr. husstand, kollegie, boligforening etc. deltage. Sidstnævnte gælder
de steder der har en proxy ud mod det store net.

> Jeg må indrømme at jeg var helt forberedt på indlæg som bare afviser
> testresultaterne som værende ikke impiriske og derfor " Så derfor er
> der ikke så meget mere at sige om det" agtige.

Du *vil* gerne have dem til at passe?

> Men mit spørgsmål står stadig: er mænd mere inteligente end kvinder?

Det afhænger helt og holdent af hvordan du definerer intelligens.

--
// Wegge
Min begrundelse for at betragte Arne Wilstrup som en paphat:
<http://wiki.wegge.dk/Usenet_personligheder>
Bruger du den gratis spamfighther ser jeg kun dine indlæg *EN* gang.

Klaus Andersen (10-09-2006)
Kommentar
Fra : Klaus Andersen


Dato : 10-09-06 13:15


"Anders Wegge Jakobsen" <wegge@obelix.wegge.dk> skrev i en meddelelse
news:m3hczgrkw3.fsf@obelix.wegge.dk...

>> Jeg må indrømme at jeg var helt forberedt på indlæg som bare afviser
>> testresultaterne som værende ikke impiriske og derfor " Så derfor er
>> der ikke så meget mere at sige om det" agtige.
>
> Du *vil* gerne have dem til at passe?
>

Nej ... det er ikke det som er mit ærinde her.

> Det afhænger helt og holdent af hvordan du definerer intelligens.

hmmm. Jow jow - jeg sagde det jo:

"den politisk korrekte del af samfundet udråber
resultatet til at være manipuleret, eller opstået på baggrund af spørgsmål
som på den ene eller anden måde ikke tilgodeser en eller anden del af
befolkningen"

//



Anders Wegge Jakobse~ (10-09-2006)
Kommentar
Fra : Anders Wegge Jakobse~


Dato : 10-09-06 13:33

"Klaus Andersen" <klaus_andersen@yahoo.com> writes:

> "Anders Wegge Jakobsen" <wegge@obelix.wegge.dk> skrev i en meddelelse
> news:m3hczgrkw3.fsf@obelix.wegge.dk...
>
> >> Jeg må indrømme at jeg var helt forberedt på indlæg som bare afviser
> >> testresultaterne som værende ikke impiriske og derfor " Så derfor er
> >> der ikke så meget mere at sige om det" agtige.
> >
> > Du *vil* gerne have dem til at passe?

> Nej ... det er ikke det som er mit ærinde her.

Det virker som en dårlig undskyldning.

Jeg fremfører nogle statistiske ankepunkter imod at etragte
resultatet for at være signifikant, noget du ikke kan sige andet til
end "Mon ikke det er rigtigt nok alligevl."

>> Det afhænger helt og holdent af hvordan du definerer intelligens.

> hmmm. Jow jow - jeg sagde det jo:

> "den politisk korrekte del af samfundet udråber resultatet til at
> være manipuleret, eller opstået på baggrund af spørgsmål som på den
> ene eller anden måde ikke tilgodeser en eller anden del af
> befolkningen"

Hvorefter du fortsætter med at hægte etiketter på andre folk, der
taler imod dine forhåbninger. Det gider jeg ikke bruge mere tid på, så
lad os anlægge den definition på intelligens at det er "Evnen til at
lade troen på det man ønsker er sandheden overskygge ethvert forsøg på
at finde den." Her er du helt klart topscorer, så du får ret, og jeg
får fred.

--
// Wegge
Min begrundelse for at betragte Arne Wilstrup som en paphat:
<http://wiki.wegge.dk/Usenet_personligheder>
Bruger du den gratis spamfighther ser jeg kun dine indlæg *EN* gang.

Klaus Andersen (10-09-2006)
Kommentar
Fra : Klaus Andersen


Dato : 10-09-06 14:18


"Anders Wegge Jakobsen" <wegge@obelix.wegge.dk> skrev i en meddelelse
news:m3d5a3sxzr.fsf@obelix.wegge.dk...

> Hvorefter du fortsætter med at hægte etiketter på andre folk, der
> taler imod dine forhåbninger. Det gider jeg ikke bruge mere tid på, så
> lad os anlægge den definition på intelligens at det er "Evnen til at
> lade troen på det man ønsker er sandheden overskygge ethvert forsøg på
> at finde den." Her er du helt klart topscorer, så du får ret, og jeg
> får fred.



Lad nu være med at blive sur ik'

Meeen ... jeg "_fortsætter_" nu ikke med at hægter etiketter på folk, og jeg
har aldrig påstået at resultatet er "signifikant", men at jeg formoder, at
selvom det ikke er en impirisk undersøgelse, så holder det "såmænd nok" stik
alligevel.

Jeg vidste jo godt at trådte i et vepsebo, med mit indlæg, men jeg ønskede
egentlig bare en debat om mænds og kvinders inteligens.

Du afviser resultatet - fordi du ikke vil have at det forholder sig sådan?

og ... lad nu væ'r med at blive mopset ik' - keep it clean - jeg er jo
heller ikke sur eller uforskammet ... vel

//







Henrik Schmidt (10-09-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Schmidt


Dato : 10-09-06 20:57

Anders Wegge Jakobsen wrote:
> "Klaus Andersen" <klaus_andersen@yahoo.com> writes:
>
>> "Anders Wegge Jakobsen" <wegge@obelix.wegge.dk> skrev i en meddelelse
>> news:m3lkosrm4v.fsf@obelix.wegge.dk...
>>
>> Men lige et spørgsmål til dig: Afviser du dermed testresultaterne
>> fulstændig?
>
> Ja. Det store metodemæssige problem i den sammenhæng, er at der kun
> kan deltages en gang fra hvad IP-adresse, og dermed kan kun en person
> pr. husstand, kollegie, boligforening etc. deltage. Sidstnævnte gælder
> de steder der har en proxy ud mod det store net.
>

Det er nu ikke helt rigtigt. tv2 lavede ikke adgangsbegrænsning på ip,
men derimod på en slags cookie. Derfor lå begrænsningen pr. computer og
ikke pr. ip. Din pointe holder dog til dels stadig, vil jeg mene.

Mvh,
Henrik Schmidt

christian (10-09-2006)
Kommentar
Fra : christian


Dato : 10-09-06 14:14

Klaus Andersen skrev:

>
>
>
> Men mit spørgsmål står stadig: er mænd mere inteligente end kvinder?
>

Som test nationen slet ikke beskæftigede sig med..... Det var paratviden

Klaus Andersen (10-09-2006)
Kommentar
Fra : Klaus Andersen


Dato : 10-09-06 14:36


"christian" <bloke@drspam.dk> skrev i en meddelelse
news:ee132v$f0$1@news.net.uni-c.dk...

> Som test nationen slet ikke beskæftigede sig med..... Det var paratviden

yep ... men mit spørgsmål gik på: Er mænd klogere end kvinder?

//



Jan Nielsen (10-09-2006)
Kommentar
Fra : Jan Nielsen


Dato : 10-09-06 14:57


"Klaus Andersen" <klaus_andersen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:450414d4$0$3497$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "christian" <bloke@drspam.dk> skrev i en meddelelse
> news:ee132v$f0$1@news.net.uni-c.dk...
>
> > Som test nationen slet ikke beskæftigede sig med..... Det var paratviden
>
> yep ... men mit spørgsmål gik på: Er mænd klogere end kvinder?
>
Nej, Det er på ingen måde min opfattelse, at mænd er ikke klogere end
kvinder, hver er på sit felt hinanden klart overlegen.

Husk det gamle ordsprog: "Enhver du møder på din vej, er på sit felt din
overmand"

Jan Nielsen



Lars Månsson (10-09-2006)
Kommentar
Fra : Lars Månsson


Dato : 10-09-06 17:03


"Klaus Andersen" <klaus_andersen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:450414d4$0$3497$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "christian" <bloke@drspam.dk> skrev i en meddelelse
> news:ee132v$f0$1@news.net.uni-c.dk...
>
>> Som test nationen slet ikke beskæftigede sig med..... Det var paratviden
>
> yep ... men mit spørgsmål gik på: Er mænd klogere end kvinder?

Nej

Hilsen
-Lars-


GB (10-09-2006)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 10-09-06 17:41

Lars Månsson <fotokob@mail.dk> wrote in
news:45043730$0$2106$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

>> yep ... men mit spørgsmål gik på: Er mænd klogere end kvinder?
> Nej

Jo, mænd er klogere end kvinder på langt de fleste områder. Kvinder har
måske en anelse højere social intelligens end os mænd, det er derfor de
bliver gode husmødre, sygeplejersker, er gode til at bitche og den slags.

--
Med venlig hilsen
GB

Lars Månsson (10-09-2006)
Kommentar
Fra : Lars Månsson


Dato : 10-09-06 18:30


"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
news:Xns983BBE04CB692Youremail@130.227.3.84...
> Lars Månsson <fotokob@mail.dk> wrote in
> news:45043730$0$2106$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:
>
>>> yep ... men mit spørgsmål gik på: Er mænd klogere end kvinder?
>> Nej
>
> Jo, mænd er klogere end kvinder på langt de fleste områder. Kvinder har
> måske en anelse højere social intelligens end os mænd, det er derfor de
> bliver gode husmødre, sygeplejersker, er gode til at bitche og den slags.
Tja
Mænd må være meget dumme nå de bliver ved med at lave krig og
andre mænd er med på den.
Jeg mener at mænd og kvinder er lige kloge/dumme, men
det bliver vi nok ikke enig om.

Hilsen
-Lars-


Ukendt (10-09-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 10-09-06 21:45

"Lars Månsson" <fotokob@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:45044b8d$0$2092$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> news:Xns983BBE04CB692Youremail@130.227.3.84...
>> Lars Månsson <fotokob@mail.dk> wrote in
>> news:45043730$0$2106$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:
>>
>>>> yep ... men mit spørgsmål gik på: Er mænd klogere end kvinder?
>>> Nej
>>
>> Jo, mænd er klogere end kvinder på langt de fleste områder. Kvinder har
>> måske en anelse højere social intelligens end os mænd, det er derfor de
>> bliver gode husmødre, sygeplejersker, er gode til at bitche og den slags.
> Tja
> Mænd må være meget dumme nå de bliver ved med at lave krig og
> andre mænd er med på den.

Du beviser at kvinder er klogere end mænd i den måde som du modsiger dig
selv på og fiser rundt på gulvet i en forvirring som jeg slet ikke kan følge
med i. Bliv dog enig med dig selv før dit skriv.

> Jeg mener at mænd og kvinder er lige kloge/dumme, men
> det bliver vi nok ikke enig om.

Jo (på trods af dig).

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk




Lars Månsson (10-09-2006)
Kommentar
Fra : Lars Månsson


Dato : 10-09-06 22:51


"Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:45047942$0$75029$14726298@news.sunsite.dk...
> "Lars Månsson" <fotokob@mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:45044b8d$0$2092$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>> "GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
>> news:Xns983BBE04CB692Youremail@130.227.3.84...
>>> Lars Månsson <fotokob@mail.dk> wrote in
>>> news:45043730$0$2106$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:
>>>
>>>>> yep ... men mit spørgsmål gik på: Er mænd klogere end kvinder?
>>>> Nej
>>>
>>> Jo, mænd er klogere end kvinder på langt de fleste områder. Kvinder har
>>> måske en anelse højere social intelligens end os mænd, det er derfor de
>>> bliver gode husmødre, sygeplejersker, er gode til at bitche og den
>>> slags.
>> Tja
>> Mænd må være meget dumme nå de bliver ved med at lave krig og
>> andre mænd er med på den.
>
> Du beviser at kvinder er klogere end mænd i den måde som du modsiger dig
> selv på og fiser rundt på gulvet i en forvirring som jeg slet ikke kan
> følge med i. Bliv dog enig med dig selv før dit skriv.

Er de forvirret så se næset afsnit af "sæbe"

Jeg kan ikke rigtig følge dig, spørgsmål gik på: Er mænd klogere end
kvinder?
og det svare nej jeg til, så skriver "GB" noget om mænd er kloge og
kvinder er knap så kloge og svar på det skriver jeg at mænd er dumme
når de føre krig. Men spørgsmålet er noget ævl

>
>> Jeg mener at mænd og kvinder er lige kloge/dumme, men
>> det bliver vi nok ikke enig om.
>
> Jo (på trods af dig).


Lars Månsson (10-09-2006)
Kommentar
Fra : Lars Månsson


Dato : 10-09-06 22:56

ups, jeg glemet

Hilsen
-Lars-

GB (10-09-2006)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 10-09-06 22:17

Lars Månsson <fotokob@mail.dk> wrote in
news:45044b8d$0$2092$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Mænd må være meget dumme nå de bliver ved med at lave krig og
> andre mænd er med på den.

Fri mig for dit pseudo-feministiske bøsse-autonom-ævl.

--
Med venlig hilsen
GB

Lars Månsson (10-09-2006)
Kommentar
Fra : Lars Månsson


Dato : 10-09-06 22:32


"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
news:Xns983BECE432F40Youremail@130.227.3.84...
> Lars Månsson <fotokob@mail.dk> wrote in
> news:45044b8d$0$2092$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:
>
>> Mænd må være meget dumme nå de bliver ved med at lave krig og
>> andre mænd er med på den.
>
> Fri mig for dit pseudo-feministiske bøsse-autonom-ævl

kloge ord fra en klog mand

Hilsen
-Lars-


GB (10-09-2006)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 10-09-06 22:45

Lars Månsson <fotokob@mail.dk> wrote in news:45048444$0$2106
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

>> Fri mig for dit pseudo-feministiske bøsse-autonom-ævl
> kloge ord fra en klog mand

Det kalder jeg selvkritik. Hats off.

--
Med venlig hilsen
GB

Lars Månsson (10-09-2006)
Kommentar
Fra : Lars Månsson


Dato : 10-09-06 22:55


"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
news:Xns983BF1A5F6432Youremail@130.227.3.84...
> Lars Månsson <fotokob@mail.dk> wrote in news:45048444$0$2106
> $edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:
>
>>> Fri mig for dit pseudo-feministiske bøsse-autonom-ævl
>> kloge ord fra en klog mand
>
> Det kalder jeg selvkritik. Hats off.



Hilsen
-Lars-


Jens Bruun (12-09-2006)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 12-09-06 13:10

"Lars Månsson" <fotokob@mail.dk> wrote in message
news:45044b8d$0$2092$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

> Mænd må være meget dumme nå de bliver ved med at lave krig og
> andre mænd er med på den.

Mænd lavede ikke krige, hvis der ikke stod kvinder bag og trak i trådene. På
dét område er kvinderne suverænt de overlegne.

> Jeg mener at mænd og kvinder er lige kloge/dumme, men
> det bliver vi nok ikke enig om.

Jeg mener, mænd og kvinder er forskellige på en lang række områder -
herunder på det intellektuelle område. Jeg giver mig ikke af med at tro, jeg
eller andre kan vurdere, hvad der er "bedre" eller "dårligere", "klogere"
eller "dummere".

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



Tony (10-09-2006)
Kommentar
Fra : Tony


Dato : 10-09-06 23:10


"Lars Månsson" <fotokob@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:45043730$0$2106$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Klaus Andersen" <klaus_andersen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> news:450414d4$0$3497$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>>
>> "christian" <bloke@drspam.dk> skrev i en meddelelse
>> news:ee132v$f0$1@news.net.uni-c.dk...
>>
>>> Som test nationen slet ikke beskæftigede sig med..... Det var paratviden
>>
>> yep ... men mit spørgsmål gik på: Er mænd klogere end kvinder?
>
> Nej
>
> Hilsen
> -Lars-


Er du stadig i tvivl ,så se her : o D

http://video.google.com/videoplay?docid=-2102104544004622946&q=label%3Asex



Lars Månsson (11-09-2006)
Kommentar
Fra : Lars Månsson


Dato : 11-09-06 20:16


"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse
news:45048d5a$0$75034$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Lars Månsson" <fotokob@mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:45043730$0$2106$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>> "Klaus Andersen" <klaus_andersen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
>> news:450414d4$0$3497$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>>>
>>> "christian" <bloke@drspam.dk> skrev i en meddelelse
>>> news:ee132v$f0$1@news.net.uni-c.dk...
>>>
>>>> Som test nationen slet ikke beskæftigede sig med..... Det var
>>>> paratviden
>>>
>>> yep ... men mit spørgsmål gik på: Er mænd klogere end kvinder?
>>
>> Nej
>>
>> Hilsen
>> -Lars-
>
>
> Er du stadig i tvivl ,så se her : o D
>
> http://video.google.com/videoplay?docid=-2102104544004622946&q=label%3Asex

jeg er ikke i trivl, men en sød video

Hilsen
-Lars-


Ukendt (10-09-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 10-09-06 21:40

"Klaus Andersen" <klaus_andersen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:450414d4$0$3497$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "christian" <bloke@drspam.dk> skrev i en meddelelse
> news:ee132v$f0$1@news.net.uni-c.dk...
>
>> Som test nationen slet ikke beskæftigede sig med..... Det var paratviden
>
> yep ... men mit spørgsmål gik på: Er mænd klogere end kvinder?

Nej.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk




Peter Bjørn Perlsø (10-09-2006)
Kommentar
Fra : Peter Bjørn Perlsø


Dato : 10-09-06 18:29

Klaus Andersen <klaus_andersen@yahoo.com> wrote:

> Så fik vi en ny omgang "Test nationen"
>
> Nu går jeg så og venter på at den politisk korrekte del af samfundet udråber
> resultatet til at være manipuleret, eller opstået på baggrund af spørgsmål
> som på den ene eller anden måde ikke tilgodeser en eller anden del af
> befolkningen.
>
> Nå ... men ... det virkeligt "overraskende" var forskellen mellem mænd og
> kvinder.
>
> Ja - ja ... jeg ved det ... spørgsmålene tilgodeser ikke de kvindelige
> inteligenser, så derfor denne uligevægt - eller?
>
> ? hmmm.
>
> ... Nej, vel... men alligevel: Er mænd klogere end kvinder?

Ja. Men kvinder er mere følelsesmæssigt engagerede fx. i
familieanliggende end mænd.

--
regards , Peter B. P. - liberterran.org, markedspartiet.dk, macplanet.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They
want you to be worn down by taxes until you are dependent and helpless."
- James Dale Davidson, National Taxpayers Union

Ukendt (10-09-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 10-09-06 20:24

"Klaus Andersen" <klaus_andersen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:4503f539$0$3461$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Så fik vi en ny omgang "Test nationen"
>
> Nu går jeg så og venter på at den politisk korrekte del af samfundet
> udråber resultatet til at være manipuleret, eller opstået på baggrund af
> spørgsmål som på den ene eller anden måde ikke tilgodeser en eller anden
> del af befolkningen.
>
> Nå ... men ... det virkeligt "overraskende" var forskellen mellem mænd og
> kvinder.
>
> Ja - ja ... jeg ved det ... spørgsmålene tilgodeser ikke de kvindelige
> inteligenser, så derfor denne uligevægt - eller?
>
> ? hmmm.
>
> ... Nej, vel... men alligevel: Er mænd klogere end kvinder?

Min dejlige kæreste, hun lå i den bedste gruppe i testen næsten helt oppe i
det øverste felt (og jeg selv lå en anelse dårligere end hende men klart
bedre end de fleste af begge køn). Hun er bedre begavet end de fleste mænd
hvilket hun beviser igen og igen. Men hvad pokker, det er jo ikke så
mærkeligt ->->-> hun har jo også valgt mig som hendes bedre halvdel, he he


--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk




Tony (10-09-2006)
Kommentar
Fra : Tony


Dato : 10-09-06 21:22


"Klaus Andersen" <klaus_andersen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:4503f539$0$3461$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Så fik vi en ny omgang "Test nationen"
>
> Nu går jeg så og venter på at den politisk korrekte del af samfundet
> udråber resultatet til at være manipuleret, eller opstået på baggrund af
> spørgsmål som på den ene eller anden måde ikke tilgodeser en eller anden
> del af befolkningen.
>
> Nå ... men ... det virkeligt "overraskende" var forskellen mellem mænd og
> kvinder.
>
> Ja - ja ... jeg ved det ... spørgsmålene tilgodeser ikke de kvindelige
> inteligenser, så derfor denne uligevægt - eller?
>
> ? hmmm.
>
> ... Nej, vel... men alligevel: Er mænd klogere end kvinder?

Selvfølgelig er mænd klogere end kvinderne....ingen tvivl om det.
Hvor havde vi ellers stået idag, rent teknologisk, hvis ikke det var for
mændenes evne til at tænke abstrakt og udvikle ting, som kunne blive
brugbare i hverdagen.?

Tony



Ukendt (10-09-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 10-09-06 21:39

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse
news:45047409$0$75041$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Klaus Andersen" <klaus_andersen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> news:4503f539$0$3461$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> Så fik vi en ny omgang "Test nationen"
>>
>> Nu går jeg så og venter på at den politisk korrekte del af samfundet
>> udråber resultatet til at være manipuleret, eller opstået på baggrund af
>> spørgsmål som på den ene eller anden måde ikke tilgodeser en eller anden
>> del af befolkningen.
>>
>> Nå ... men ... det virkeligt "overraskende" var forskellen mellem mænd og
>> kvinder.
>>
>> Ja - ja ... jeg ved det ... spørgsmålene tilgodeser ikke de kvindelige
>> inteligenser, så derfor denne uligevægt - eller?
>>
>> ? hmmm.
>>
>> ... Nej, vel... men alligevel: Er mænd klogere end kvinder?
>
> Selvfølgelig er mænd klogere end kvinderne....ingen tvivl om det.
> Hvor havde vi ellers stået idag, rent teknologisk, hvis ikke det var for
> mændenes evne til at tænke abstrakt og udvikle ting, som kunne blive
> brugbare i hverdagen.?

Sikke noget bavl.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk




Mark Jensen (10-09-2006)
Kommentar
Fra : Mark Jensen


Dato : 10-09-06 21:53

On Sun, 10 Sep 2006 22:21:59 +0200, "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk>
wrote:

>>
>> ... Nej, vel... men alligevel: Er mænd klogere end kvinder?
>
>Selvfølgelig er mænd klogere end kvinderne....ingen tvivl om det.
>Hvor havde vi ellers stået idag, rent teknologisk, hvis ikke det var for
>mændenes evne til at tænke abstrakt og udvikle ting, som kunne blive
>brugbare i hverdagen.?
>


Enig.

Tilgengæld ville der aldrig udbryde krig, hvis kvinderne havde magten.

Alucard (10-09-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 10-09-06 22:03

On Sun, 10 Sep 2006 22:52:41 +0200, Mark Jensen <jesperj@it.dk> wrote:

>>> ... Nej, vel... men alligevel: Er mænd klogere end kvinder?
>>
>>Selvfølgelig er mænd klogere end kvinderne....ingen tvivl om det.
>>Hvor havde vi ellers stået idag, rent teknologisk, hvis ikke det var for
>>mændenes evne til at tænke abstrakt og udvikle ting, som kunne blive
>>brugbare i hverdagen.?
>
>Enig.
>
>Tilgengæld ville der aldrig udbryde krig, hvis kvinderne havde magten.

Hmmmm..... Var Elizabeth d.1. ikke den blodigste regent i England's
historie (eller tæt på)...?

T.Liljeberg (11-09-2006)
Kommentar
Fra : T.Liljeberg


Dato : 11-09-06 00:52

On Sun, 10 Sep 2006 23:03:08 +0200, in dk.politik Alucard
<alucard44@hotmail.dk> wrote:

>>Tilgengæld ville der aldrig udbryde krig, hvis kvinderne havde magten.
>
>Hmmmm..... Var Elizabeth d.1. ikke den blodigste regent i England's
>historie (eller tæt på)...?

Se til gengæld hvor tålmodig Margaret Thatcher var da Argentina
prøvede at nappe Falklandsøerne.
Golda Meir var vist også blid som et lam.



Tony (10-09-2006)
Kommentar
Fra : Tony


Dato : 10-09-06 22:14


"Mark Jensen" <jesperj@it.dk> skrev i en meddelelse
news:lmu8g2t4u4qp27mqb39v6dd217i61krv7l@4ax.com...
> On Sun, 10 Sep 2006 22:21:59 +0200, "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk>
> wrote:
>
>>>
>>> ... Nej, vel... men alligevel: Er mænd klogere end kvinder?
>>
>>Selvfølgelig er mænd klogere end kvinderne....ingen tvivl om det.
>>Hvor havde vi ellers stået idag, rent teknologisk, hvis ikke det var for
>>mændenes evne til at tænke abstrakt og udvikle ting, som kunne blive
>>brugbare i hverdagen.?
>>
>
>
> Enig.
>
> Tilgengæld ville der aldrig udbryde krig, hvis kvinderne havde magten.


Det er jeg nu ikke sikker på.

Jeg tror nok at kvinderne hurtigt skulle lære, hvad det vil sige at ha'
magten........ nu skal vi jo heller ikke gøre dem dummere end de er : o D

Tony



Jens Bruun (12-09-2006)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 12-09-06 13:13

"Mark Jensen" <jesperj@it.dk> wrote in message
news:lmu8g2t4u4qp27mqb39v6dd217i61krv7l@4ax.com

> Tilgengæld ville der aldrig udbryde krig, hvis kvinderne havde magten.

*LOL*

Du tager bare *SÅ* meget fejl.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



Frank E. N. Stein (10-09-2006)
Kommentar
Fra : Frank E. N. Stein


Dato : 10-09-06 21:31

On Sun, 10 Sep 2006 13:21:25 +0200, Klaus Andersen wrote:

> ... Nej, vel... men alligevel: Er mænd klogere end kvinder?

Nej. Kvinder kan abstrahere fra patter. Det kan mænd ikke.

Tony (10-09-2006)
Kommentar
Fra : Tony


Dato : 10-09-06 22:10


"Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> skrev i en meddelelse
news:pan.2006.09.10.20.31.14.531578@mail.is...
> On Sun, 10 Sep 2006 13:21:25 +0200, Klaus Andersen wrote:
>
>> ... Nej, vel... men alligevel: Er mænd klogere end kvinder?
>
> Nej. Kvinder kan abstrahere fra patter. Det kan mænd ikke.

Vrøvl, der er ingen som tænker mere på deres patter, end kvinderne.

Tony



Frank E. N. Stein (10-09-2006)
Kommentar
Fra : Frank E. N. Stein


Dato : 10-09-06 22:18

On Sun, 10 Sep 2006 23:09:52 +0200, Tony wrote:

>>> ... Nej, vel... men alligevel: Er mænd klogere end kvinder?
>>
>> Nej. Kvinder kan abstrahere fra patter. Det kan mænd ikke.
>
> Vrøvl, der er ingen som tænker mere på deres patter, end kvinderne.

Selv vrøvl. En kvinde taber ikke koncentrationen bare fordi en anden
kvinde viser sine patter frem.

Tony (10-09-2006)
Kommentar
Fra : Tony


Dato : 10-09-06 22:31


"Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> skrev i en meddelelse
news:pan.2006.09.10.21.18.04.448501@mail.is...
> On Sun, 10 Sep 2006 23:09:52 +0200, Tony wrote:
>
>>>> ... Nej, vel... men alligevel: Er mænd klogere end kvinder?
>>>
>>> Nej. Kvinder kan abstrahere fra patter. Det kan mænd ikke.
>>
>> Vrøvl, der er ingen som tænker mere på deres patter, end kvinderne.
>
> Selv vrøvl. En kvinde taber ikke koncentrationen bare fordi en anden
> kvinde viser sine patter frem.

Det kommer sandelig an på, hvis hun selv render rundt med et par
''muleposer'' og den anden har et par ægte ''håndnødder''.......så tror jeg
nok hun taber koncentrationen så længe, men hun tænker:'' bare det var
mine''

Tony



Frank E. N. Stein (10-09-2006)
Kommentar
Fra : Frank E. N. Stein


Dato : 10-09-06 22:42

On Sun, 10 Sep 2006 23:31:19 +0200, Tony wrote:

>>>>> ... Nej, vel... men alligevel: Er mænd klogere end kvinder?
>>>>
>>>> Nej. Kvinder kan abstrahere fra patter. Det kan mænd ikke.
>>>
>>> Vrøvl, der er ingen som tænker mere på deres patter, end kvinderne.
>>
>> Selv vrøvl. En kvinde taber ikke koncentrationen bare fordi en anden
>> kvinde viser sine patter frem.
>
> Det kommer sandelig an på, hvis hun selv render rundt med et par
> ''muleposer'' og den anden har et par ægte ''håndnødder''.......så tror jeg
> nok hun taber koncentrationen så længe, men hun tænker:'' bare det var
> mine''

Overhovedet ikke. Hun råber bare "tænk på børnene" og så klarer
resten af kællingerne den sag. Jeg tror i øvrigt ikke på at krig ville
blive afskaffet hvis det var kvinderne der havde magten (officielt altså).

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177514
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408621
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste