"Get to know 'Muhammed The Best Of All Man~
Fra : al7yatkalima1@hotmai~

Dato : 10-09-06 10:28

A Muslim or not

no matter what you are

You must know Muhammed-peace be upon him-

** The world has longed for him to get it out of the darkness of
ignorance into the light of Peace &Faith.

**Even the trunk of the tree has also longed for him touching it.

**The stone has greeted him and the clouds have provided him with shade
..

**His enemies have admitted his honesty, truthfulness and justice.

************************************************** *********

Would you like to know him?

He has been an orphan since his birth with nothing to inherit from his
father.

He has lived continently refusing the compition for life so that he
could be the model for his followers.

A shepherd he has been,just as his fellow prophets.

Being the most truthfull, the most honest, he has been the best
behaving in his community.

He has been far beyond obscenity& bad manners, the best neighbour, the
most patient and the best to deal with.

They have called him "the honest"for all virtual and beneficial manners
God has given to him :

such as forgivining, patience,justice, generousity, boldness chastity ,
shyness with no pride but humble

way to the extent that all his enemies have admitted all these facts.

Heraclius, the king of Romans ,has asked once Abu Sufian:"have you ever
accused him of telling lies

before his reclaim?,he replied"no"

Heraclius, then, has wondered how a person who couldnt lie about others
may lie about God"

)as mentioned in "Sahih Albukhary"(

Allah has protected him against all ignorant deeds which have been
oposed in his conistitution .

He has loathed stones & sculptures to the extent that he has never
attended any of the festivals or cermonies held for them.

All these features have been awarded by God to him so that he can get
ready to recieve His Revelation,

as well as to be protected against all foul deeds before and after His
Prophethood.

http://www.islamtoday.net/english/

Fra : Mehmet K

Dato : 11-09-06 02:02

Komisk at se sådan noget her synes jeg... Jeg har været ude for en MC ulykke
"som skrevet i et tidligere indlæg", og en af de ting det har ændret på mig
er at jeg stiller spørgsmål ved ting - Ikke kun ting, men ved alt faktisk...
:)

De spørgsmål som jeg sådan umiddelbart kommer i tanke om når jeg ser sådan
et indlæg er disse:

Hvor meget intelligens kræver det egentlig for at man kan se at sådanne
indlæg ikke gør meget andet end at irreterer folk? Hvad håber man på at få
ud af sådan et indlæg? Sætter det ikke islam i dårligere lys egentlig? Folk
er meget kritiske overfor jehovas vidners dør til dør metode, er dette ikke
noget der læner så meget op ad samme adfærd? Og vækker det ikke den samme
irritation? Dvs. opnår man egentlig ikke den modsatte effekt af hvad der var
meningen? Hvem giver ordre til sådan noget her? Er det i bund og grund ikke
mere et tegn på at de har for meget tid på hånden? Tid de måske skulle bruge
tid på at arbejde?

:) Lige så snart man tænker at nu kan verden sgu ikke blive meget
mærkeligere falder man over sådan et indlæg... Men for gudsskyld lad det
ikke irreterer jer... Det er sgu ikke det værd... Bloker og filtrer det :))

Mvh
Mehmet

Fra : Dr. Enduro

Dato : 11-09-06 06:07

Hej Mehmet

Jeg er helt enig. Jeg har på fornemmelsen, at den slags missionærer
måske satser på at få lidt credit i himlen, hvis de bruger deres tid på
at udbrede budskabet?
I hvert fald synes jeg, at det tit er for meget, når folk herinde så som
reaktion på sådan noget sviner islam generelt til, for det rammer jo
også de anstændige muslimer. Som du siger: Man skal bare ignorere det.

--
Hilsen Jan

Fra : Knud Larsen

Dato : 11-09-06 16:58

"Mehmet K" <x m a h o @ h o t m a i l . c o m> wrote in message
> [...]
> mærkeligere falder man over sådan et indlæg... Men for gudsskyld lad det
> ikke irreterer jer... Det er sgu ikke det værd... Bloker og filtrer det

Hvorfor skulle man blokere og filtrere? Indlæggets lovprisning af Muhammed
er måske en smule mere lyrisk end sædvanligt, men ellers er der jo hundreder
af websider og muslimske indlæggere som mener det samme om Profeten.

Nogle mener at Allah alene skabte universet for at kunne sætte Muhammed i
verden, det er der dog mange lovprisere, som mener er 'lidt' for meget, -
trods alt. Men der ER næsten ingen grænser for hvad man tillægger Muhammed
af vidunderlige egenskaber, - at de historiske beretninger viser manden som
en brutal diktator rører ikke 99,9 pct af verdens muslimer.

Selv de allermest sekulære muslimer priser Profeten langt ud over hvad
historien danne hjemmel for, - guderne må vide hvorfor

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 11-09-06 11:58

"Dr. Enduro" <janSLETeiffert@hotmail.com> writes:

> I hvert fald synes jeg, at det tit er for meget, når folk herinde så som
> reaktion på sådan noget sviner islam generelt til, for det rammer jo
> også de anstændige muslimer. Som du siger: Man skal bare ignorere det.

Det er jo præcis ligesom når nogle får muslimer laver terror, så
falder det også tilbage på alle muslimer eller når et par danske
tegnere tegner nogle karikaturer, så falder det også tilbage på hele
Danmark.

Det kan så være nok så uretfærdigt, men sådan er verden ind imellem.
Jeg er udemærket klar over at 99% af alle muslimer sikkert er
fredselskende mennesker, men det er ikke dem der fylder ud i den
TV-avis jeg ser om aftenen.

--
Jacob | ........@
Yamaha FZS 1000 | ......_[]-=*

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 11-09-06 19:21

Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc> wrote:

> [...]
> Jeg er udemærket klar over at 99% af alle muslimer sikkert er
> fredselskende mennesker, men det er ikke dem der fylder ud i den

I Palestina - var det ikke ca 40% der stemte på terrororganisationen
(kan næppe siges at være fredselskende) HAMAS?

--
regards , Peter B. P. - liberterran.org, markedspartiet.dk, macplanet.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They

Fra : Dr. Enduro

Dato : 11-09-06 20:13

Peter Bjørn Perlsø skrev:

> I Palestina - var det ikke ca 40% der stemte på terrororganisationen
> (kan næppe siges at være fredselskende) HAMAS?

Tja, der var to muligheder, og de andre var skide korrupte. Folk behøver
ikke at have sympateret med Hamas' mål, bare fordi de stemte på dem.

--
Hilsen Jan

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 14-09-06 09:52

On Mon, 11 Sep 2006 21:13:10 +0200, "Dr. Enduro"
<janSLETeiffert@hotmail.com> wrote:

>Tja, der var to muligheder, og de andre var skide korrupte. Folk behøver
>ikke at have sympateret med Hamas' mål, bare fordi de stemte på dem.

Adolf kom jo også til magten ved et demokratisk valg - folket mente de
etablerede havde spillet fallit og stemte i protest. Så fangede bordet
bare... Palæstinenserne ønsker næppe mere ufred, men forandring - og
den leverede Fatah ikke.

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://www.twe.net/

Fra : AW på ZRX

Dato : 12-09-06 07:30

> I Palestina - var det ikke ca 40% der stemte på terrororganisationen
> (kan næppe siges at være fredselskende) HAMAS?

HAMAS er smarte. De financierer skoler, hospitaler osv. Hvis du er fattig,
og nogen sørger for at dit barn kommer i skole, så får du nok sympati for
dem.
HAMAS er en terrororganisation, men de er også et politisk parti og også en
humanitær organisation.
Måske USA skulle sende skolelærere og læger afsted i samme mængde som de
sender soldater afsted.
Og så selvfølgelig dele gratis motorcykler ud til alle over 16 år.

Allan

Fra : Dr. Enduro

Dato : 12-09-06 11:26

AW på ZRX skrev:

> Og så selvfølgelig dele gratis motorcykler ud til alle over 16 år.

Ohoh say can you see...

--
Hilsen Jan

Fra : @

Dato : 12-09-06 15:03

On Tue, 12 Sep 2006 08:29:42 +0200, "AW på ZRX"
<allan@fjern_malwis.dk> wrote:

> [...]
>sender soldater afsted.
>Og så selvfølgelig dele gratis motorcykler ud til alle over 16 år.

amerikanske motorcykler?

med "skrigende høne" lydpotter måske?

så er det da først at man kan udråbe USA til at være den store satan

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : Patruljen

Dato : 11-09-06 15:54

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 11-09-06 19:21

<al7yatkalima1@hotmail.com> wrote:

> A Muslim or not
>
> no matter what you are
>
> You must know Muhammed-peace be upon him-

Sorry, jeg bryder mig ikek om at kende flere pædofile.

Hvilken motorcykel ville Muhammed iøvrigt køre på? Suzuki Savage?

Fra : Mehmet K

Dato : 11-09-06 20:50

> Hvilken motorcykel ville Muhammed iøvrigt køre på? Suzuki Savage?

Mit bud ville være en Hayabusa :D...

Men som sagt det er noget fis med disse indlæg... Going into ignore mode
now! :))

Mehmet