hvorfor vælge en danske pige
Fra : sbjtv2@gmail.com

Dato : 09-09-06 22:36

Hej. Jeg er 35år og en almendelig dansk mand med god uddanelse, jeg
arbejder som ingeniør, Jeg har gennem mit liv truffet en del piger,
som jeg har kommet sammen med, og været gift en enkelt gang. efter
dette begyndte jeg at se mig om efter en anden type pige at dele mit
liv med, Jeg brugte derfor internettet og fandt en dejlig pige i
Thailand som også havde en tilsvarende høj uddanelse inden for salg.
vi skrev sammen et år og flyttede derefter sammen i danmark. efter
dette begyndt mine venner også at få øjnene op for at piger udefra
var meget mere tålelige og afslappede en Danske piger, jeg arbejder i
øjeblikket på bornholm men har min omgangskreds og familie i jylland,
jeg har lige været hjemme i jylland i en uge og besøgt alle mine
venner, og ser til min forbavselse at alle mine venner som også har
uddanelse af en eller anden grad har skiftet / hentet udenlanske piger
til danmark, ja på dette tidspunkt er der kun en der stadig har en
dansk kvinde som kone. det er derfor hvor jeg lige er kommer fra venne
fest føler at jeg vil gøre opmærksom på at der er et alternativ for
dem der er blevet uendelig trædt af danske kvinders, ævel og kævel
og problemer fra morgen til aften, det kan lade sig gøre at få et
lykkeligt live, prøv at se ud over værden, der er ufattelig mange
dejlige og kvinder rundt om i verden.

Fra : Patruljen

Dato : 10-09-06 19:59

sbjtv2@gmail.com wrote:
> [...]
> og problemer fra morgen til aften, det kan lade sig gøre at få et
> lykkeligt live, prøv at se ud over værden, der er ufattelig mange

Ja. Det er en skam ,de ikke kommer forbi lidt oftere....

Fra : Tony

Dato : 10-09-06 22:02

<sbjtv2@gmail.com> skrev

> [...]
>og problemer fra morgen til aften, det kan lade sig gøre >at få et
>lykkeligt live, prøv at se ud over værden, der er ufattelig >mange
************************************

Ja, det er jo smag og behag, men alligevel tillykke med din medgørlige
Thailandske kone.
Personligt kunne jeg aldrig drømme om at gifte mig med en kvinde, som havde
anden kulturel baggrund, end dansk.
''Ævl og kævl''....jamen hvis det er fordi man er konfliktsky, og ikke evner
at diskutere et emne, men hellere at der blev sagt ''ja og amen'' til
alt......ja, så er det da sikkert ideelt for nogen, at finde sig en
Thailandsk nikkedukke.

Tony

Fra : Mette

Dato : 10-09-06 22:12

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> at diskutere et emne, men hellere at der blev sagt ''ja og amen'' til
> alt......ja, så er det da sikkert ideelt for nogen, at finde sig en

Præcis. Jeg er helt enig.
Desuden er den eneste fællesnævner i de forhold til danske kvinder, han har
været i, ham selv. Så hvis han konstant har oplevt ævl og kævl, så skulle
han måske se indad i stedet for.

Fra : Tony

Dato : 10-09-06 22:22

"Mette" <mette@.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> har
> været i, ham selv. Så hvis han konstant har oplevt ævl og kævl, så skulle

Ja, det ville sikkert være en god ide.

Tony

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-09-06 00:58

On Sun, 10 Sep 2006 23:11:58 +0200, "Mette" <mette@.dk> wrote:

>Så hvis han konstant har oplevt ævl og kævl, så skulle
>han måske se indad i stedet for.

Nah nu er der jo ingen grund til lige frem at sætte manden i dårligt
humør :)

--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-09-06 00:57

On Sun, 10 Sep 2006 23:01:50 +0200, "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk>
wrote:

>at der blev sagt ''ja og amen'' til
>alt......ja, så er det da sikkert ideelt for nogen, at finde sig en
>Thailandsk nikkedukke.

Nah jeg har nu haft nogen stykker - du kan være helt rolig for man
også for sit sludder fra den kan - måske på en anden måde , men bøvl
vil der altid være ,,,

Fra : Brian Olesen

Dato : 11-09-06 09:30

Hej

> [...]
> evner at diskutere et emne, men hellere at der blev sagt ''ja og amen''
> til alt......ja, så er det da sikkert ideelt for nogen, at finde sig en

Næh slikkedukke! *gg*

Mvh. Brian

Fra : Klaus G.

Dato : 11-09-06 20:57

> [...]
> at diskutere et emne, men hellere at der blev sagt ''ja og amen'' til
> alt......ja, så er det da sikkert ideelt for nogen, at finde sig en
Nu findes der jo kvindemennesker som ikke kan snakkes til fornuft.

Jeg har en kammerat, som har en kærste der ikke kan tåle at han skal
tilbringe en hel weekend sammen med vennerne, uden han skal være hjemme hver
aften, og sove der. Hvad fanden er det for noget vrøvl? Hvis man ikke engang
kan få lov til at koble af og hygge sig med venner en sjælden gang, drikke
sig fuld, se fodbold, glo på strip tease, brækker sig om morgen, vælte
omkuld i en taxa, og smidt af hos en kammerat, ja så siger jeg sq meget
undskyld, men så kan jeg godt forstå man måske vil finde en kærste/kone som
er lidt mere "medgørelig". At det så bliver en fra Thailand, i stedet for et
usikker dansk pigebarn uden nogen selvtilid som så ikke tør sige noget til
nogen, ja det gør sq ikke mig noget.

Og ja, overdrivelse fremmer forståelsen. Men den med min kammerat og hans
kærste som ikke kan undvære ham i 24timer er nu ægte nok, og jeg stod bare
o_O da jeg selv sagde at "Det er da meget normalt man lige nupper en weekend
væk hjemmefra, for at hygge sig med vennerne", og jeg så fik afvide at
sådan var det ikke med XXXXXX.

Personligt skal ingen lægge så stramme bånd om mig, og jeg har nu den
perfekte kærste :) Som iøvrigt er dansk.

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Tony

Dato : 12-09-06 00:38

> [...]
>
> Personligt skal ingen lægge så stramme bånd om mig, og jeg har nu den
> perfekte kærste :) Som iøvrigt er dansk.

Ja, det er nok muligt at hun er perfekt for dig, men ikke sikkert at du er
perfekt for hende.
Ville du synes at det var iorden hvis hun turede rundt med veninderne en hel
weekend ? .....Lige for lige, hvis venskab skal holdes.

Jeg bryder mig heller ikke om, at en kvinde skal lægge stramme bånd om mig.
Så derfor har jeg valgt at være single, istedet for at have e'n som er
blevet ''talt til fornuft''

Jeg gider ikke leve sammen med en kvinde, sålænge jeg ikke kan byde hende et
ligeværdigt forhold.

Der er sikkert mange kvinder som lever i sådant et forhold, du her nævner.
For mig at se, er det kvinder uden selvtillid, og som er bange for at blive
alene.
Hyg dig med din ''medgørlige perfekte'' kæreste......så hygger jeg mig med
mit singleliv.

Tony

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 10-09-06 22:35

On 9 Sep 2006 14:35:50 -0700, sbjtv2@gmail.com wrote:

>Hej. Jeg er 35år og en almendelig dansk mand med god uddanelse, jeg
>arbejder som ingeniør, Jeg har gennem mit liv truffet en del piger,
>som jeg har kommet sammen med, og været gift en enkelt gang.

hvad gik galt ?

> alle mine venner som også har
>uddanelse af en eller anden grad har skiftet / hentet udenlanske piger
>til danmark, ja på dette tidspunkt er der kun en der stadig har en
>dansk kvinde som kone.

Æhmm man kan nærmest tale om der spontant er opstået en klub ?

>det er derfor hvor jeg lige er kommer fra venne
>fest føler at jeg vil gøre opmærksom på at der er et alternativ for
>dem der er blevet uendelig trædt af danske kvinders, ævel og kævel

ja well forhåbentligt også for dem der ikke er ...

>og problemer fra morgen til aften,

Hmm nu kender jeg en del Danske kvinder og jeg vil da med farre for
at være uhørt optimistisk sig at ca 50 % er i harmoni & balance med
sig selv ... du er da ikke heldig med dem du lære at kende ?

>det kan lade sig gøre at få et
>lykkeligt live, prøv at se ud over værden, der er ufattelig mange
>dejlige og kvinder rundt om i verden.

jeg ved det jeg ved det ..... og jeg napper nok også en på et tidspunk
faktisk også fra Thailland - men nu gider jeg altså ikke at side og
skrive og skrive - jeg tgaer nord på ser mig omkring der er nok at
vælge i mellem også har jeg sat 30 dage af til at afgøre sagen - så
skulle det gerne være på plads hvor på jeg instalere hende i en
lejlighed nede syd på hvor jeg vil bo fra oktober til maj ... men
internet ip tlf dvd spiller og fladskærms tv også en kvinde.

men kunne jeg vælge og vrage så ville jeg nok tage en dansk kvinde det
har nu en gang sin charme man har lidt til fælles men herre gud det
tog er sgu kørt og det er egenligt ok.

Fra : Steen Johansen

Dato : 12-09-06 15:24

<sbjtv2@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Hvis det er så godt, hvorfor rejser de fleste så hjem igen 70% inden for de
første 5 år?
MvH Steen

Fra : Ulvir

Dato : 13-09-06 14:57

Steen Johansen wrote:
> <sbjtv2@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvis det er så godt, hvorfor rejser de fleste så hjem igen 70% inden
> for de første 5 år?
> MvH Steen

Hvor har du disse statistiker fra? Jeg vil meget gerne se nogle kilder
eller links.

Fra : Steen Johansen

Dato : 13-09-06 15:15

"Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor har du disse statistiker fra? Jeg vil meget gerne se nogle kilder
> eller links.

Foreslag: Indrisministeriet ikk, for udenrisministeriet er det jo nok ikke,
hvor havde du ellers tænkt dig det?
MvH Steen

Fra : Ulvir

Dato : 13-09-06 15:24

Steen Johansen wrote:

> Foreslag: Indrisministeriet ikk, for udenrisministeriet er det jo nok
> ikke, hvor havde du ellers tænkt dig det?
> MvH Steen

Igen igen- Hvor har du disse statistiker fra? Ingen forslag til sider som
jeg kan vade rundt i i timevis- jeg vil vide hvor du har dine informationer
fra. Måske samme sted som Bo Warming? Plukket ud af den blå luft?

Fra : Patruljen

Dato : 13-09-06 12:49

Mette wrote:
> [...]
> været i, ham selv. Så hvis han konstant har oplevt ævl og kævl, så skulle

Ærlig talt. frejdigt at erklære samtlige Thailandske kvinder for
nikkedukker, er ikke alene vrøvl. Det er rendyrket racisme.
Jeg kunne tænke mig at vide, hvormange thailandske kvinder både Mette
og den anden debatør kender? For med den generaliserende vinkel, tyder
alt på, at de ikke kender eèn eneste. Der er ikke tale om
nikkedukker. Det er rent vrøvl.

Jeg kender, et par thailændere. Og de er meget langt fra begrebet "
nikkedukker ".
Tilgengæld er de ganske smukke og eksotiske. Betragtes nøgternt
danske kvinder, er det ganske få, som kommer i nærheden. Og
formentlig ligger årsagen til danske kvinders nedladende holdninger
der.

Jeg har haft mange særdeles ubehagelige oplevelser, når jeg har kørt
mc, med en af disse bekendtskaber. Danske kvinder stirrer, nedladende
og agressivt.
Så ubehageligt, at jeg ofte har været ved at undlade at kommentere
på disse amazondanskeres stirren.
Det er min opfattelse, at danske kvinder lufter deres mindreværd
offenligt, som nu også denne Mette. Som sagt. Jeg kan forstå, man
oplever sig trykket.
Men at udleve mindreværd, ved at kaste med stirrende blikke og udtryk
som " nikkedukker, er ganske usexet.

Best regards Bruun

Fra : Mette

Dato : 13-09-06 21:22

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>og den anden debatør kender? For med den generaliserende vinkel, tyder
>alt på, at de ikke kender eèn eneste. Der er ikke tale om

Naturligvis kan man ikke skære alle thailandske kvinder over én kam - ligeså
lidt som man kan skære alle danske kvinder over én kam.
Det jeg finder interessant i denne diskussion er dog ikke så meget hvordan
thailandske kvinder er, men mere hvordan danske mænd _tror_, at de er.
Årsagen til, at han vil vælge en thailænder, er jo netop at han ikke vil
have "ævl og kævl" som danske kvinder åbenbart byder ham.
Er det ikke racisme? At vælge en hustru udelukkende fordi hun tilhører en
anden kultur, hvor risikoen for "ævl og kævl" er minimal?

> [...]
>danske kvinder, er det ganske få, som kommer i nærheden. Og
>formentlig ligger årsagen til danske kvinders nedladende holdninger

Tro mig - den nedladende holdning du støder på, er på ingen måde rettet mod
kvinderne, men mod mændene, der netop mange gange vælger at kigge mod øst,
fordi de åbenbart har svært ved at håndtere danske kvinder. Jeg har bl.a.
hørt ting som at "vi" er for krævende, for sure, for brokkende, stiller for
høje krav osv osv osv. En ganske voldsom generalisering, hvis du spørger
mig! Det må jo så betyde, at sådanne mænd mener at man kan skære alle thaier
over én kam og at thaier er lige det modsatte, hvilket jo er en ligeså
voldsom generalisering.

> [...]
>oplever sig trykket.
>Men at udleve mindreværd, ved at kaste med stirrende blikke og udtryk

Nej, det er såmænd mere et udtryk for medlidenhed med disse kvinder, der er
udset med det ene formål IKKE at være dansker. Hun må jo for alt i verden
ikke brokke sig eller kræve noget eller ævle og kævle, for så opfylder hun
ikke længere sin pligt.
Ærgeligt at blive valgt udfra skønhed og forventninger til adfærd (på
baggrund af oprindelse) alene.

Og nu for at forsvare mig selv som person - jeg lider bestemt ikke af
mindreværd, det er slet ikke deri min holdning har rod. Jeg er heller ikke
en forsmået dansker, der synes at det er for dååårligt at nogle mænd vælger
en thaikvinde. Jeg er godt afsat til en god mand, der elsker hele pakken så
meget, at han vil dele resten af sit liv med mig

Fra : Tony

Dato : 13-09-06 22:01

[...]

***************************************

''Danske kvinder lufter deres mindreværd''? haha, sikke en gang vrøvl at
lukke ud.,.....men den opfattelse skal du da have lov til at ha', ...men det
siger mig blot, at du kender Thailandske kvinder bedre end Danske.

''Nikkedukker'',......var det ikke kvinder som der ikke var så meget ''ævl
og kævl '' med, der blev efterspurgt ?
Hvis de er ligeså ''mindre medgørlige'' som Danske kvinder,....hvad får så
nogen mænd til at hente dem herop?........Smukke, med eksotisk udseende ?
Igen et spørgsmål om smag.

At nogen mænd uden selvtillid, foretrækker de små ''degenerede'' thaikvinder
som ikke er mere udviklet end en 12årrig dansk pige,...får mig til at tænke
på mænd med hang til pædofili.
At de er i stand til at føde børn, med den lille spinkle krop,....er mig en
gåde.

Jeg forstår da godt at folk stirrer, når en dansk mand kommer trillende med
en thaikvinde, som en del mennesker forbinder med prostitution og
slavehandel.
At du så opfatter deres stirren som nedladende og agressivt, er der vel ikke
så meget at sige til, ...men at de danske kvinder skulle føle sig trykket,
er du og dine ligesindede vist ene om at tro.

Når jeg siger ''mænd uden selvtillid''...så mener jeg selvfølgelig mænd som
ikke evner at tackle de dejlige danske kvinder vi har.
''Vatnisserne'' skal helst ha' noget som er nemme at ha' med at gøre, så det
kan stive deres selvtillid af.

Vorherre bevares.

Ps. og spar mig så for dit ''generaliserer og racisme'' ævl

Tony

Fra : Patruljen

Dato : 13-09-06 13:22

Tony wrote:
> "Mette" <mette@.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det ville sikkert være en god ide.

http://thissiterocks.com/vids.htm?video=395

Et øjebliks klarsyn....

Regards Bruun

Fra : xxx

Dato : 13-09-06 14:38

Brian Olesen skrev:

> Hej

> Næh slikkedukke! *gg*
>
> Mvh. Brian

Hvad er bedre rent sexuelt hos de thailandske kvinder frem for de
danske? Altså hvad har de som er bedre og hvad kan de som er bedre end
danske kvinder? Tør nogen serriøst svare på dette?

Fra : xxx

Dato : 13-09-06 14:47

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-09-06 14:57

"xxx" <zarh@ofir.dk> wrote in message

> Hvad er bedre rent sexuelt hos de thailandske kvinder frem for de
> danske? Altså hvad har de som er bedre og hvad kan de som er bedre end
> danske kvinder? Tør nogen serriøst svare på dette?

Lad mig gætte: Du sidder med næse i bukserne og venter spændt til
bristepunktet på svar?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Patruljen

Dato : 13-09-06 14:56

xxx wrote:

> Hvad er bedre rent sexuelt hos de thailandske kvinder frem for de
> danske? Altså hvad har de som er bedre og hvad kan de som er bedre end
> danske kvinder? Tør nogen serriøst svare på dette

Hvad som er bedre, er vel formentlig altid en subjektiv betragtning.
Det er kun muligt, at udtrykke sin egen mening.
Meen tendensen er unægtelig, at flere mænd end tidligere, skæver til
udlandet for at finde en partner / makker.
Jeg tror næppe, det bare er en ren tilfældighed eller ?

Best regards Bruun

Fra : PEJ

Dato : 13-09-06 21:43

Måske har nogle af mine Thaiveninder ret i at danske mænd udnytter dem
p.g.a. deres dårlige sociale status i deres hjemland - og derved gør "alt"
FOR AT FÅ ET "BEDRE" LIV.
Derved er der naturligvis ikke så meget kævlen i geledderne - og jeg ser
ikke nedladende på pigerne bag på mc`en - men foragtende på de mænd der
udnytter pigernes situation m.v.. Og som tror de er så dejlige, smukke og
velhavende at de gør sig til dommer over pigernes fremtid - føj siger jeg i
de tilfælde.
Har dog også Thaiveninder i gode ægteskaber/samvær - men men men????

Pernille

Fra : Patruljen

Dato : 13-09-06 23:29

Mette wrote:
> [...]
> Årsagen til, at han vil vælge en thailænder, er jo netop at han ikke vil
> have "ævl og kævl" som danske kvinder åbenbart byder ham.

Hm. Det er vanskeligt at undgå generaliseringer. Men de er dybest set
uanvendelige.

Jeg kan tale for migselv. Og de tendenser jeg kan iagttage.
Skilsmisse procenterne er ganske høje. Og institutionen " ægteskab "
lever livet i slingrekurs. Der er mange faktorer på spil, her. Som
mænd måske koger ned til ævl og kævl. Men det er ikke så enkelt.
Der er et stigende antal mænd, som kikker udenlands.
Tror du det skyldes tilfældigheder?

> Er det ikke racisme? At vælge en hustru udelukkende fordi hun tilhører en
> anden kultur, hvor risikoen for "ævl og kævl" er minimal?

Igen. Jeg tror ikke vanskelighederne kan koges ned til et " mindre ævl
og kævl ".
Samtidig må jeg sige nej. At vælge en partner fra en fremmed kultur
kan næppe kaldes racisme.

> [...]
> over én kam og at thaier er lige det modsatte, hvilket jo er en ligeså

Der tager du meget fejl. Det er ikke mig, der bliver stirret på. Men
hende. Og det er også derfor jeg reagerer med vrede. Jeg oplever det
både nedladende og modbydeligt.

Kunne man starte der, hvor det måske ikke alene er mændene, som har
svært ved at " håndtere " kvinder, når forholdene går galt. Men at
det samme må gælde modsat?

Nu arbejder jeg med mennesker. Og der er både tendenser i tiden, som
kun kan beskrives i generaliserende vendinger. Det behøver ikke
nødvendigvis betyde, at enkelt individer vedvarende må føle sig ramt
eller angrebet.

Jeg tror, at de som opfatter thaipiger, som glade nikkedukker, vil få
sig en overraskelse.
Men de repræsenterer en anderledes kultur. Også på det felt. Der er
en rollefordeling, vi ikke er vant til. Men det er ikke ensbetydende
med " nikkedukker ".

> [...]
> ikke brokke sig eller kræve noget eller ævle og kævle, for så opfylder hun

Det er nogen kedelige fantasier, du har om de forhold. Og mange
behøver du ikke have medlidenhed med, hverken for deres eller din
skyld

> Ærgeligt at blive valgt udfra skønhed og forventninger til adfærd (på
> baggrund af oprindelse) alene.

Jeg tænker, du har et iøjenfaldende behov for at simplificere. Der er
2 muligheder

Skrev fyren i indledningen, ikke noget med forventninger om et
lykkeligt liv ?
Den forventning, kan du næppe reducere til 2 størrelser. Den er langt
større. En langt mere omfattende forventning.

> [...]
> en thaikvinde. Jeg er godt afsat til en god mand, der elsker hele pakken så
> meget, at han vil dele resten af sit liv med mig

Kan godt være du ikke er en forsmået dansker. Det er jeg heller ikke.
Formentlig ikke mere, end de partnere jeg har haft, eksempelvis

Ikke desto mindre eèr det ganske ubehageligt, at komme ind på en
cafe, med denne smukke pige. Hun møder en mur af stirren fra andre
kvinder. Og jeg har sgu helt ondt af hende. Iøvrigt ved jeg, at den
oplevelse, også er hendes. Og hendes veninders.
Jeg har talt med hende, om det, når jeg selv har været ved at gå ud
af mit gode skind.
Danske kvinder nedstirrer og det er ubehageligt.

Best regards Bruun

Fra : Trine P

Dato : 14-09-06 17:40

Patruljen wrote:

> [...]
> af mit gode skind.
> Danske kvinder nedstirrer og det er ubehageligt.

En femmer mod en brækket arm på at det er fordi de er misundelige - jeg
er ret sikker på at det med at blive nedstirret er noget du også vil
høre smukke danske kvinder tale med om.

--
Trine P

It's not who I am underneath, but what I do that defines me.

Fra : Tony

Dato : 14-09-06 22:28

"Trine P" <snoeffe@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> En femmer mod en brækket arm på at det er fordi de er misundelige - jeg er
> ret sikker på at det med at blive nedstirret er noget du også vil høre
> [...]

OR-GAS-ME' dig Trine !!

''Misundelige''? ...

Næh du, når folk ser en halgammel mand komme trillende med en lille ung
thaikvinde, så går snakken mere på, om hun er prostitueret, eller er hentet
herop for at behage manden, hun er sammen med.

Der er altså forskel på at nedstirre (for nu at bruge det ord) en smuk dansk
kvinde, og så en lavbenet skævøjet, fladnæset, fejlfarvet individ af en
thaikvinde.

Du har åbenbart ikke høje tanker om dine medsøstre, når du mener de er
misundelige.

Tony

Fra : Trine P

Dato : 15-09-06 05:58

Tony wrote:

> Næh du, når folk ser en halgammel mand komme trillende med en lille ung
> thaikvinde, så går snakken mere på, om hun er prostitueret, eller er hentet
> herop for at behage manden, hun er sammen med.

Hvornår er en asiat "ung" i forhold til den mand hun er sammen med?

> Der er altså forskel på at nedstirre (for nu at bruge det ord) en smuk dansk
> kvinde, og så en lavbenet skævøjet, fladnæset, fejlfarvet individ af en
> thaikvinde.

Nu talte jeg om SMUKKE thaikvinder - hvis du ikke mener thailændere er
smukke så fred være med det - men der er faktisk en del af dem der i
mine øjne er ret smukke.

> Du har åbenbart ikke høje tanker om dine medsøstre, når du mener de er
> misundelige.

Du er voldsomt unuanceret. Du har slet slet ikke fattet at kvinder
bruger langt mere tid på at gøre sig lækre for hinanden end de gør på at
gøre sig til for mændene.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-09-06 10:08

On Fri, 15 Sep 2006 06:57:55 +0200, Trine P <snoeffe@hotmail.com>
wrote:

>Hvornår er en asiat "ung" i forhold til den mand hun er sammen med?

ja det må du nok spørge om - ? - indrømmet erfaring byder mig at sådan
er det for det meste og hvis jeg selv finder mig en så bliver hun
heller ikke Øhh alderssvarene i forhold til mig selv da jeg alt taget
i betragtning har nået en alder hvor man - kvinder på min alder ja
hvad skal man sige de de kan nok stadigt få børn og nogen gør det om
det er en go ide er lidt gambling ...

>Nu talte jeg om SMUKKE thaikvinder - hvis du ikke mener thailændere er
>smukke så fred være med det - men der er faktisk en del af dem der i
>mine øjne er ret smukke.

jeg skal ikke kunne sige det med sikkerhed men jeg tror ikke Toni har
været uden for kontinentet - men det må jeg også gi der findes mange
smukke Thailandske piger/kvinder ....

>Du er voldsomt unuanceret. Du har slet slet ikke fattet at kvinder
>bruger langt mere tid på at gøre sig lækre for hinanden end de gør på at
>gøre sig til for mændene.

Hmm jaee kvinder er sgu sære med det der - du milde den tid de bruger
på at gøre sig til ...........jamen altså hvad skal det gøre godt for?

har et nr med Nils Hausgaard der heder rassene træt eller så er det
bare træt ? - jeg kan lige prøve og ligge den op sammen med noget
flash værk jeg har ..

Fra : Hr. Jensen

Dato : 15-09-06 12:30

Den Fri, 15 Sep 2006 11:07:44 +0200 sendte Bo M Mogensen
<chokmah999@hotmail.com> følgende røgsignaler:

>jeg skal ikke kunne sige det med sikkerhed men jeg tror ikke Toni har
>været uden for kontinentet - men det må jeg også gi der findes mange
>smukke Thailandske piger/kvinder ....

Næh, men det er da forståeligt....ved siden af dig, ser alle piger jo
godt ud.

--
Hr. Jensen.
Hvad skulle jeg dog i Himlen efter, når jeg dør?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-09-06 19:31

On Fri, 15 Sep 2006 13:29:30 +0200, Hr. Jensen
<aage.er@musikalsk.invalid> wrote:

>Næh, men det er da forståeligt....ved siden af dig, ser alle piger jo
>godt ud.

frenragende indlæg - nu går jeg ikke sådan og kigger på mænd , men det
lyder til du ved hvad du taler om at jeg ikke har nogen svanese apeal
er bare fjong med mig !

Fra : Hr. Jensen

Dato : 16-09-06 11:18

Den Fri, 15 Sep 2006 20:30:53 +0200 sendte Bo M Mogensen
> [...]

>frenragende indlæg - nu går jeg ikke sådan og kigger på mænd , men det
>lyder til du ved hvad du taler om at jeg ikke har nogen svanese apeal

Nå, du giver den da ellers gladeligt som Bøsseparret Niels og Steen
3-4 gange om måneden, så noget insider-viden må du jo have.

Fra : Steen Johansen

Dato : 16-09-06 14:02

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Skal man tro religiøse fanatikere, så er der jo
> fyldt med muslimske selvmordsbombere og Jehovas Vidner...
A Sudanese man has been forced to marry a goat after he was caught having
sex with it.

The goat's owner, Mr Alifi, said he surprised the man with his goat and took
him to a council of elders.

They ordered the man to pay a dowry of 15,000 Sudanese dinars, about £35,
to Mr Alifi, reports the BBC.

"We have given him the goat, and as far as we know they are still together,"
Mr Alifi said.

Mr Alifi, of Hai Malakal, told the Juba Post newspaper that he heard a loud
noise around midnight and immediately rushed outside to find Mr Tombe with
his goat.

"When I asked him: "What are you doing there?", he fell off the back of the
goat, so I captured and tied him up."

Mr Alifi then called elders to decide how to deal with the case.

"They said I should not take him to the police, but rather let him pay a
dowry for my goat because he used it as his wife," Mr Alifi told the
newspaper.

Fra : Patruljen

Dato : 13-09-06 23:34

PEJ wrote:
> [...]
> de tilfælde.
> Har dog også Thaiveninder i gode ægteskaber/samvær - men men men??

Ja. Det får jeg også afvide, hvergang jeg taler med en dansk pige
Ikke desto mindre er det hende de stirrer på....

Ja. Der er fyre, som groft udnytter situationen. Meen det er ikke den
fyr, som du ser, skrive indledningsvist. Han leder efter sin drøm.
Endnu.

Derfor også efter noget, som varer mere end tiden, indtil
statsborgerskabet er i hus.
Det er den store forskel

Best regards Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 13-09-06 23:38

Tony wrote:
> [...]
> lukke ud.,.....men den opfattelse skal du da have lov til at ha', ...men det
> siger mig blot, at du kender Thailandske kvinder bedre end Danske.

Ærlig talt. Hvis du er her for at lufte om dig med dine kønshormoner
og lidt arrig knurren, orker jeg ikke lige skrive til dig eller læse
dit fnidder.

Hvad som siger dig hvad. Kan jeg se, efter 3 linier, ikke er specielt
imponerende
Faktisk kender jeg danske piger bedre end thailandske. Jeg har boet i
21 år, sammen med eèn af slagsen.

Fut over i mudderklatten

Bruun

Fra : Tony

Dato : 14-09-06 00:21

Tony wrote:
> [...]

imponerende
Faktisk kender jeg danske piger bedre end thailandske. Jeg har boet i

*************************************

Er det ikke netop dig som lufter kønshormoner, og knurrer arrigt, når du
kommer trillende med din thai , og i føler at blive nedstirret ?
Så jeg forstår dig fuldstændig, når du ikke ''orker'' at læse mit
''fnidder''

Så ordet ''konfliktsky'' passer jo helt fint.: o D

Tony

Fra : xxx

Dato : 16-09-06 06:39

sbjtv2@gmail.com skrev:

> [...]
> og problemer fra morgen til aften, det kan lade sig gøre at få et
> lykkeligt live, prøv at se ud over værden, der er ufattelig mange

Hvorfor kan eller vil ingen svar på hvad som er bedre rent sexuelt ved
thaikvinderne, hvad kan de som danske kvinder ikke kan og eller er de
anatomisk anderledes indrettet? Hvis ja hvordan?

Fra : Torbjørn M.

Dato : 16-09-06 06:48

"xxx" <zarh@ofir.dk> skrev i melding

sbjtv2@gmail.com skrev:

> [...]

thaikvinderne, hvad kan de som danske kvinder ikke kan og eller er de
anatomisk anderledes indrettet? Hvis ja hvordan?

Uten at jeg er dansk da,, men kanskje for at de thaijentene "VIL" oftere
enn hva de danske husmødre gjør af "sin plikt" ?

Torbjørn.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-09-06 07:33

On Sat, 16 Sep 2006 07:47:56 +0200, "Torbjørn M." <torb-mor@online.no>
wrote:

>Hvorfor kan eller vil ingen svar på hvad som er bedre rent sexuelt ved
>thaikvinderne, hvad kan de som danske kvinder ikke kan og eller er de
>anatomisk anderledes indrettet? Hvis ja hvordan?

De er ikke bedre - der er hverken strammer i skeden eller noget
teknisk vidunder der har ikke så mange former som danske kvinder
men har ofte kønne ansigter.

Hvis man skal tale om nogen anden race der specifikt er bedre seksuelt
så er det den afrikanske men det er kun seksulet både i akt og fysisk
men som mennekser er de idioter.