Motorola´er unlockes her
Fra : mobilib

Dato : 21-06-01 17:23

Jeg unlocker alle Motorola mobiltelefoner. Prisen er 150,- for de billige
modeller og 200 for de dyre. Prisen er incl returporto. Fortæl mig din model
og vi aftaler nærmere. Jeg bor i Nykøbing Mors. Unlockningen er uden risiko
for telefonen, da man ikke skal have den skilt ad.

Venlig hilsen
Ib
ibib@post8.tele.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 22-06-01 01:09

mobilib skrev:

>Unlockningen er uden risiko
>for telefonen, da man ikke skal have den skilt ad.

Hehe, jeg kan nu godt smadre en telefon uden at skille den ad!
- men jeg kan også lade være. Bare dårligt 'argument' du bruger der,
det har ikke en disse at sige om du skiller telefonen ad eller ej.

Desuden, så har du godt nok postet til en del grupper her, og det er
absolut ikke alle der er beregnet til salg.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.